Pagina 1 din 1

Ajuuuuutooooor

Scris: Sâm 07-Mar-2009 22:58
de lorix
mari probleme s-au pus pe capul meu in ultima vreme,si anume,am fost cu masina la rar unde ai nostri dragi romani au considerat ca masina mea Xantia 1,9 td este noneuro,dupa ce,ca masina avea si suspensia blocata pe fata (nu mai lansa deloc asa cum am mai descris in alt topic lansat fara ai gasi rezolvarea, astazi in timp ce ma deplasam incet (30-40 km/h) mi s-a spart conucta de servo care intra in pompa si am ramas si fara ulei lhm,am adus-o tractata,imi poate da si mie cineva ce solutie sa mai iau.Voi explica cu deamanuntul tot procesul pana in momentul sprgeri conductei: suspensia fata bloata brusc,becuri in bord s-au aprins mai des,spatele normal, fara probleme,in momentul ce o dadem pe treapta cea mai de sus spatele se ridica dar f tarziu, dupa comanda actionata, fara sa se ridice si fata.si dupa simptomele descrise care ar fi cauza si cum se poate remedia si daca nu cer prea mult la cat se poate duce o astfel de reparatie.Cu stima sp sa nu plictiesc cu aceste randuri.

Scris: Dum 08-Mar-2009 00:32
de dj01fad
daca s-a spart conducta, se poate inlocui, nu este mare lucru. pune anunt la vanzari cumparari si cred ca ai sa gasesti repede.
acum... daca era pe burta si nu se mai ridica deloc, cel mai posibil este sa ai probleme cu pompa hidraulica (imi aduc aminte de topicul celalalt, dar nu mai retin ce si cum exact), dar, este la fel de posibil sa fie o problema la disjunctor, mai ales ca acum ti s-a spart conducta de la pompa. ai pompa cu 1 sau cu 2 iesiri? (cate tevi pleaca din ea). mai mult de atat nu stiu ce sa spun, esti prea departe de mine ca te ajutam cu placere.

Scris: Dum 08-Mar-2009 00:35
de dj01fad
vezi ca ti-am dat si un PM

Scris: Dum 08-Mar-2009 09:53
de abarth_mcm
conducta se schimba. Ai grija sa amorsezi pompa pt ca nu cred ca se va ridica fara sa pui ulei in ea si furtun.Si eu zic ca gasesti conducta. De xantia chiar gasesti piese usor fata de alte modele de citroen.
Dar sa sa stii ca nu s-a spart chiar din senin conducta..a...si verifica sa fie prinsa in colierele originale apropo..

Scris: Dum 08-Mar-2009 12:56
de mbc
cred ca masina ta necesita mai mult decat atata.
Eu zic sa faci o verificare a TUTUROR conductelor de lhm (tur si retur). Daca ti s-a spart conducta aia, ar trebui sa iti dea de gandit: nu s-a intretinut masina ca la carte. Conducta aia nu e mare chestie pentru ca o schimbi si gata, problema e ca daca iti face chestia asta la drum lung, ai pus-o. te costa tractarea mai mult decat te-ar costa inlocuitul tuturor tevilor de lhm din masina.

Scris: Dum 08-Mar-2009 15:09
de lorix
Ca raspuns la ce ati spus mai sus pompa este cu doua iesiri,directia merge chiar foarte usor inainte de a se pierde lichidul hidraulic, azi cand am desfacut conducta am constata ca ea nu este deloc fisurata doar ca nu este ermetica si indiferent de cat as strange-o,oare ii lipseste vreo ,garnitura poate fi conducta infiletata direct in pompa fara vreo garnitura, cu farnele nu am avut deloc probleme,si banuiesc ca atata timp cat nu se stie exact problema de unde este nu voi sti nici cat ma costa.

Scris: Dum 08-Mar-2009 15:54
de abarth_mcm
si eu am patit ceva de genu... mi s-a dus(sectionat) garnitura de la conducta si am pierdut instantaneu tot uleiul! conducta era intacta.
cred ca garnitura ti-a ramas in pompa. Uita-te! Posibil sa se fi rupt..e o mare posibilitate.

@mbc - ar fi o treaba daca ai putea sa o remorchezi..dar faza e ca iti trebuie platforma! Eu am mers si cu ea pe burta incet cu a 2-a si cu mare gija sa nu pierd tobele...

Scris: Dum 08-Mar-2009 21:33
de dj01fad
la pompa cu 2 iesiri, din ce stiu eu nu mai sunt garnituri. poate ma insel....

Scris: Dum 08-Mar-2009 21:56
de sandor mihai
da,acea pompa nu are garnituri.
si o informatie posibil utila: intrarea in conjunctorul de la xantia din 2000 (teava cu olandeza de 12) nu are garnitura de cauciuc dar are o altfel de garnitura din metal.in plus filetul la aceea teava este mai fin ,din aceasta cauza nu se poate monta un conjunctor de bx de exemplu daca e necesara inlocuirea lui.