incuietori usi+portbagaj Xantia
Moderator: Echipa Tehnica
incuietori usi+portbagaj Xantia
Sunt proprietarul unui Xantia 1993 2.0i 8v cu suspensie Hydractive I (gen XM), fara anti-sink.Am cumparat-o cu incuietoarea de la portbagaj stricata si reactionand doar la inchidere centralizata cu telecomanda.Prima problema am sesizat-o cand cheia se bloca uneori in contact si iesea cu greutate.Am suspectat ca nu e cheia originala.A doua oara s-a blocat in usa de la sofer si am distrus butucul pentru a o scoate.A treia oara intr-o noapte cineva a incercat sa sparga masina introducand ceva in broasca buna si a declansat sistemul de alarma.Dintr-un motiv pe care nu l-am inteles alarma pornita nu mai raspundea la telecomanda.Am incercat s-o deschid cu cheia si aceasta s-a blocat instantaneu in broasca rupandu-se in 2 secunde.In situatia data (lucrurile s-au intamplat azi noapte), nu pot intra in masina si nu pot porni masina (cheia de contact fiind rupta).Nu am vrut s-o bruschez sau sa spag vreun geam pana acum.M-a socat de asemenea cine vroia sa forteze un Citroen.
1.Intrebare pentru posesorii de Xantia : au avut probleme cu incuietorile in acest fel sau eu am nimerit un exemplar cu cheia artificial facuta?
2.Poate cineva sa-mi spuna daca acea cheie (rupta in doua) poate fi refolosita (sudata, copiata) in conditii legale, decente, iar butucul de contact pastrat?
3.daca trebuie sa schimb butucul de contact, e o piesa relativ usor de gasit sau dureaza 3 saptamani la ATS?
Catalin
________
Xantia 2.0i 1993
1.Intrebare pentru posesorii de Xantia : au avut probleme cu incuietorile in acest fel sau eu am nimerit un exemplar cu cheia artificial facuta?
2.Poate cineva sa-mi spuna daca acea cheie (rupta in doua) poate fi refolosita (sudata, copiata) in conditii legale, decente, iar butucul de contact pastrat?
3.daca trebuie sa schimb butucul de contact, e o piesa relativ usor de gasit sau dureaza 3 saptamani la ATS?
Catalin
________
Xantia 2.0i 1993
Salut
Si eu am avut o surpriza cind mi-am facut duplicat la cheie.
In sensul ca functioneaza doar la deschiderea usii de la sofer iar la contect nu merge nici moarta.
Alta problema este cu incuietoarea de la porbagaj care refuza sa se mai deschida din inchiderea centralizata si merge doar deschisa cu cheia.
Si eu am avut o surpriza cind mi-am facut duplicat la cheie.
In sensul ca functioneaza doar la deschiderea usii de la sofer iar la contect nu merge nici moarta.
Alta problema este cu incuietoarea de la porbagaj care refuza sa se mai deschida din inchiderea centralizata si merge doar deschisa cu cheia.
fost posesor Xantia 2.0 16v
INCUIETORI
partea proasta ca eu nu inteleg daca e ceva normal la un Xantia - sa se distruga cheia, sa se blocheze, etc. - sau chiar am avut eu o problema.Mi-ar prinde bine sa stiu ca am avut doar eu o problema finalizata in cel mai prost mod posibil si ca nu e o problema a marcii si tipului.
catalin
________
Xantia 2.0i 1993
catalin
________
Xantia 2.0i 1993
incearca sa recuperezi cheia din usa si mergi cu ambele bucati la un centru de copiat chei. se mai poate ajusta ulterior in caz ca merge greu. dar din proprie experienta iti spun ca o cheie nu se rupe in broasca decit daca e fortata ca lumea. poate ar trebui sa fi mai atent si sa cauti pozitia ideala. asta te ajuta si in cazul in care cheia noua necesita ajustari, daca ii spui lacatusului exact in ce pozitie merge si in care nu va sti ce sa-i faca
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Lucrurile stau cam asa.Cheia era uzata (era o copie, asa am cumparat masina...) si se bloca frecvent in contact.Nu foloseam cheia pentru a deschide usile si de aceea pana la un moment dat nu am avut probleme.Acum 2 luni mi s-a blocat in usa din stanga si am stricat butucul ca sa o scot intacta (dupa multe incercari nereusite...).Atunci (in seara aia) s-a blocat din alte motive (nu-mi dau seama cat din cauza ca a fost fortata cat din cauza ca broasca era stricata si cat din cauza ca era o copie uzata).S-a blocat cu varful in broasca inainte de a intra cat trebuie si la 2-3 miscari s-a rupt .Am facut o copie de pe cheie dar nu stiu inca daca merge deoarece inca nu am reusit sa deschid masina (vreau sa evit geamuri sparte sau usi deschise cu leviere) masina care asa cum am zis ultima oara are blocata inchiderea centralizata.Am recuperat restul de cheie si am observat ca mecanismul usii cu pricina era complet deteriorat (dupa ce am scos butucul inauntru se aud cum se misca bucati de metal fara nici o noima). Sper sa n-am nevoie de un expert sa o deschida fara distrugeri serioase si nici sa-i schimb butucul de contact.
iti spun pe privat mai exact ce ar trebui sa faci ca sa deschizi usa fara pagube colaterale
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Merci mult dar am rezolvat problema.Metoda este cea tipica de "spargator".Nu exista nici un prejudiciu al caroseriei sau geamurilor.Copia de pe cheie merge perfect (ceea ce ma mira...) si in principiu e OK.O ultima problema: butucii de la usi sunt "varza" si sfatul vostru pe care as vrea sa-l aud este daca sa incerc sa-i inlocuiesc cu ceva de Nubira, Cielo,etc. cu cheie separata de aia de contact (maxim 24 de ore probabil) sau sa astept 3 saptamani pana imi face cineva rost de un set complet de butuci pentru Xantia cu tot cu cel de contact (2,5 mil lei...).Nu stiu daca aceasta schimbare ar presupune viitoare probleme sau nu.Ce mai interesanta faza este ca usa cu butucul blocat si cu incuietoarea blocata nu se mai deschide (deocamdata...)dar daca incerci se activeaza inchiderea centralizata si ultima oara tineam cheia (rupta) in mana si cu cea copiata in contact am blocat masina cu cheia in contact.Slava domnului ca exista si metode neortodoxe de deschis masini.
mai bine pui ceva original acolo decit sa risti alte belele dupa. n-ar fi pacat sa trebuiasca sa le spargi si pe alea noi din cine stie ce motiv? sau sa trebuiasca sa modifici gaura din usa, sau tijele...
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Un raspuns mai vechi referitor la alarma.Alarma nu era originala, era pusa in "Micul Paris", era una ieftina si destul de slaba si parerea mea este ca aceasta nu prea a mai functionat cum trebuie.De ce am pus-o pe aia si nu pe alta ?Din acelasi motiv din care am Xantia si nu C5.oricum data viitoare o sa ma mai gandesc la asa ceva mai mult.Parerea celor care au pus-o e ca nu mai avea baterie si de aia n-a mai mers...cert e ca de cand n-a mai avut baterie i-a luat vreo 10 ore sa taca.In cele zece ore n-a mai gasit "resurse" sa recepteze telecomanda??
Catalin
__________________
Xantia 2.0i 8 v 132 CP
Catalin
__________________
Xantia 2.0i 8 v 132 CP
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
Cred ca acest punct este foarte slab la acest model , si eu am Citron Xantia 1,8 i , si m-am lovit aproape tot de acesta problema , incuietorile praf, usa din spate se deschide cad vrea ea , contactul la fel , scoteam cheia din contact si ramanea cuplat curentul , solutia a fost inlocuirea lor, dar sa va zic ceva ca sa scapati mai ieftin la in incuietori la usi,merge si cele de dacie
M-am resemnat cu problemele care le are o masina complicata ajunsa in Romania si care incape pe mainile unui "meserias".De exemplu dupa ce mi-am pus alarama la un "meserias" am probleme cu blocarea usilor destul de des.Incuietorile s-au defectat, au fost inlocuite si acum merg doar cand vor asa cum zici tu.Am o singura solutie (vorba vine...):Strang bani de avans pentru un C5 (nou sau nu) deoarece orice alta masina nu ma atrage (de alta marca adica..).O alta solutie este un Xantia din 2000 deja inmatriculat daca o sa ma hotarasc.
Cel mai trist lucru este ca masina mea nu are probleme cu motorul, supsensia, franele, etc. ci doar cu chestii absolut neinsemnat care pot sa te innebuneasca si care nu sunt stimulatoare nici pentru mecanicii buni.
catalin
____
Xantia 1993, 2.0i Elegance
Cel mai trist lucru este ca masina mea nu are probleme cu motorul, supsensia, franele, etc. ci doar cu chestii absolut neinsemnat care pot sa te innebuneasca si care nu sunt stimulatoare nici pentru mecanicii buni.
catalin
____
Xantia 1993, 2.0i Elegance
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO