Pagina 1 din 2
senzor acceleratie
Scris: Mie 27-Mai-2009 09:59
de night2zeus
A mai aparut o problema la xantia mea 1.6 benzina 96' ... Mi-a zis mecanicu' ca e stricat senzorul de acceleratie si ca m-ar costa vreo 7 mil. care ma poate ajuta si pe mine cu niste detalii sau daca are cineva ... mi-a zis si o denumire : Magnetti marelli pb8 sau ceva de genu ...

Scris: Mie 27-Mai-2009 12:21
de khan
senzorul de acceleratie ce masoara? acceleratia gravitationala? megabitii? ce se intimpla cu masina de a tras el concluzia ca s-a stricat senzoru asta? zi mai multe date ca sa intelegem daca vrei sa primesti ajutor
Scris: Joi 28-Mai-2009 17:55
de hippo
Sa nu-l dojenim pe night2zeus. Daca asa l-a "informat" mecanicul, iar el nu avea habar... Ceva ma face sa cred ca este vorba despre senzorul de viteza.
Astfel dupa cum a spus si khan, da-ne mai multe detalii despre problema ta.
Scris: Vin 29-Mai-2009 11:48
de khan
nu l-am dojenit pe el, ma mira ca unii mecanici nu iti explica ce trebuie sa faci ca sa mearga bine masina. cu alte cuvinte, daca el n-are piesa ar fi putut sa ii spuna exact ce sa caute si sa aduca. doi la mina l-am intrebat ce face masina de ii trebuie senzoru' ala
Scris: Vin 29-Mai-2009 17:16
de night2zeus
masina merge prost ... relantiul nu sta calumea ... oscileaza intre 500 si 1100 ... daca nu e cald motorul se mai si opreste masina ... masina trage greu ... face si ca un tractoras ... si asa mia zis mecanicu ca e de vina senzorul de acceleratie care din cate am inteles e un mecanism mai complex si cu un motoras cu mai multe lucruri ... si ca unul nou ma costa 7 mil. si pe langa astea ventilatorul motorului porneste la prima treapta la 101 grade ... si mie mi se pare cam aiurea ...
Scris: Mie 03-Iun-2009 12:05
de florin_budea
El zice de motorasul by pas, dar nu are treaba cu 'trasul' masini ,doar cu relantiul. Sincer eu cred ca este filtrul de benzina, cred ca este infundat. Decat sa da-i 700 lei incerca sa inlocuiesti filtrul de benzina care este pana in 50 lei.
Senzorul de acceleratie se verifica cu aparatul de masura. Are val maxima 9 omi sau 9 k nu mai stiu sigur, mergi la un electronist si il verifica , pe cum accelerezi trebuie sa urce val liniar, adica sa nu urce sau sa coboare brusc valoarea
Scris: Mie 03-Iun-2009 13:27
de dj01fad
verifica furtunul de la senzorul MAP sa nu fie spart, sau chiar senzorul MAP defect, pt ca simptomele cam asta sugereaza. bineinteles, cum a spus si florin, schimba filtrul de benzina, si chiar si pe cel de aer.
mai pot fi si alte cauze, dar... nu dau toate simptomele astea inpreuna.
Scris: Joi 04-Iun-2009 09:37
de khan
motorasul pas cu pas ar putea fi problema, trage prost din cauza lui mai ales la rece si intrerupe. schimba filtre intii (frectie la picior de lemn dupa parerea mea, dar macar sa fi sigur) si vezi dupa aceea. se mai poate face si o curatare a admisiei si a motorasului pina sa ajungi la schimbare
Scris: Joi 04-Iun-2009 13:32
de florin_budea
defapt ce cace 'by pas', ca din cauza lui trage greu masina si mai ales la rece?!, sunt de acord ca din cauza poate sa moara la relantii motorul ,a daca te uiti ce face el de fapt deschide si inchide un canal de aer cand motorul este in relatii si pe acolo vin o parte din gaze, ca oricum cand ai deschis clapeta de acceleratie clar ca tot aerul tras de motor vin direct si nu mai vine printro gaura de cca 5 mm.
Motorul la relatii mai poate murii sin din cauza senzorului de vacum.
Acceleratia este afectata dupa parerea de :
1.pompa,
2.filtru,
3.injectoare,
4.regulator
5.sonda lambda
5.Evacuare,
6.Supape
7.motor obosit
8.Franele raman usor blocate si cu acesta ocazie se supraincalzeste si motorul.
Scris: Joi 04-Iun-2009 18:29
de dj01fad
senzorul de vacuum se numeste MAP.
motorasul by pas este de fapt iacul... nu are ce sa afecteze in turatie...
senzor acceleratie
Scris: Joi 04-Iun-2009 19:45
de toro
Pana sa cumperi ,,verzi si uscate,, dute la doctor cu ea si pune-o pe tester. Vei afla cu exactitate ce si cum. Motorasul pas cu pas pare sa fie (trebuie curatat) .. dar aceste simptome pot aparea si de la potentiometru de acceleratie. Sunt doar simple supozitii !!!
Scris: Joi 04-Iun-2009 20:28
de dj01fad
toro... masina lui are acceleratie pe cablu, nu pe potentiometru ca a ta...
Scris: Sâm 06-Iun-2009 10:25
de khan
motorasul pas cu pas mentine constant raportul stoichiometric, si il altereaza la rece pentru ca sa mearga rotund, asa ca daca nu merge bine mai ales la rece face exact ca in descriere. deci pina la frine, motor obosit si alte aberatii ala ar putea fi primul, impreuna cu potentiometrul de acceleratie (ala exista oricum ca sa stie ecu in ce pozitie e clapeta)
off off :)) ce ti'e si cu xantia asta :))
Scris: Sâm 06-Iun-2009 14:52
de night2zeus
am vorbit cu mecanicul si l'am rugat sa curete senzorul de acceleratie adica motorasul ala by pas ... urmeaza sa vedem cum se comporta masina ... din cate mi-a mai zis cineva mai scapa aer pe la un furtunas care are legatura cu relantiul ... sa vad cum rezolv pana la urma . Am pus masina pe tester si nu arata nici o eroare ... nu stiu cum vine asta sau daca e posibil ca nu am fost de fata ... asa mi-a zis mecanicu' . Cum rezolv problema o sa cer o explicatie detaliata mecanicului si o sa va spun ce a avut exact si ce am schimbat .
Scris: Sâm 06-Iun-2009 14:57
de night2zeus
am uitat sa zic ceva ... mai imi face o figura masina si vroiam sa intreb daca are legatura tot cu senzorul de acc. : cel mai des mi sa intamplat cand plecam de pe loc ... bag in viteza plec de pe loc si tin pedala de acc. constant si masina nu mai accelereaza zici ca are un gunoi ceva prin benzina sau nush ... dupaia parca se aude ceva pe la toba dupa care isi revine ... daca accelerez mai tare isi revine mai repede .