Ok! Bine ca s-a rezolvat si nu au fost alte probleme mai grave!!!
In general, cand apare o defectiune, incearca sa fii atent la simptomele pe care le are masina si la momentul in care a aparut defectiunea. Asta da de cele mai multe ori indicii sigure despre locul defectiunii.
Eu am pe BX bujii Bosch cu 4 electrozi si se comporta excelent. Nu ai cum sa inneci (fiind pe carburator) iar mersul e foarte liniar (nici o balbaiala pe esapament) cu toate ca au deja aprox. 15.000 Km. Pe Xantia nu am apucat sa verific, dar sant momente cand motorul mai "da din cap" dupa pornire.
Sigur o sa pun tot Bosch, cand va veni momentul schimbarii consumabilelor. Inca nu am apucat...Doar ce am cumparat-o de 2 saptamani si au fost multe altele mai importante de rezolvat.
Despre NGK (fiindca parca imi aduc aminte ca am vazut scris ceva pe aici) nu pot sa spun decat ca sant total nemultumit. Am tot folosit de-a lungul timpului si nu mi s-au parut niste bujii extraordinare. Nu sant durabile, iar la motociclete, doar dupa o simpla innecare, devin inutilizabile (se scurcircuiteaza/sparg si nu mai dau scanteie).