Pagina 1 din 2

tema de nota 10 pentru meseriasi

Scris: Dum 21-Mar-2010 18:49
de kiszoltan
Salut, am o problema destul de ciudata si apelez la voi sa ii dam de capat: xantia 2.0 i 16 v din 97 break, motor rfv, in timpul mersului, daca scot din viteza si las pedala de acceleratie, motorul merge la 1400-1500 de ture (si nu ~ 800 cum ar fi normal), daca este in viteza si las acceleratia, in loc sa treaca frumos la frana de motor, trece smucind (din cauza ca este mare turatia), in momentul cand franez si masina se opreste pe loc, relantiul trece la ~ 800 ture. Va multumesc anticipat si astept idei (pm sau forum).

Scris: Dum 21-Mar-2010 19:06
de alexsosi
cam asa pateam si eu cu cielo, cred ca e debitmetrul de aer

Scris: Dum 21-Mar-2010 20:16
de Mexik
debidmetru de aer(motoras pas cu pas)asa imi facea si mie,schimbal dar intai curatal poate ai noroc

Scris: Dum 21-Mar-2010 22:36
de khan
e de ajuns o singura postare, celalalt subiect l-am sters. atentie mai mare te rog

Scris: Lun 22-Mar-2010 07:03
de kiszoltan
Mexik scrie:debidmetru de aer(motoras pas cu pas)asa imi facea si mie,schimbal dar intai curatal poate ai noroc

Am incercat, problema deranjanta este ca nu vad nici o legatura .... De ce atunci cand rotile se invart turatia este crescuta si atunci cand ma opresc in loc, fara nici un motiv aparent, turatia scade la normal. Este o chestie care nu are nici o logica, cel putin din punctul meu de vedere. Mersi khan de atentionare, speram sa gasesc un raspuns mai rapid.

Scris: Mar 23-Mar-2010 17:12
de Mexik
o resetare ai incercat?

Scris: Mar 23-Mar-2010 17:35
de dj01fad
deci sa inteleg ca daca o scoti din viteza si o lasi sa curga relantiul sta la 1500, si cand se opreste pe loc pica relantiul la 800?
daca e asa, verifica tps-ul si ceilalti senzori de pe corpul clapetei de acceleratie; tps-ul este exact sub clapeta, pus orizontal. este foarte posibil ca electronica sa tina seama si de viteza cu care se deplaseaza masina, in felul asta controland decelerarea in 2 feluri: pe loc, si in mers... kilometrajul este electronic, are un senzor pe cutia de viteze, si nu are cablu, de aici stie ecu daca se deplaseaza sau nu...
ca sa verifici tps-ul ... incearca sa ii scoti mufa, si apoi sa vezi daca se simte vreo diferenta in mers. daca exista anume diferente, poate sa fie bun. daca nu se simte nimic si face fix la fel, poate sa nu fie bun. totusi, pe loc, daca o accelerezi tare si iei rapid piciorul, revine normal la relantiu?

Scris: Mar 23-Mar-2010 19:22
de sorin.
De ce atunci cand rotile se invart turatia este crescuta si atunci cand ma opresc in loc, fara nici un motiv aparent, turatia scade la normal. Este o chestie care nu are nici o logica, cel putin din punctul meu de vedere

Daca scoti mufa de la senzorul de kilometraj, motorul o sa revina direct la 800 ture, dar uneori cand o scoti din viteza, o sa se opreasca motorul (asa a facut la mine cand nu mergea kilometrajul) Se pare ca asa a fost conceputa.

Scris: Mar 23-Mar-2010 21:03
de dj01fad
da... si tot la iac ajungem, dar... daca a spus ca e curatat si ca merge, mai ales ca pe loc revine ok, inseamna ca nu e controlat corect, ceea ce m-a trimis cu gandul catre tps...

Scris: Mie 24-Mar-2010 09:27
de kiszoltan
Mexik scrie:o resetare ai incercat?


adica ?

Scris: Mie 24-Mar-2010 09:28
de kiszoltan
dj01fad scrie:deci sa inteleg ca daca o scoti din viteza si o lasi sa curga relantiul sta la 1500, si cand se opreste pe loc pica relantiul la 800?
daca e asa, verifica tps-ul si ceilalti senzori de pe corpul clapetei de acceleratie; tps-ul este exact sub clapeta, pus orizontal. este foarte posibil ca electronica sa tina seama si de viteza cu care se deplaseaza masina, in felul asta controland decelerarea in 2 feluri: pe loc, si in mers... kilometrajul este electronic, are un senzor pe cutia de viteze, si nu are cablu, de aici stie ecu daca se deplaseaza sau nu...
ca sa verifici tps-ul ... incearca sa ii scoti mufa, si apoi sa vezi daca se simte vreo diferenta in mers. daca exista anume diferente, poate sa fie bun. daca nu se simte nimic si face fix la fel, poate sa nu fie bun. totusi, pe loc, daca o accelerezi tare si iei rapid piciorul, revine normal la relantiu?

tps e chestia aia de sub clapeta cu 3 fire, chestie care este controlata de clapeta ?

Scris: Mar 06-Apr-2010 00:03
de dj01fad
am uitat sa intreb... ai cumva GPL montat?

Scris: Mar 06-Apr-2010 08:24
de kiszoltan
nu am GPL, benzina de 95 de la mol sau omv.

Scris: Joi 06-Mai-2010 17:14
de kiszoltan
deci ... idei nu mai sunt, intre timp eu credeam ca vine vara se rezolva problema dar, din pacate, ea persista. Daca aveti idei, va rog sa nu fiti rusinosi si impartasiti-le cu mine :wink: Multumesc.

Scris: Joi 06-Mai-2010 19:42
de dj01fad
curata totusi iac-ul... sunt sanse sa fie si ala vinovat