Pagina 1 din 1
Sfaturi xantia & inlocuiere a/c cu clima automata. Help
Scris: Sâm 05-Iun-2010 23:28
de raresvintea
Am vazut o xantia la un bun prieten de familie, 1996, istoric service, 2.0l 8V(120.000km) automata, gpl etc dar nu are clima automata. Suspensia merge perfect, cu jumate din sfere schimbate si celelalte umplute, interior perfect. Vreau si iar vreau clima!!! Vreau asa ceva si vreau sa stiu ce trebuie inlocuit ca sa am aceasta fuctie. Precizez ca instalatia actuala de a/c merge bine dar vreau foarte mult sa o dotez cu asa ceva pt ar fi masina perfecta care ar bate multe alte masini actuale.
Lista cred ca poate incepe asa:
-unitate control clima
-senzor in oglinda pt temp ext
-
-
-
-
Ca preturi, in total? De unde piese, eventaul cei care va ocupati cu dezmembrari postati aici...
Dar intrebarea acuma vine, am inteles ca ar avea si asta un senzor de temperatura in bord si un fel de mod auto. Am incercat sa gasesc manualul de utilizare dar in zadar. Il are cineva? Cum functioneaza sistemul de a/c al masinii? Acea temp poate fi modificata "permanent" la o temp dorita de genul 23 grade? Ca am inteles ca e setata la o temp de 18 grade cu ambele "manete" de la rece-cald si de la ventilatie data la stanga maxim. E adevarat?
Putin offtopic, as trece de pe cielo la aceasta masina din urmatoarele motive: e automata, motor mai puternic, fara rugina, pt suspensia mai buna. Merita? Ca dorinte pt ce as mai cheltui pt a o "moderniza" ar mai fi: senzori parcare spate, xenon H1, alarma cu pager si cu pornire, folie geamuri spate(??), radio cu stick usb. O mare parte din aceste dotari le am pe masina actuala si nu cred ca as mai putea sta fara ele. Ceea ce ma incanta sunt cei 122 cai, cutia automata si lipsa ruginii! Merita oare? Pt 2000 euro?!?
Scris: Dum 06-Iun-2010 00:56
de dj01fad
merita 2000 decat daca e in stare perfecta.
numai ca: nu stiu sa fie xantia 2.0i 8V cu AC MANUAL din 96! din ce stiu eu, din 94 s-a trecut la AC cu auto... are stema pe capota sau pe grila dintre faruri? poate pui si ceva poze cu masina ta; nu cumva este si hydractive?
toate componentele pentru clima sau AC automat ti le pot furniza eu, iar la pret... o sa iti fac cumva sa fie bine.
poate ne pui si ceva poze cu ea sa videm despre ce e vorba, si eventual sa ne spui si ce dotari are;
Scris: Dum 06-Iun-2010 10:49
de raresvintea
Poze probabil ca maine, masina este albastru marin inchis, ca dotari masina are radio-casetofon, a/c, suspensie hidro-pneumatica, gpl omologat(aftermarket), geamul soferului automat, scaun sofer reglabil pe inaltime manual, perdeluta pe luneta, NU are Abs, Nu are airbag-uri. Ma mira si pe mine lipsa climei auto dar in bord are butonul de pornire a/c aproape de volan si instalatia clasica.
Interiorul are perfect! Masina are carte de service, distributia schimbata la 80.000 km preventiv, cauciucuri noi, dar ca orice masina frantuzeasca are scrijelita aripa spate stanga.
Dpdv hidraactive, are maneta de comutare intre scaune dar sincer nu m-am uitat daca are si butonul din fata manetei. Daca e cu ceva folositor, am inteles ca are 3 sfere pe spate, dintre care una centrala si tot la fel si pe fata. Sfarele de pe fata au fost schimbate.
Iar ca motor, dupa 10 min de functionare scoate numai APA! Fara noxe! este euro 2 in acte.
Cheia in ea are chip? Ca daca vreau sa ii montez alarma cu pornire trebuie ori sa ii anulez acea marja de securitate ori sa ii pun un modul in care sa stea chipul si cand motorul se doreste a fi pornit, acest transborder sa ii transmita semnal si sa porneasca.
Toate gadgeturile care am zis ca vreau sa le pun, inafara de folie le am pe cielo si nu as mai putea fara. Ca pret ar fi 1900 euro, inamtriculata si cu RCA.
Ce implica montarea climei? Implica schimbarea instalatiei electrice a motorului? Daca da, de ce?
Scris: Dum 06-Iun-2010 11:00
de dj01fad
in bord trebuie facute modificari pentru montarea climei...
Scris: Mie 15-Sep-2010 23:31
de raresvintea
Redeschid putin subiectul.
Emblema e pe grila masinii din fata, ca suspensii am inteles ca este ceva foarte bine si ca confort am inteles ca iarasi e f bine.
Motorul daca nu am mai zis are 126.000 km absolut reali si scoate doar apa pe evacuare.
As schimba cielo cu xantia, pt mine dpdv design poate ar fi un regres dar dpdv confort si performante un mare pas inainte.
Pareri sfaturi?
Scris: Joi 16-Sep-2010 01:25
de dj01fad
adica iti place mai mult cum arata cielo? eu nu am suportat niciodata genul ala de caroserie... nu sunt fixist cu citroen neaparat, si nu imi cumparam asa ceva daca nu imi placea in primul rand cum arata; de exemplu bx nu mi-a placut neam, c4, c5 la fel, dar deja e chestie de gusturi. xantia este una dintre cele mai frumoase masini la clasa ei, ale anilor 90 dar si dupa. nici acum nu se poate considera perimata sa stii. iar confort... nici nu mai comentam.
si da... ca raspuns la problema ta, as da cielo cu ochii inchisi pe xantia. am mers zilele trecute destul de multicel cu un cielo; se conduce usor, pare sprinten, dar... stateam in el ca pe (...), statea pe drum groaznic, e zgomotos, zornaie, si asa mai departe.
Scris: Joi 16-Sep-2010 09:26
de Mexik
nu vreau sa te jicnesc eu am avut cielo si pe langa o xantia e o caruta mai proasta ca loganul,xantia nu are grad de comparatie cu multe masini zise de lume bune.daca conduci o xantia cateva zile si dupaia te urci in cielo o sa vezi u diferenta dintre ele.eu unu nu mas uita inapoi deloc pt ca stoiu cei cielo.in el stai inghesuit,aspectul exterior e frumusel dar cand intrii in el esti in anii 80(opel kadet 2 curat),motorasul cat de cat merge dar are un consum mare pt ce ofera,suspensia e vai de ea nu te poti aventura la viteze mari si curbe cati pune crucea imediat pe marginea drmului,calitatea lucrarii la interior jalnica,zdrangane tot in el,ca nici nuti mai dai seama daca e plasic sau mecanic ce zdrangane(cea ce laxantia nu o sa vezi asa ceva)...nu vreau sami aduc aminte de cielosi gandestete ca am avut modelu de varf executiv din 2005 si avea 80mii km nu vreo doaga de pe taxi sau cine stie ce.iati xantia si nu o sati para rau deloc

Scris: Joi 16-Sep-2010 10:44
de raresvintea
Uite oameni carorora trebuie sa le multumesc.
Am niste fixuri si as vrea ca xantia sa o fac EXTREM de confortabila, adica scaune incalzite, xenon, alarma cu pornire si pager, etc....
Dpdv suspensii..... naaaa e hidraulica si preia tot...... Dar acuma sa ma impac cu designul si cu ideea renuntarii la masina pe care o iubesc mai mult decat orice.... am investit mult timp in ea, bani si iar bani....
Sper ca xantia sa nu ma fure la bani asa cum ma fura cielo, ba cu rugina, ba la motoras....
Scris: Joi 16-Sep-2010 13:52
de Mexik
xantia e foarte fiabila si durabila,eu am bagat mult in eacam loato de la un cioban si nam avut mecaic de citroen,dar cand lam gasit mia puso la punct si de 25mii inca nu iam facut decat schimb de ulei si filtre,si zilnic o hingheresc,sin afara constat 120-140 cea ce la cielo il forjai rau in stilul asta.daca motoru de 1,6 ine la mine dar a ta 2000 e racheta frate,nai rival.si nu poti compara cum e lucrata xantia si cielo,imbinaturile caroseriei,antifonare,materiale...nu le poti compara.un citroen ramane un citroen e foarte special de alte masini in multe privinte.eu unu nas mai dao acum si masina fara hidraulic numi mai trebe(sa topaie pe strada si sami zguduie stomacu

)