Pagina 1 din 1

problema electrovalva de la pompa de motorina

Scris: Dum 28-Noi-2010 15:23
de cip
Masina nu a mai pornit dintr-o data.Asta a fost prima data acum un an.
A venit un mecanic si a pus o sarma cu un capat pe borna bateriei si celalalt
pe firul de la electrovalva de la pompa de motorina.A pornit.
De atunci s-a mai intamplat si am facut eu aceasi chestie.
Acuma revine situatia si e tot mai deasa. Este cazul sa inlocuiesc acea electrovalva?
Sau poate fi si altceva din pompa de motorina.
Cand se intampla asta, adica sa nu porneasca, nu se aprinde nici becul din bord
care indica contactul pe bujii, dupa care iau sarma si dupa o incercare sau mai multe
pun contactul de la cheie se aprinde becul de bujii si porneste.
Merci.

Scris: Dum 28-Noi-2010 18:08
de khan
e altceva, nu e de la electrovalva. de vina e un releu care se alimenteaza cind vrea el sau chiar contactul

Scris: Dum 28-Noi-2010 23:29
de cip
khan scrie:e altceva, nu e de la electrovalva. de vina e un releu care se alimenteaza cind vrea el sau chiar contactul
Cand pun contactul restul becurilor se aprind, cel de baterie, ulei, stop.Cand patesc chestia
despre care am zis, doar becul de bujii nu se aprinde, restul da.Daca ar fi din contact nu ar trebui sa nu se
aprinda nici un bec in bord cand pun contactul?

Scris: Lun 29-Noi-2010 01:16
de dj01fad
contactul electric are mai multe "contacte" care se inchid inauntru, nu unul singur care face totul; daca o conexiune face probleme, iaca si comportamentul masinii tale...

Scris: Lun 29-Noi-2010 09:37
de cip
intrebari:
Acea electrovalva are rolul doar la pornirea motorului sau este in permanenta deschisa dupa pornire?
As incerca sa comand una noua, cum este denumirea ei mai exacta?
Daca nu e scumpa tare as schimba-o desi voi spuneti ca nu ar fi ea problema ci ceva din releu sau contact.
Multumesc.

Scris: Lun 29-Noi-2010 10:24
de dj01fad
aia sta deschisa cat timp motorul este pornit; noua cred ca e sub 100 de lei, dar arunci banii pe geam, eu zis sa stai linistit; nu are nici o legatura cu becul de la bujii, decat faptul ca ambele sunt controlate de contact. deci clar nu poate fi ea vinovata; poate sa ia chiar o siguranta care s-a oxidat in panou, sau vreo mufa pe undeva.

Scris: Lun 29-Noi-2010 13:46
de cip
dj01fad scrie:aia sta deschisa cat timp motorul este pornit; noua cred ca e sub 100 de lei, dar arunci banii pe geam, eu zis sa stai linistit; nu are nici o legatura cu becul de la bujii, decat faptul ca ambele sunt controlate de contact. deci clar nu poate fi ea vinovata; poate sa ia chiar o siguranta care s-a oxidat in panou, sau vreo mufa pe undeva.

Multumesc pentru promptitudine. Nu o sa o schimb atunci. Posibil sa fie din contact avand in vedere
ca atunci cand se intampla nu se aprinde nici becul de bujii, iar dupa ce isi revine se aprinde si becul de bujii
si motorul porneste. Eu imi dau seama ca nu porneste cand nu se aprinde becul de bujii, nici nu
are rost sa dau la cheie.Astfel iau lita de sarma si fac treaba care am spus-o.

Scris: Joi 02-Dec-2010 09:03
de cip
Azi dimineata s-a oprit motorul imediat dupa pornire si nu am mai putut porni.
Tot asa nu se aprinde nici becu de bujii, am incercat cu sarma si nu am mai reusit.

Scris: Joi 02-Dec-2010 09:52
de dj01fad
daca ai lasat-o asa, era clar ca aici se va ajunge; nu pot sa inteleg.....
daca ai ramas cu masina departe de casa pune-i firul ala permanent acolo, si cand vrei sa opresti motorul dai firul jos. asta ca sa poti ajunge acasa... dupa aia apuca-te si vezi ce are. poate sa fie chiar si un releu zapacit...

Scris: Dum 05-Dec-2010 17:49
de cit_a
Rumanu' tot ruman este , mai ramane sa puna si firul pe bujii si gata masina ](*,)

Scris: Dum 05-Dec-2010 18:12
de calin_bursuc
am patit si eu acelasi lucru la bx si am curatat mufa care intra in releu si nu am mai avut probleme.