citroen xantia activa 2.0 turbo

Forum de discutii generale despre Citroen Xantia. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 19-Iul-2011 17:11

omu' se plange ca ii face presiune prea mare, si vrea sa o mai diminueze...
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Mar 19-Iul-2011 21:20

vorbesc de orificiul de la waste gateul intern are 10 mm in diametru si nu elibereaza suficiente gaze sa incetineasca turbina ca sa scada presiunea , sa nu sara de 1,3 el se deschide la 0,6 la maxim dar nu elibereaza suficiente gaze , eu vreau sa cobor presiunea la 0,9 , poate chiar mai putin.

admisia inainte avea 120 cm lungine , acum are 20
evacuarea era de 50 acum e de 60 fara nici un fel de tobe , nici macar catalizator doar un racord flexibil si finala
intercoolerul de la 3 cm grosime a ajuns la 8 tot pe tubulatura de 60.
eu zic ca influenteaza ca de cat .

ar mai fi o solutie sa largesc orificul ala si sa ii fac in strung o pastila mai mare dar e mai mult de munca .
si oricum vreau sa scap de el ca ma incurca la cutia de transfer.
Ultima oară modificat Mar 19-Iul-2011 21:30 de către majestiqe, modificat 1 dată în total.
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Mar 19-Iul-2011 21:21

dj01fad scrie:omu' se plange ca ii face presiune prea mare, si vrea sa o mai diminueze...


EXACT
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mar 19-Iul-2011 23:26

dar tu oare ai verificat daca wastegate`u actual etanseaza corect ? sau reglajul este corect ? sau daca furtunu care actioneaza wastegate`u nu este cumva spart ? sunt multe variabile inainte sa incepi sa iei un wastegate extern si toate cele... mai ales ca momentan esti la inceput cu masina :)
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mar 19-Iul-2011 23:29

eu iti garantez ca diam gaurii este suficient sa elimine toate gazele ... problema este ori de la actuator , ori de la furtunul comanda de la actuator ... SAU evacuarea este prea mica , ceea ce duce la o presiune mare ... poti pune mama wastegate`ului daca evacuarea este mica ... sau ca sa faci o chestie mai ok , waste-gate extern cu screamer pipe cum am avut si eu ...
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Vin 22-Iul-2011 07:28

dieametrul evacuarii este de 60 mm fara nici un fel de restrictie , eu zic ca este suficient ,

am verificat waste gateul , deschide la 0,6
am verificat si pastila si este etansa . deci singura solutie cam asta e .
acum daca ai alta idee , mar ajuta foarte mult ca nu prea am de unde 5k sa dau pe waste

eu ma gandeam sa majorez gaura aia si sa ii fac alta pastila mai mare
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Vin 22-Iul-2011 07:32

mihaistan scrie:dar tu oare ai verificat daca wastegate`u actual etanseaza corect ? sau reglajul este corect ? sau daca furtunu care actioneaza wastegate`u nu este cumva spart ? sunt multe variabile inainte sa incepi sa iei un wastegate extern si toate cele... mai ales ca momentan esti la inceput cu masina :)


dap am verifivat etanseaza
am boost controller si este strans la maxim deci ar trebui sa bage tot in membrana de la waste
furtunele sunt toate schimbate si verificat cu compresorul si nu are nici o scurgere

screamer ul asta inseamna teava din waste scoasa sub masina sa nu mai intre in evacuare nu ?
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 24-Iul-2011 15:20

nu se intelege din ce ai spus tu ca vrei sa faci presiune mai mica. cu boost controller-ul pe inchis inseamna ca nu lasi presiunea din admisie sa intre in turbina si sa deschida waste-ul, deci cum vrei sa faci presiune mai mica? deschide robinetul de boost si vezi prin incercari unde ar trebui sa stea ca sa faci 0.9. e imposibil sa nu ajunga waste-ul ca sa faci mai putin de 1.3
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Lun 25-Iul-2011 01:15

pai ......
boost controlerul lucreaza asa : din traseul de la intercooler , inainte de clapeta de acceleratie , pleaca un furtun , care ajunge intr-un T-u de acolo pleaca alt furtun in jos la waste gate , inca unul la boost controler .

deci cand boost controlerul este inchis toata presiunea din admisie se duce in waste .
cand boost controlerul este deschis presiunea din admisie ajunge afara , in loc sa ajunga in waste .
Imagine
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Lun 25-Iul-2011 01:27

khan scrie:nu se intelege din ce ai spus tu ca vrei sa faci presiune mai mica. cu boost controller-ul pe inchis inseamna ca nu lasi presiunea din admisie sa intre in turbina si sa deschida waste-ul, deci cum vrei sa faci presiune mai mica? deschide robinetul de boost si vezi prin incercari unde ar trebui sa stea ca sa faci 0.9. e imposibil sa nu ajunga waste-ul ca sa faci mai putin de 1.3


asta ma mira si pe mine , am verificat de 3 ori daca lucreaza waste

Robinetu nu se pune direct intre turbina si waste , se pune separat , si lucreasa ca o supapa de refulare .

Presiunea asta o atinge intra 3 a la 4000 de ture , dar nu sta constant ( este un fel de varf ).
Daca tin constant sta in jur de 1 , daca accelerez creste iar .
Peste 4000 incepe sa scada spre 0.5 si la 5000 da in nas ( flacari si tot tacamul ) dupa care imi e frica sa o mai tin imi e sa nu bubuie . Pe loc se ambaleaza la 6000 fara probleme pana ii taie alimentarea .
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Mie 27-Iul-2011 21:44

Problema mare ............ Azi ma fortato mai tare si cand trece presiunea peste 1 bar da in nas , pierde toata puterea dar presiunea ramane tot la 1 ,daca iau piciorul dp acceleriatie sa scada nitel presiunea isi revine .
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 27-Iul-2011 22:33

pai cred ca ramai fara benzina...
cred ca cel mai indicat ar fi sa instalezi un ceas de amestec in prima faza. vezi, nu te juca prea tare ca topesti pistoanele!
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 28-Iul-2011 11:16

atunci ceva e montat gresit, sau presiunea in loc sa o ia spre waste, se pierde pe traseu. masina aia stoc nu face 1 bar, poate doar in virf, deci cu boost-ul inchis, in cazul asta, trebuie sa deschida waste-ul orice ar fi. ia vezi sa nu ii fi stricat tu reglajul la waste sau sa fie blocat
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Joi 28-Iul-2011 20:47

am sa il dau jos intr-o saptamana sa ii schimb ambreiajul si am sa vad ce si cum . daca vasteul merge bine atunci ii iau dinala extern daca nu incerc sa ii dau astuia de cap .
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Sâm 30-Iul-2011 07:55

am inteles ca la presiunea aia , e posibil sa intre protectia de la ecu si daia sa dea in nas .

stie cineva daca astea au asa ceva ?
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie


Înapoi la “Citroen Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187757
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos