
) am uitat sa mentionez , motorul cu 1.3 presiune in turbo a mers doar 62 de ore

) dupa care a avut nevoie de set nou
motorul este un saviem de camion de 5.4 litri mi se pare eu cu tata lam adaptat si lam montat pe tractor cu ajutorul unei placi adaptoare pentru carcasa cutiei , ambreiaj de A1800 cunoscut si sub numele de Zimbru , cu, turbo de man kkk 26 dedicata pentru motor de 7+ litri , noua , fara intercooler
pompa de injectie rotativa de 130 de cp supraturata pana la 3200 de ture de la 2400 , injectoare cu debit marit speciale pentru turbo radiator suplimentar pentru apa , set motor nou ( slatina ) foarteeee prost .Chiuloasa noua , procurata pe naspa .., supape ,arcuri de turbo , baie de ulei marita ( de sema 110 ) radiator de ulei montat frontal . si daca vrei iti mai insir modificari .
stiu foarte bine ce vorbesc .
nu este suficient sa te documentezi , eu zic ca ar fi mai bine sa si pui ceva in practica

) inveti muuuuult mai mult asa , decat statul pe forum si intrebat pe colo si pe colo .
motorul urmeaza a fi reconditionat pana la campania de vara (impreuna cu tata mai fac un tractor

) si am sa iti pun si poze sa te convingi.
PANA LAU URMA , POTI SA MA LAMURESTI SI PEMINE CU PROBLEMA MEA DACA ZICI CA ESTI ASA DOCUMENTAT .
SA NU SE INTELEAGA GRESIT NU VREAU SA VA IAU DE ..... SCUZE DACA ASA SA INTELES
IN NICI UN CAZ NU LE STIU PE TOATE de asta am postat aici , pentru ca am nelamuriri :P
