Pagina 1 din 2

intrebare in legatura cu turbo

Scris: Dum 13-Feb-2011 19:33
de majestiqe
am cumparat un bov si un ceas de presiune ( am o xantia 2.0 ct benzina ) nu am mai avut rabdare si leam montat , dar surpriza , pe loc presiunnea in admisie este 0 vacuumul scade la 0,8 . De pe forum am inteles ca ar trebui ca motorul sa se afle in sarcina ca sa indice presiunea corecta ?


deci am masurat bine sau nu ?
multumesc :D

Scris: Dum 13-Feb-2011 19:37
de khan
cine e bov si cu ce ne poate ajuta el in viata de zi cu zi? in rest eu nu inteleg ce intrebi, nu ai mers cu masina dupa ca ai montat ceasul? ce se intimpla in mers?

Scris: Dum 13-Feb-2011 19:39
de dj01fad
bov = blow off valve; ne ajuta sa descarce presiunea din admisie cand iei piciorul din pedala, ca sa nu vina inapoi sa dea invers in turbina... la benzina e foarte benefic.

Scris: Dum 13-Feb-2011 19:46
de khan
pai stiu ce e blow-off, dar bov nu stiu, asta era ideea, nu cred ca scopul acestui forum e sa aratam ca sintem culti, mai ales cind nu stim ce am montat, unde, si ce ar trebui sa faca device-ul (nah ca am si io cuvintele interesante la mine, sic!)

Scris: Lun 14-Feb-2011 09:19
de majestiqe
stai linistit , stiu ce am facut , am mai facut treaba asta , dar la diesel , bine fara bov ( cu west gateul din dotare ) si am reusit sa scot 1.3 presiune maxima pe loc asa ca .........am dus motorul de la 105 cp la 150 ,170 cp asa ca STIU FOOARTE BINE CE VORBESC .

am o intrebare foarte simpla , pentru cine are benzina turbo sau cine a avut de a face cu motoare turbo pe benzina ( la diesel e foarte simplu ) , CUM TREBUIE MASURATA PRESIUNEA DIN MERS SAU DE PE LOC ? pe loc mia dat 0 , din mers nu am incercat , e pozibil sa creasca in mers , sau trebuie sa ma apuc a ii caut turbo ?:(( . Din cate am inteles , presiunea la xantia ar fi 0.6 .
deci poate cineva sa ma ajute .

Scris: Lun 14-Feb-2011 09:23
de majestiqe
khan scrie:cine e bov si cu ce ne poate ajuta el in viata de zi cu zi? in rest eu nu inteleg ce intrebi, nu ai mers cu masina dupa ca ai montat ceasul? ce se intimpla in mers?


nu am mers cu masina pentru ca , este la dezmembrat , eu pun motorul pe un 405 ,
xantia nu are acte nu are nimic , si in plus are articulatiile pe fata si suspensia pe spate terminata . asa ca trebuie sa astept pana pun motorul ca sa ii fac proba in mers

Scris: Lun 14-Feb-2011 22:11
de khan
majestiqe scrie:stai linistit , stiu ce am facut , am mai facut treaba asta , dar la diesel , bine fara bov ( cu west gateul din dotare ) si am reusit sa scot 1.3 presiune maxima pe loc asa ca .........am dus motorul de la 105 cp la 150 ,170 cp asa ca STIU FOOARTE BINE CE VORBESC .


nu cred nici daca imi arati, daca facea 1.3 presiune pe loc inseamna ca in mers sarea de 2, ori daca e asa inseamna ca tu ai reusit sa inventezi ceva ce nu a reusit nici fabrica si nici vreun particular indraznet pus pe modificat, si spun asta in cunostiinta de cauza, caut informatii despre subiect de cel putin 10 ani de zile si asta inca nu am intilnit. ca fapt divers, intreaba-l si pe Mihai Stan, care se chinuie de ceva vreme printre diesele, sa scoata ceva dintr-un motor, si care a facut toate incercariule si modificarile posibile, dar tot nu a sarit de 1.5, daca o fi ajuns si acolo, si asta in mers, cind fumul e mult mai dens si turbina se invirte exponential mai repede. 170 de CP zici? in ce film?

majestiqe scrie:am o intrebare foarte simpla , pentru cine are benzina turbo sau cine a avut de a face cu motoare turbo pe benzina ( la diesel e foarte simplu ) , CUM TREBUIE MASURATA PRESIUNEA DIN MERS SAU DE PE LOC ? pe loc mia dat 0 , din mers nu am incercat , e pozibil sa creasca in mers , sau trebuie sa ma apuc a ii caut turbo ?:(( . Din cate am inteles , presiunea la xantia ar fi 0.6 .
deci poate cineva sa ma ajute .


inca o data, esti paralel complet daca intrebi asta, mai ales daca adaug si informatia dinainte, cu 1.3 presiune pe loc. c'mon man, ai impresia ca ai nimerit in clubul fetelor bautoare de ceai?

Scris: Lun 14-Feb-2011 22:58
de THUNDER77
Sau la Seminarul de maici :lol:

Scris: Lun 14-Feb-2011 23:10
de majestiqe
:)) am uitat sa mentionez , motorul cu 1.3 presiune in turbo a mers doar 62 de ore :)) dupa care a avut nevoie de set nou
motorul este un saviem de camion de 5.4 litri mi se pare eu cu tata lam adaptat si lam montat pe tractor cu ajutorul unei placi adaptoare pentru carcasa cutiei , ambreiaj de A1800 cunoscut si sub numele de Zimbru , cu, turbo de man kkk 26 dedicata pentru motor de 7+ litri , noua , fara intercooler
pompa de injectie rotativa de 130 de cp supraturata pana la 3200 de ture de la 2400 , injectoare cu debit marit speciale pentru turbo radiator suplimentar pentru apa , set motor nou ( slatina ) foarteeee prost .Chiuloasa noua , procurata pe naspa .., supape ,arcuri de turbo , baie de ulei marita ( de sema 110 ) radiator de ulei montat frontal . si daca vrei iti mai insir modificari .


stiu foarte bine ce vorbesc .
nu este suficient sa te documentezi , eu zic ca ar fi mai bine sa si pui ceva in practica :)) inveti muuuuult mai mult asa , decat statul pe forum si intrebat pe colo si pe colo .
motorul urmeaza a fi reconditionat pana la campania de vara (impreuna cu tata mai fac un tractor :D) si am sa iti pun si poze sa te convingi.
PANA LAU URMA , POTI SA MA LAMURESTI SI PEMINE CU PROBLEMA MEA DACA ZICI CA ESTI ASA DOCUMENTAT .
SA NU SE INTELEAGA GRESIT NU VREAU SA VA IAU DE ..... SCUZE DACA ASA SA INTELES
IN NICI UN CAZ NU LE STIU PE TOATE de asta am postat aici , pentru ca am nelamuriri :P
Imagine

Imagine

Scris: Lun 14-Feb-2011 23:13
de majestiqe
:)):)):))):)):)):)) VOI ATI CREZUT CA E MOTOR DE MASINA :)):)):))
SCUZE AM UITAT SA MENTIONEZ CA E DE TRACTOR DE 5 LITRI

Scris: Lun 14-Feb-2011 23:28
de khan
Pai spune tot tata, daca zici diesel de 105 cai, nu se gindeste nimeni la camion! Cit despre presiune, la orice masina se masoara in mers, la diesel in tr4 pe la 3500 de ture iar la benzina tot tr4 undeva in jur de 4000. Cit despre realizari, n-o sa ma apuc sa ma laud singur, nu sint genul

Scris: Mar 15-Feb-2011 08:24
de majestiqe
oke ms, stiu , nu vreau sa ma laud , am vrut sa arat ca am habar , doar am dat un evemplu :D
multumesc pentru sfat

aaa si mai am o intrebare :motorul acela de tractor tiam zis in 62 de ore de functionare sa ales praful, e posibil sa fie din cauza turbo ( ca nu a avut intercooler si presiunea prea mare ) sau ca a fost de proasta calitate setu motor ( am gasit segmentii sarme ( topiti parca ) pistoanele la fel si camasile cu sant la punctul mort superior ) . oricum tragea grav am reusit sa ma tin de unul cu 170 de cp cu acelasi plug.

Scris: Mar 15-Feb-2011 23:44
de khan
a murit din cauza temperaturii produsa de presiunea excesiva, de lipsa de motorina, care trebuia compensata din belsug pentru presiunea aia, motorina care si raceste adaugata in cantitate mare, si nu in ultimul rind si din cauza lipsei intercoolerului pentru ca temp aerului absobit a fost deasemenea mare. pe scurt din cauza temperaturii erau segmentii facuti sirma, s-au umflat pina au racait tot in jur

Scris: Mar 15-Feb-2011 23:50
de majestiqe
khan scrie:a murit din cauza temperaturii produsa de presiunea excesiva, de lipsa de motorina, care trebuia compensata din belsug pentru presiunea aia, motorina care si raceste adaugata in cantitate mare, si nu in ultimul rind si din cauza lipsei intercoolerului pentru ca temp aerului absobit a fost deasemenea mare. pe scurt din cauza temperaturii erau segmentii facuti sirma, s-au umflat pina au racait tot in jur

ok multumesc deci solutia ar fi intercooler si scaderea presiunii

Scris: Mar 15-Feb-2011 23:53
de mihaistan
Treaba cu turbo de ar fi asa simpla... ar face toata lumea :wink:
Cel mai bine ti`ar prinde un pic mai multa documentatie , face bine la masina .... :wink: