Pagina 1 din 1
Despre norma de poluare a Xantia 1,8 i, 16v, an 2000
Scris: Dum 06-Mar-2011 14:49
de motrocel
Vã rog sã mã "luminaÞi" ºi pe mine ce are În plus o Xantia II, break, 1,8i, 16v din 2000, cu serie motor, vitezã maximã, cilindree, greutate, cutie de vitezã manualã, conform listelor euro 3 ºi declaratã din start euro 3 (dacã Îi ies gazele arse În parametri euro 3) ºi Xantia mea (nu e break) 1,8i, 16v, an 2000, cu seria motorului (LFY) ºi toate caracteristicile conform listelor euro 3, cu D4 În hârtiile cu care a venit, dar declaratã din start euro 2 de RAR, pe baza antecedentelor din baza de date a lor.
DacĂŁ era cu prima ĂŽnmatriculare din 2001 treaba era din start altfel?
Dacã Întrebi un copil de 7 ani ce vrea sã se facã atunci când va fi mare, ÎÞi rãspunde: vameº sau funcÞionar RAR.
Cu vameºii am vãzut ce se Întâmplã ...
Scris: Dum 06-Mar-2011 15:32
de mbc
RAR-ul "este" prosti. Au mai fost situatii de genul asta, poti rezolva daca primesti o fisa tehnica de la Citroen prin care sa dovedesti ca este euro3 daca este pe bune euro3. Parca costa vreo 50 de euro. Daca sunt 2 masini diferite cu acelasi motor, pot fi diferite luni ale anului 2000, si pot fi pe bune 2 norme diferite de poluare.
Scris: Dum 06-Mar-2011 20:59
de motrocel
Dar de ce trebuie sĂŁ mĂŁ "screm" eu sĂŁ dovedesc ceea ce trebuie sĂŁ dovedeascĂŁ ei. Ei de ce sunt plĂŁtiĂži? MĂŁ refer la salariu..nu la ...
Scris: Dum 06-Mar-2011 21:30
de mbc
pentru acelasi motiv pentru care trebuie sa platesti taxa de inmatriculare... adica pentru ca esti in tara asta de rahat. Sper ca pot sa zic rahat...
Scris: Dum 06-Mar-2011 23:00
de Mexik
va sustin si eu,tara e frumoasa dar oamenii care ne conduc....bip si bip.....
Scris: Dum 06-Mar-2011 23:48
de dj01fad
mda... si xantia 1.8 16 volti serie 1 are acelasi motor, lfy; totusi, este o diferenta intre la partea electronica si la esapament; pe deasupra au fost 2 modele de cutie de viteze pe ele; tot cautand pe net, am gasit ca si emisiile difera intre 2 masini cu acelasi an, acelasi motor, dar una e2 si alta e3. mai departe nu stiu ce sa zic, doar ca pe cele pana in 99 nu s-a dat e3, iar pe cele din 99 incolo s-a mai dat; probabil ca daca ceri certificatul de conformitate de la citroen ti se va spune clar ce norma de poluare are masina ta. stiu chiar si o anomalie: una din 99 trecuta in cartea de romania drept euro4

ia scrie aici seria de caroserie, si vedem ce putem afla

Scris: Lun 07-Mar-2011 01:42
de THUNDER77
Mie mi-a dat sonda noxe de Euro 3 iar RAR-ul a trecut Euro 2 , ca asa sunt ai nostri . Nu se trece ce iese pe teava ci se stabileste numai ce au ei in hartiile lor inutile , mai precis - ex : ce norma era in '96 la tipul asta de motor ? Euro 2 ? Euro 2 trecem ! Poate sa iasa masina curata - curata , sa dea ozon pe teava ca tot ce vor ei trec . Astia sunt in stare sa puna norma de poluare si la electrice !!!
Scris: Mie 25-Apr-2012 08:30
de kady28
Reinviu acest topic ca sunt bagat in ceata. Am intrat pe site la rarom si am gasit o lista cu masinile si tipurile de motoare pentru Euro 3...si apare si xantia cu motor LFY
Aici e lista:
http://www.rarom.ro/cs-uploads/Liste_euro3.pdf
Acu e pe bg, abia i-am facut itp la noi pe 2 ani si acum aflu ca vor sa le interzica "conducatorii" nostri...deci am un pic de morcov

. Daca ar fi la noi Euro 3 as inmatricula masina aici. Este vreo alta metoda sa aflu la RAR daca e euro 3 in afara de autentificare? Ca daca interzic astia masinile din afara ..o sa cresc pui in masina

,ca nici nu stiu ce sa fac cu ea si tare imi pare rau

Scris: Mie 25-Apr-2012 14:11
de e.miron
Pe lista asta apare xantia hdi ca fiind euro 3. Pe site la rar spune ca vedem in numarul de omologare unde apare norma euro pentru masina, dar eu am certificatul un pic diferit si nu imi dau seama unde sa ma uit. Cu euro 3 imi iese 1500€ iar cu euro 2 iese 2900, e fantastic de mult.mai mult decat pretul masinii.