Pagina 1 din 2
pompa benzina stricata
Scris: Lun 07-Mar-2011 14:15
de mist3rm
Buna ziua. Am postat aici ca nu stiam exact daca este o problema de mecanica sau de electrica( pompa de combustibil fiind electrica, iar cea de injectie( nu stiu ..???). aveam probleme cu masina, nu statea la relanti, se ineca, asa ca am pus inapoi instalatia de gaz pe masina. De curand am observat ca pompa de combustibil( cea din rezervor) huruie, nu mai bazaie frumos cum face la alte masini. ce am facut: cu gandul sa scot pompa, am scos mai intai acea mufa, pentru ca sa am surpriza ca firele sa fie aproape rupte (mai ales cele doua subtiri). Acum vine prima problema: nu mai stiu cum sa le pun inapoi.daca imi poate spune cineva ordinea, sau sa incarce o poza cu mufa aia si cu firele legate la ea, as fi recunoscator. Apoi cea de-a doua intrebare: ce se intampla daca merg cu masina asa, fara pompa de combustibil deloc, intrucat masina porneste la sfert de cheie direct pe gaz(stiu ca nu e indicat, insa am o instalatie de gaz Renault si imi permite sa o pornesc direct pe gaz si cand afara erau -20 de grade). Asadar ce se intampla daca merg fara pompa de benzina, pot sa mai stric ceva pe la masina, gen pompa de injectie sau altceva? Pompa de injectie ar functiona fara benzina si s-ar strica ceva? Eu stiu ca pentru a functiona masina pe gaz pompa de injectie este "taiata" din circuit.
multumesc.......
..........masina este cea din semnatura.........
Scris: Lun 07-Mar-2011 15:51
de dj01fad
poti sa mergi asa linistit, dar ai grija sa nu faci pana prostului pentru ca gaz la sticla nu cred ca poti cumpara
ce pompa de injectie?! nu ai asa ceva. doar injectoare si pompa din rezervor. pompa nu mai merge deja, iar injectoarele oricum se belesc daca mergi pe gaz. mergi linistit asa, dar fa totusi si pompa ca sa nu ramai in drum.
Scris: Lun 07-Mar-2011 21:56
de mist3rm
Multumesc pentru raspuns. Am ramas masca ca nu am pompa de injectie, nu stiam, citisem nu stiu ce pe forum si credeam ca am asa ceva. Deci am rezolvat o problema...cea mai importanta. cine mai mai ajuta si cu mufa, cu ordinea firelor, ca am sa cumpar cred o pompa noua (asta cand am sa bani, si viitorul nu suna prea bine).
Scris: Lun 07-Mar-2011 23:52
de dj01fad
da una second nu te aranjaza?!
Scris: Mar 08-Mar-2011 16:33
de mist3rm
Nu ma refeream neaparat la o pompa noua, adica din magazin. Ma refeream la o alta pompa, ca una noua tre sa imi vand vreo "3 rinichi" sa imi cumpar. Oricum mi-s duse probabil si injectoarele, si cine mai stie ce, ca nu mergea prea bininor pe benzina.
Scris: Mar 08-Mar-2011 21:29
de Mexik
poates murdare injectoarele,eu leam curatat cu decarburol si a avut efect calumea.ce gpl ai pe xantia?secvential sau clasic?
Scris: Mar 08-Mar-2011 21:50
de mist3rm
Am instalatie secventiala. Injectoarele le-am curatat o data in urma cu vreo 10 mii de km . Am fost cu ele in la Sermecom( service cu nume bunisor in Iasi), insa ce m-a intrigat este ca mi-au luat doar 80 de lei de curatat, si tot atunci mi-au zis ca injectoarele " functioneaza, nu stiu cat de bine dar functioneza", astea au fost chiar cuvintele celor de la service.
Scris: Mar 08-Mar-2011 21:52
de Mexik
si eu am secventialadar nu porneste nici cu slujbe pe gpl,direct benzina duPAIA GPL,deaia team intrebat cum de a ta mere direct gpl
Scris: Mar 08-Mar-2011 21:56
de mist3rm
Auleu, ce prostie am scris. Imi cer scuze. Am vrut sa scriu clasica. Nu stiu ce am facut. Acum am vazut.
Am instalatie clasica cu un mixer inainte de corpul clapeta.
Scris: Mar 08-Mar-2011 21:58
de Mexik
ma gandeam eu.si mere bine cu cea clasica?ca ma bate gandu sai pun un gpl si pe xantia nu nevastamia,dar clasic cai greu cu banii acum in tara asta

Scris: Mar 08-Mar-2011 22:03
de mist3rm
Merge brici. Am aprinderea buna, spun aici: fise de bujii noi, bujii ngk + instalatie de gaz, plaman mai bn zis Renault pe care l-am desfacut si arata brici, plus niste relee(cred) pe care nu le-am vazut pe alte masini pe gaz. Daca as avea cu ce as face o poza ca sunt curios ce rol au.
Scris: Mar 08-Mar-2011 22:16
de Mexik
sper ca vara asta sa pun gpl si pe cealalta masina ca cu guvernu asta o sa fie mai scumpa benzina ca kerosenu

Scris: Lun 14-Mar-2011 23:04
de mist3rm
Am spus ca as pune poze cu plamanul si cu acele relee sau ce or fi, dar nu am cu ce sa le fac, ei bine uite cateva poze.
Am si eu o intrebare acum. Pe unul din cablurile de la instalatia de gaz, am un fir care nu am idee unde s-ar putea duce, insa stiu ca inainte sa dau instalatia de gaz jos era prins undeva pe la corpul clapeta sau asa ceva. Am sa pun o poza ca sa vedeti despre ce fir e vorba. Am sa spun de la ce cred eu ca ar putea fi. Inainte sa dau jos instalatia de gaz, la oprirea motorului, masina se ducea singura automat pe benzina, practic chiar daca eu mergeam pe gaz si opream masina, nu o puteam porni decat pe benzina, intrucat cand dadeam cheie, lampa care este rosie cand masina este pe benzina se aprindea( cand este pe gpl e verde). Acum nu se mai intampla asta, insa inainte sa scot pompa de benzina de tot, desi o lasam pe verde( ca sa pornesc pe gaz direct) cand dadeam cheie becul rosu clipea, insa nu trecea de tot pe benzina. Unde ar trebui legat acest fir? el vine dinspre calculatorul motorului, sau relee si ajunge pina aproape de corpul claptea. Uite poza:
E vorba despre firul de culoare gri, scuze.
Scris: Mar 15-Mar-2011 19:18
de Mexik
pai de ce ai scos mufa de la debitmetru de aer?
Scris: Mar 15-Mar-2011 20:26
de mist3rm
Mufa de la debitmetru am scos-o pentru ca este stricat, iar cand calcam ambreiajul sa ma opresc la semafor de exemplu, si masina nu mai era nici accelerata nici in viteza, relantiul era undeva intr-o suta de ture si dupa aia, greu, crestea. Asa l-am lasat intr-o pozitie fixa care imi convine cand e motorul cat de cat cald(cand e apa la 60 de grade el sta in vreo 800 -900 ture), la pornire o accelerez eu putin cu piciorul si porneste si merge binisor. Consumul nu stiu ce pot sa spun de el....pun gaz de 50 de lei si merg aproximativ 120 de km prin oras, cu cel putin 20 de orpiri si porniri. Plus ca uneori piciorul meu devine foarte greu si nu prea pot sa il ridic de pe acceleratie

( nu s eintampla foarte des, dar se mai intampla).