Pagina 1 din 2
intrerupe motoru intre 2000-3000ture
Scris: Lun 14-Mar-2011 16:26
de Mexik
dupa cum stiti cei mai vechi acum recent(2sapt) am avut o problema cu chiloasa la una din xantii(1,6).problema am rezolvato punand alta chiloasa pe care am verificato(planeitate,joc supape,semeringuri etc.).masina merge si trage ca si inainte,problema este daca doresti de ex sa mergi cu tr3 cu 55-60km/h si so tii constant are o intrerupere(ca si cum nu sar alimenta sau ar fura curent),acelasi lucru il face si in tr4 daca vrei so stii constant la o viteza(pana in 80km/h).daca esti in continua accelerare nu are nici un fel de problema merge frumos si cursiv.iam schimbat bujiile punand niste BERU dupa motoru meu,lumea zicand cas mai bune ca bosch.nici o schimbare lafel facea.am pus alte fise ca cele de pe masina erau de cand e ea,cele mai bune gasite sunt niste TESLA(care pe cealalta masina merg de un an brici).nici o schimbare tot are o intrerupere si e enervanta rau(vrei sa meri constat mere ceva secunde dupacare intrerupe,iara mere...daca o calci dupaia nu are nimic)acelasi lucru il face si pe gpl si pe benzina deci e un lucru comun.ma gandesc sa schimb bobina(am una de rezerva) dar multa lume mia zis ca nui de acolo si o schimb degeaba.voi ce parere aveti,ce defecte ati banuii?
Scris: Lun 14-Mar-2011 16:31
de Mexik
e cam ingesuita zona si trebe sa dau niste furtune de apa jos ca sa am acces,plus filtru de aer etc.dar nu am patit cu nici o masina sa faca asa ceva cand e bobina dusa
Scris: Lun 14-Mar-2011 16:38
de dj01fad
pai dar nu trebuie sa demontezi bobina de la locul ei. pune fisele si mufa de alimentare in aia de o ai, pune-o cumva acolo in compartimentul motor si mergi la proba. nu are unde sa cada, crede-ma. distributia sigur ai pus-o bine?! senzorul MAP e in regula? verifica-i furtunasul sa nu fie crapat.
Scris: Lun 14-Mar-2011 18:28
de Mexik
distributia e ok ,porneste sfert nici nu apuca sa invarta si a luato,senzorul era ok,o sa verific furtunasul si o sa fac o proba cum ai zis sa vad ce spune
Scris: Mar 15-Mar-2011 22:34
de khan
Mexic, te rog mult fa ceva sa ne putem intelege, vorbesti o limba pe care eu nu prea o cunosc. nu e atit de greu sa te mai uiti inca o data peste text inainte de a da send, nu de alta dar sint greseli de tipar care schimba intreg sensul frazei, nu numai cuvintul la care sint atasate. asta ca sa nu mai zic si de gramatica...
Scris: Mie 16-Mar-2011 09:06
de Mexik
k,imi cer scuze dar de multe ori scriu la graba

Scris: Mie 16-Mar-2011 19:12
de Mexik
azi i-am schimbat si bobina,dar nici o schimbare la fel face.am puso pe tester si mi-a zis ca nu merge sonda landa ca da o valuare constanta si cica trebe sa varieze.masina nu consuma si nu credca din cauza sondei sa intrerupa mai ales ca pe gpl nu are nici o influenta
Scris: Mie 16-Mar-2011 23:49
de dj01fad
cand e in relantiu si o calci brusc, prima data are cumva o tendinta sa dea in nas? ce mi-a mai trecut prin cap: senzorul clapetei de acceleratie, si repet, senzorul map; totusi, trecand peste toate astea, ia un test de compresie; la chiuloasa de ai pus-o, i-ai facut toaleta? ca nu mai retin...
Scris: Joi 17-Mar-2011 18:19
de Mexik
chiloasa am aranjato,nu am puso asa sus.cand o accelerezi brusc nu da in nas merge bine.maine iau senzorul mam de pe cealalta masina sa fac o proba ca sa nu arunc banii aiurea.oricum una dintre xantii o so vand ca sa iau un diesel sau ceva mai micut.
Scris: Vin 25-Mar-2011 21:02
de Mexik
azi am schimbat sonda landa deoarece cea veche era dusa.din ce am auzit trebe cumva pusa masina pe tester sai stearga vechea eroare ca nu mergea sonda sau merge pur si simplu asa?de intrerupt tot intrerupe dar ceva mai slab si mai rar

Scris: Vin 01-Apr-2011 21:06
de Mexik
pana la urma am gasit buba.am schimbat senzorul de pe clapeta de acceleratie(rezistenta aia variabila) acum merge normal masina.multumesc celor ce siau batut capu cu problema mea

Scris: Mie 13-Apr-2011 13:35
de Mexik
de ceva zile problema a recidivat.iara in inceput sa faca talente cand o calci zici cai gatuita ar vrea sa plece dar parca o tine ceva,daca insisti si o calci pana la urma pleaca calumea.azi am dat rezistenta de pe clapeta de acceleratie so curat la ultrasunete(iam dat doua gaurele in ea ca sa intra solutia)dar nu cred ca de aici ar fii problema
Scris: Joi 14-Apr-2011 19:41
de Mexik
azi am fost si am pus masina pe tester si mia zis ca am map-ul mare,adicaca admisia si evacuarea motorului e mica.omu de acolo zici ca jocu supapelor este prea mic de aceea face figuri masina.imi puteti spune care sunt jocurile supapelor ca sa pot verifica?
Scris: Joi 14-Apr-2011 21:10
de Mexik
din ce am auzit jocul supapelor pe admisie 0,15 evacuare 0.20

Scris: Vin 15-Apr-2011 11:17
de Mexik
nici in service manual nu am gasit jocul supapelor.o sa maso dupa vechea chiuloasa jocu sa vad ca alta solutie nu vad momentan