Buna Domnilor,
Stie cineva daca exista vreo diferenta intre motorozarile 2.1 td de pe Xantia 1 respectiv 2?
Eu am gasit diferente pe un site pe care il consult destul de des (ultimatespecs.com) si ma refer la accelaratia 0-100 km/h si la consum. Treaba ciudata e ca prima varianta ar consuma mai putin si ar fi si mai sprintena ceea ce nu mi se pare normal, unde ar fi evolutia.
Pe acest site scrie ca motorul de pe Xantia 2 are intercooler si de pe Xantia 1 nu are. Intercooler-ul ar trebui sa creasca performantele, poate si consumul (teoretic, aer racit=densitate mai mare deci mai multa motorina).
Eventual stiti un site de incredere?
Va multumesc.
Stima.
Performante Xantia 2.1 TD
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 184
- Membru din: Dum 13-Sep-2009 07:55
- Localitate: Cluj-Napoca
Salut , toate xantiiile td au intercooler , nu exista fara .
Prima serie de antia are pompa rotativa mecanica , iar cele mai noi au pompa rotativa dar cu o parte electronica ... cat despre performanta , eu sunt de parere ca cea mecanica facuta ca la carte cu modificarile aferente poate fi foarte agresiva (in Romania nu am incredere in nimeni sa faca un soft de calitate la citroen) .
Consumul la orice pompa mecanica ar trebui sa scada chiar si dupa modificari la mers linistit (la talpa ciupeste mai mult) , aici este vorba de pompa BOSCH nu altceva .
Prima serie de antia are pompa rotativa mecanica , iar cele mai noi au pompa rotativa dar cu o parte electronica ... cat despre performanta , eu sunt de parere ca cea mecanica facuta ca la carte cu modificarile aferente poate fi foarte agresiva (in Romania nu am incredere in nimeni sa faca un soft de calitate la citroen) .
Consumul la orice pompa mecanica ar trebui sa scada chiar si dupa modificari la mers linistit (la talpa ciupeste mai mult) , aici este vorba de pompa BOSCH nu altceva .
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
-
- pasionat
- Mesaje: 184
- Membru din: Dum 13-Sep-2009 07:55
- Localitate: Cluj-Napoca
Ok ,
Eu am pompa Lucas care pe site-ul respectiv e trecuta pt Xantia 1 , imi corespunde codul de motor cu cel dat pe site pt Xantia 1 dar a mea e Xantia 2.
Sa inteleg totusi ca pompa mea e cu electronica, nefiind Bosch si ca ar consuma si ar avea performante mai slabe decat Xantia 1?
Nu ma intereseaza deloc sa fac vreun tuning si alte figuri, vreau doar sa sa ma lamuresc in legatura cu performantele masinii.
Eu am pompa Lucas care pe site-ul respectiv e trecuta pt Xantia 1 , imi corespunde codul de motor cu cel dat pe site pt Xantia 1 dar a mea e Xantia 2.
Sa inteleg totusi ca pompa mea e cu electronica, nefiind Bosch si ca ar consuma si ar avea performante mai slabe decat Xantia 1?
Nu ma intereseaza deloc sa fac vreun tuning si alte figuri, vreau doar sa sa ma lamuresc in legatura cu performantele masinii.
-
- pasionat
- Mesaje: 184
- Membru din: Dum 13-Sep-2009 07:55
- Localitate: Cluj-Napoca
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
eu am 2.1 td seria 1 cu pompa lucas epic electronica. potential are destul, chiar pot spune ca e mai agresiva decat un hdi (stock), iar consumul este undeva pana in 10, in aglomeratie. nu am vazut xantia 2.1 td cu pompa mecanica, dar am auzit ca ar fi... poate primele pe care s-a pus 2.1 td; cat despre soft... sustin si eu ce a zis mihai, nu prea are cine sa faca soft la asa ceva cum trebuie; eu am vrut sa ii fac soft, dar nu a vrut nimeni sa se bage in conditiile in care i-am spus clar sa imi garanteze ca nu imi beleste ECU. totusi, daca reusesti sa faci soft la un epic, performantele sunt incredibile, raportate bineinteles si cu consumul. pe de alta parte, eu nici macar nu am citit in cat face suta, nu m-a interesat asta, dar pot spune ca trage de mananca asfaltul. pacat ca e naspa cu taxele la motorul asta, dar in rest mi se pare cea mai buna motorizare de la xantia. motorul este puternic, destul de economic, si foarte foarte rezistent.
eu stiu cativa care au pus pompe mecanice in locul epic-ului, dar apoi s-au plans toti ca nu au mai atins performantele dinainte. pompa epic este foarte smechera, dar problema cea mai mare intervine cand incepe sa curga, ca nu ti-o face nimeni, sau daca ti-o face, iti cere pe treaba asta mai mult decat costa una mecanica second, si din cauza asta au recurs unii la inlocuire; eu unul mi-am reparat-o singur, dar am asteptat de mi-a sarit basca pana am gasit garnituri, si bineinteles nu la noi in tara.
eu stiu cativa care au pus pompe mecanice in locul epic-ului, dar apoi s-au plans toti ca nu au mai atins performantele dinainte. pompa epic este foarte smechera, dar problema cea mai mare intervine cand incepe sa curga, ca nu ti-o face nimeni, sau daca ti-o face, iti cere pe treaba asta mai mult decat costa una mecanica second, si din cauza asta au recurs unii la inlocuire; eu unul mi-am reparat-o singur, dar am asteptat de mi-a sarit basca pana am gasit garnituri, si bineinteles nu la noi in tara.
confuzia e ca motorul de 2.1 cu pompa mecanica (bosch sau Lucas) a fost pus si in prima parte a seriei 2, si apoi, spre sfirsitul productiei, a fost introdusa gestiunea electronica. ideea e ca motoarele au aceleasi caracteristici pe hirtie, iar in realitate difera fff putin
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- pasionat
- Mesaje: 184
- Membru din: Dum 13-Sep-2009 07:55
- Localitate: Cluj-Napoca
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
khan scrie:confuzia e ca motorul de 2.1 cu pompa mecanica (bosch sau Lucas) a fost pus si in prima parte a seriei 2, si apoi, spre sfirsitul productiei, a fost introdusa gestiunea electronica. ideea e ca motoarele au aceleasi caracteristici pe hirtie, iar in realitate difera fff putin
adica vrei sa spui ca in 97 au pus electronica la s1, apoi la s2 dupa 98 au avut si cu mecanica?!
mihai, a mea este s1, si consuma in jur de 10 in oras. intr-adevar, este cred cea mai grea varianta de la xantia, fiind activa si cu toate optiunile, dar nu prea cred sa conteze asta tare mult; sa nu iti mai zic ca daca ma apuc sa ii dau talpa si sa merg "misto" cu ea, se duce si la 14; 2.1 td nu cred ca e capabil sa consume sub 8 in oras. poate 1.9 td sa consume atat...
scuze, seria 1 a avut ambele variante, pe seria 2 s-a mai pus un an, dupa care s-a trecut la hdi
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu