toba de esapament

Forum de discutii generale despre Citroen Xantia. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
bereczky_sandor
pasionat
Mesaje: 550
Membru din: Sâm 16-Apr-2011 17:40
Localitate: Tirgu Mures
Contact:

toba de esapament

Mesajde bereczky_sandor » Lun 18-Iul-2011 12:49

Deci toba de esapament sa gaurit, cauza nu o stiu, dar trebuie schimbata. Aveti experienta in legatura cu asta? Merita sudata, daca gaura e mica? Din pacate am o toba noua, dar este pentru diesel, iar eu am 1.8i...

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Lun 18-Iul-2011 13:13

Mie cand mi s-a gaurt esapamentul si sa vreu sa il sudez nu mai aveam ce suda pentru ca era ruginit tot. Eu zic sa iti alt esapament si asta este. Ceva ieftin te duce ceva gen 200 lei - 300 lei parca fara montaj, fara catalizator inclus. Dupa 2-3 ani probabil ca o sa il schimbi din nou. Ai putea pune esapament de inox, dar nu stiu daca gasesti pt masina ta, si daca gasesti e semnificativ mai scump, dar teoretic nu o sa ai probleme cu el niciodata.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
bereczky_sandor
pasionat
Mesaje: 550
Membru din: Sâm 16-Apr-2011 17:40
Localitate: Tirgu Mures
Contact:

Mesajde bereczky_sandor » Lun 18-Iul-2011 20:15

hmmm....nu cred ca ar fi ruginit,ca mam uitat putin, si am pipait si cu mana... ma mai uit, poate gasesc ceva si cumpar, sau poate il sudez doar...dacase poate, oricum astept si alte pareri daca aveti :shock:

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Mesajde kady28 » Mar 19-Iul-2011 06:41

Am avut si eu toba finala sparta, i-am inlocuit teava de la intrare care era rupta si cu o foaie de tabla am invelit-o...i-am dat si doua gauri mici in capete sa se scurga zeama din ea, m-a ajuns aprox 150 lei cu tot cu sudura. Oricum si-a schimbat sunetul...are un barait ca de toba sport dar nu exagerat. Efortul nu stiu daca se merita...ca era gata gata sa renunt si sa o arunc :lol: ...pana am mulat foaia de tabla dupa toba, sudeaza in puncte si fixeaza...apoi sudura oxiacetilenica care a durat si aia.... Data viitoare imi iau una noua :lol:

Avatar utilizator
bereczky_sandor
pasionat
Mesaje: 550
Membru din: Sâm 16-Apr-2011 17:40
Localitate: Tirgu Mures
Contact:

Mesajde bereczky_sandor » Mar 19-Iul-2011 10:36

nu-mi este clar un lucru: eu dupa ce cod trebuie sa ma orientez cand vreau sa gasesc o toba, pe a mea scrie MER430, dar am gasit unul pe care scrie MER498, se potriveste oare? si nu este de diesel, ca are teava subtire. (repet, ca nu am cautat pe la magazin, sau service, deci nu am posibilitatea de a intreba pe vreun mecanic acolo)

alexsosi
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Sâm 30-Ian-2010 23:00
Localitate: Călimănești
Masina: Citroen Xm 2.5 TD Exclusive
2: Citroen C6 2.7 HDI

Mesajde alexsosi » Mar 19-Iul-2011 12:46

de sudat depinde foarte tare de conditia tevii, degeaba ai pus mana , pana n u pui sudura pe ea nu ai de unde sti. ai posibilitatea ca atunci cand sudeti sa se taie in loc sa sudeze. oricum din experienta spun ca sudura este o chestie provizorie , pt ca o sa crape langa, o sa oxideze mai repede pe langa sudura.
citroen my real passion

alexsosi
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Sâm 30-Ian-2010 23:00
Localitate: Călimănești
Masina: Citroen Xm 2.5 TD Exclusive
2: Citroen C6 2.7 HDI

Mesajde alexsosi » Mar 19-Iul-2011 12:49

refreritor la cost daca e toba intermediara 260 lei, toba finala 300 , iar teava intermediara 73 preturi aprox
citroen my real passion

Avatar utilizator
bereczky_sandor
pasionat
Mesaje: 550
Membru din: Sâm 16-Apr-2011 17:40
Localitate: Tirgu Mures
Contact:

Mesajde bereczky_sandor » Mar 19-Iul-2011 15:31

e toba finala :|

Avatar utilizator
bereczky_sandor
pasionat
Mesaje: 550
Membru din: Sâm 16-Apr-2011 17:40
Localitate: Tirgu Mures
Contact:

Mesajde bereczky_sandor » Mar 19-Iul-2011 18:00

aveam toba bosal, mam uitat, si din pacate am 689 (care vine pe xantia 1.8i 8v) dar pentru mine vine 697 si din aia nu am ... (1.8i 16v)

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 19-Iul-2011 18:57

pai si daca se potriveste la mufa, de ce nu o pui pe aia de o ai? eu am esapament complet de 2000 pe motor de 1.8, si s-a potrivit la fix.

Avatar utilizator
bereczky_sandor
pasionat
Mesaje: 550
Membru din: Sâm 16-Apr-2011 17:40
Localitate: Tirgu Mures
Contact:

Mesajde bereczky_sandor » Mar 19-Iul-2011 19:07

trebuie sa ma uit, am 689, in loc de 697 : http://www.catalogue.bosal.com/pages/ex ... del=xantia


Înapoi la “Citroen Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru florinmarchidanu