Pagina 1 din 1
toba de esapament
Scris: Lun 18-Iul-2011 12:49
de bereczky_sandor
Deci toba de esapament sa gaurit, cauza nu o stiu, dar trebuie schimbata. Aveti experienta in legatura cu asta? Merita sudata, daca gaura e mica? Din pacate am o toba noua, dar este pentru diesel, iar eu am 1.8i...
Scris: Lun 18-Iul-2011 13:13
de mbc
Mie cand mi s-a gaurt esapamentul si sa vreu sa il sudez nu mai aveam ce suda pentru ca era ruginit tot. Eu zic sa iti alt esapament si asta este. Ceva ieftin te duce ceva gen 200 lei - 300 lei parca fara montaj, fara catalizator inclus. Dupa 2-3 ani probabil ca o sa il schimbi din nou. Ai putea pune esapament de inox, dar nu stiu daca gasesti pt masina ta, si daca gasesti e semnificativ mai scump, dar teoretic nu o sa ai probleme cu el niciodata.
Scris: Lun 18-Iul-2011 20:15
de bereczky_sandor
hmmm....nu cred ca ar fi ruginit,ca mam uitat putin, si am pipait si cu mana... ma mai uit, poate gasesc ceva si cumpar, sau poate il sudez doar...dacase poate, oricum astept si alte pareri daca aveti

Scris: Mar 19-Iul-2011 06:41
de kady28
Am avut si eu toba finala sparta, i-am inlocuit teava de la intrare care era rupta si cu o foaie de tabla am invelit-o...i-am dat si doua gauri mici in capete sa se scurga zeama din ea, m-a ajuns aprox 150 lei cu tot cu sudura. Oricum si-a schimbat sunetul...are un barait ca de toba sport dar nu exagerat. Efortul nu stiu daca se merita...ca era gata gata sa renunt si sa o arunc

...pana am mulat foaia de tabla dupa toba, sudeaza in puncte si fixeaza...apoi sudura oxiacetilenica care a durat si aia.... Data viitoare imi iau una noua

Scris: Mar 19-Iul-2011 10:36
de bereczky_sandor
nu-mi este clar un lucru: eu dupa ce cod trebuie sa ma orientez cand vreau sa gasesc o toba, pe a mea scrie MER430, dar am gasit unul pe care scrie MER498, se potriveste oare? si nu este de diesel, ca are teava subtire. (repet, ca nu am cautat pe la magazin, sau service, deci nu am posibilitatea de a intreba pe vreun mecanic acolo)
Scris: Mar 19-Iul-2011 12:46
de alexsosi
de sudat depinde foarte tare de conditia tevii, degeaba ai pus mana , pana n u pui sudura pe ea nu ai de unde sti. ai posibilitatea ca atunci cand sudeti sa se taie in loc sa sudeze. oricum din experienta spun ca sudura este o chestie provizorie , pt ca o sa crape langa, o sa oxideze mai repede pe langa sudura.
Scris: Mar 19-Iul-2011 12:49
de alexsosi
refreritor la cost daca e toba intermediara 260 lei, toba finala 300 , iar teava intermediara 73 preturi aprox
Scris: Mar 19-Iul-2011 15:31
de bereczky_sandor
e toba finala :|
Scris: Mar 19-Iul-2011 18:00
de bereczky_sandor
aveam toba bosal, mam uitat, si din pacate am 689 (care vine pe xantia 1.8i 8v) dar pentru mine vine 697 si din aia nu am ... (1.8i 16v)
Scris: Mar 19-Iul-2011 18:57
de dj01fad
pai si daca se potriveste la mufa, de ce nu o pui pe aia de o ai? eu am esapament complet de 2000 pe motor de 1.8, si s-a potrivit la fix.
Scris: Mar 19-Iul-2011 19:07
de bereczky_sandor