Pagina 1 din 1

XANTIA ACTIVA

Scris: Mar 06-Sep-2011 15:25
de calinutul
PROPUN UN FORUM SPECIAL DEDICAT ACESTUI MODEL DESTUL DE DIFERIT DE CELELALTE XANTII.AM ACHIZITIONAT DIRECT DIN GERMANIA IN MARTIE 2011 UNA DIN 2000 ,MOTOR 2.0 HDI IN STARE APROAPE EXCELENTA.SINGURA PROBLEMA ESTE SUSPENSIA.AM DUS-O PE LA MAI MULTI DOCTORI DE ATUNCI INCLUSIV LA REPREZENTANTA SI SE PARE CA ESTE DUS CALCULATORUL DE SUSPENSIE CARE NU COMANDA CELE 2 ELECTROVALVE PENTRU SFERELE CONFORT SI PENTRU CELE DE ACTIVA.
M-A AJUTAT FOARTE MULT RETRO DIN GALATI PREZENT PE ACEST FORUM,CARUIA II MULTUMESC INCA O DATA, DAR LA PARTEA ELECTRONICA NU S-A BAGAT CA NU-I DOMENIUL LUI.DACA POATE CINEVA SA MA AJUTE CU CINEVA FOARTE PRICEPUT LA ACEST MODEL EXTRAORDINAR, DAR DE CARE EU NU POT INCA SA MA BUCUR PE DEPLIN.
DE ASEMENEA INVIT PE TOTI POSESORII DE ACTIVA SA POSTEZE IMPRESII SI EXPERIENTE CA EVENTUAL SA NE AJUTAM RECIPROC

Scris: Mar 06-Sep-2011 15:42
de Rica
ce intelegi voi prin activa?
a mea daca se ridica si coboara in functie de greutate cum este?
stiu ca o sa rade-ti de mine,dar am cumparat masina asta pentru suspensia asta care este de senzatie :D

Scris: Mar 06-Sep-2011 16:00
de calinutul
ACTIVA ESTE SA ZICEM O VARIANTA DE ECHIPARE,ADICA ESTE TOT O SUSPENSIE HIDROPNEUMATICA DAR ARE IN PLUS UN SISTEM DE STABILITATE IN CURBE SI UN CALCULATOR CARE GESTIONEAZA ACEST SISTEM
LA APARITIA PE PIATA A FOST CONSIDERATA CEA MAI STABILA MASINA DE SERIE DIN LUME,PASTRAND TOTUSI CONFORTUL SPECIFIC CITROEN.
A TA DACA ARE 4 SAU 6 SFERE ESTE HIDROPNEUMATICA SIMPLA ,DACA ARE 8 ESTE HYDRACTIVA,IAR ACTIVA ARE 10 SFERE,UN PIC MAI GREU DE INTRETINUT,DAR CU O TINUTA DE DRUM UNICA.

Scris: Mar 06-Sep-2011 16:02
de dj01fad
activa e un model special de la xantia, si pe intelesul tuturor nu se inclina in curbe.
mie mi-au trecut prin mana 5 activa, 4 au fost dezmembrate, iar cea mai deosebita dintre ele inca o am si merg cu ea. este vorba de o activa 2.1 TD, cred ca unul dintre cele mai rare modele activa; am avut si cu alte motorizari, printre care 3000 v6, care pot spune ca de departe a fost cea mai smechera masina pe care am avut-o eu! pacat ca am fost nevoit sa o demolez din cauza legislatiei tembele, ca eram dispus sa o tin in ciuda consumului.
in fine... daca ai nevoie te pot ajuta cu piese specifice, inca mai am destule, inclusiv calculatorul de la suspensie.

Scris: Mar 06-Sep-2011 17:18
de calinutul
TRIMITE-MI TE ROG UN NR DE TELEFON LA bogdan_calinescu2008@yahoo.com

Scris: Mar 06-Sep-2011 18:09
de sergiuliku
poate incerci sa scri si fara CAPS e foarte enervat si citesti mai greu

Scris: Mar 06-Sep-2011 18:41
de calinutul
O FI ENERVANT, NU enervat, PENTRU TINE, DAR DE CITIT NU ARE CUM SA SE CITESCA MAI GREU .NU-I LOGIC MAI OMULE!

Scris: Mar 06-Sep-2011 19:37
de calul
Cand se scrie cu litere mari inseamna ca strigi. Asta este cel mai enervant lucru. Iti multumim pentru intelegere.

Scris: Mar 06-Sep-2011 20:00
de calinutul
STRIGATUL SE POATE DEDUCE EVENTUAL DIN TONUL FRAZEI NICIDECUM DIN MARIMEA LITEREI :D

Scris: Mar 06-Sep-2011 20:10
de sergiuliku
calinutul scrie:STRIGATUL SE POATE DEDUCE EVENTUAL DIN TONUL FRAZEI NICIDECUM DIN MARIMEA LITEREI :D


mai esti si nesimtit pe deasupra

Scris: Mar 06-Sep-2011 20:51
de calul
II. Reguli

1.ForumulClubCitroen.ro este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Daca nu cunosti bine limba româna, indiferent de motiv, dar totusi intentionezi sa te integrezi În comunitatea noastra, esti rugat sa precizezi aceasta cu prima ocazie sau sa contactezi un administrator.
Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, Încearca sa formulezi frazele in asa fel incit ceilalti sa inteleaga ceea ce scrii.
2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile În orice limba), dupa cum urmeaza:
- scrierea tip �chat�, �mirc� etc. este interzisa.
- scrierea cu ĂŽnflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor ĂŽn care pot aparea confuzii;
- un singur semn de exclamare sau de Întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si exceptii, important e ca exceptia sa nu devina regula;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere ĂŽngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un mesaj trebuie sa poata fi citit rapid. Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

Acestea sunt regulile ce trebuiesc respectate.