Pagina 1 din 2
urca pana la 2000 de ture la relantiv
Scris: Joi 29-Sep-2011 12:08
de adrian_a990
salut am o mica problema daca ma poate ajuta creva,m o xantia cu motor de 2.0 i cand las motorul la relantiv imi tot urca pana la 2000 de ture cam car ar putea fi problema?ms
Scris: Mie 05-Oct-2011 11:01
de adrian_a990
chiar nu stie nimeni?va rog ca ii destul de enervanta situatiia
Scris: Mie 05-Oct-2011 11:12
de dj01fad
cel mai probabil motorasul de relantiu (IAC) a inceput sa se blocheze; face tot timpul, sau doar are toane?
Scris: Joi 06-Oct-2011 07:23
de Mexik
sau rezistenta variabila de pe clapeta de acceleratie murdara

Scris: Vin 07-Oct-2011 16:50
de adrian_a990
are toane si il pot curata sau altul?
Scris: Lun 09-Ian-2012 08:48
de kady28
Si la mine a inceput sa faca nasoale cu relantiul.Daca vara trecuta patisem de vreo 2 ori sa moara motoru la relanti, acum pe vreme rece cand o pornesc cateodata ramane blocata pe la 2000 ture..sau isi revine si se accelereaza singura. Se intampla doar cand e motorul rece, ca dupa ce s-a incalzit merge ok. O sa ii mai fac o curatare sa vad daca da rezultate

Daca cineva stie mai bine sa-mi raspunda la 2 intrebari:
1. cand apesi acceleratia motorasul inchide orificiul de aer pt. relanti?
2. daca e uzat motorasul scoate vreun zgomot?
Scris: Lun 09-Ian-2012 13:52
de prodygal
eu am avut cam aceiasi problema la 2.1 td si era o sonda care venea in chiulasa. acum nu stiu dc la benzina e la fel
Scris: Joi 12-Ian-2012 18:23
de kady28
Astazi am desfacut motorasul IAC si am pus contactu sa vad daca misca, dupa ce am luat contactul a sarit de tot obturatorul ala cu tot cu arc si protectia de plastic. Se mai poate repara sau altu nou?
Scris: Joi 12-Ian-2012 20:15
de kady28
Am reusit sa desfac motorasul si e dus, atingea rotoru pe stator...rulmentul cu joc mare...de asta si statea motoru in 2000 ture cateodata. Imi recomandati ce motoras IAC sa iau(unul bun si ieftin

)..s-au poate are cineva de vanzare unu bun

Scris: Joi 12-Ian-2012 21:44
de Mexik
am dat 200ron pe magneti mareli nou
Scris: Vin 13-Ian-2012 18:37
de kady28
Am facut niste poze cu rol informativ la dracia asta de motoras. Enjoy!
-tot ansamblul
http://i40.tinypic.com/14cvdag.jpg
-statorul
http://i39.tinypic.com/nv318g.jpg
http://i39.tinypic.com/6tfce0.jpg
http://i44.tinypic.com/besxnd.jpg
-rotorul
http://i41.tinypic.com/4njiv.jpg
http://i42.tinypic.com/11wbl3b.jpg
-capac, izolatie, saiba elastica si tot neamu lor
http://i44.tinypic.com/mvg4df.jpg
Cine e curios s-a desfaca unul dupa ce face taieturile la nituri sa impinga cu ceva de plastic pe unde intra surubul cu supapa, ca eu am tras de capacul de plastic si statorul a ramas un pic intepenit in carcasa rupandu-se litele care vin de la bobina la mufa

.
Scris: Sâm 14-Ian-2012 00:45
de dj01fad
am desfacut si eu unul si am si reusit sa il fac sa mearga. se uzeaza lagarul ala in care se invarte rototul, si incepe sa frece. am observat totusi ca forteaza doar intr-o parte, asa ca am rasucit piesa aia de plastic la 180 de grade, si acum vad ca merge bine deocamdata. sigur, varianta cea mai buna era unul nou, dar atunci trebuia sa il fac urgent, era sambata seara si... daca tot am reusit sa il fac, l-am lasat asa pana o crapa detot

Scris: Sâm 14-Ian-2012 07:46
de kady28
Si mai stii cum erau lipite litele de la bobine?..ca eu le-am rupt cand l-am desfacut

. Sunt 2 rosii si 2 verzi....desi daca stau bine si ma gandesc degeaba stiu pozitia litelor la mufa daca nu stiu care e inceputul si sfarsitul bobine

. O sa desfac statorul sa fac ceva experimente...si intrebarea intrebatoare: Pot sa stric ceva la ECU daca sunt legate aiurea bobinele de la motoras?
Scris: Sâm 14-Ian-2012 11:47
de dj01fad
nu strici nimic la ecu. o sa mai desfac unul sa iti spun cum vine, ca mai am 2 pe acasa.
Scris: Sâm 14-Ian-2012 12:54
de kady28
Perfect..poate reusesc sa-l reconditionez...in special rotorul sa nu aiba joc sa nu mai atinga statorul
