Pagina 1 din 1

Interfata EOBD Xantia

Scris: Joi 29-Sep-2011 20:32
de e.miron
Salut.
Am achizitionat de curand o interfata OBD II pt a incerca sa o conectez la masina. Obiectul in discutie este urmatorul :

http://www.dealextreme.com/p/elm327-usb ... tool-28528

De asemenea am facut rost de softul Lexia si speram sa am succes, dar din pacate Lexia nu vede adaptorul asta , probabil e compatibila doar cu adaptorul special PSA.

In schimb am reusit sa gasesc alt program care a conectat CarPC-ul cu ECU masinii, desi nu poate citi toti parametrii. Am facut niste poze ca sa vedeti cam cum arata, dar mai sunt multe programe numai ca trebuie testate si e al naibii de incomod sa stai intr-o rana pe scaun sa tot butonezi la ecranul acela mic.

Sa vad daca fac rost de un prelungitor de vreo 15 m sa pot trage curent pt a putea sta cu laptopul.

Imagine

Asa arata mufa EOBD a Xantiei, situata in stanga panoului de sigurante.

Imagine

Aici vedeti baud rate-ul si parametrii de conectare. Nu a vrut sa se conecteze pe automat asa incat am luat toate protocoalele la rand si.. voila... KWP merge.

Erau cateva posturi pe forum in care lumea se intreba de protocolul Citroen asa ca il aveti aici.

Imagine

Imagine

Codurile de eroare stocate in memoria calculatorului, din pacate fara descriere. Sa vad daca gasesc ceva explicatii pe net.

Imagine

Imagine

Imagine

Cateva din modulele programului.

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Partea grafica a programuli. Bordul electronic functioneaza in timp real f bine, am dat cateva ture in jurul blocului si e super.

Acum vine partea dureroasa...:)


Imagine

Consumul instant in stationare.

Nu am putut face poze din mers dar se duce pana la peste 60 litri la suta. Acuma sigur e o eroare de comunicare cu ECU sau nu stiu eu inca sa reglez parametrii programului.

Exact ce intrebam eu acum cateva zile, consumul la relanti, dar mi se pare imens. Iar in mers, la accelerare urca usor pana pe la 27 apoi daca o calci brusc trece de 60. :) Mi-am tras HUMMER hahaha


Am reusit pana la urma sa-l conectez si la softul Centrafuse care este interfata CarPC dar din pacate in noua versiune a disparul dashboardul cu ceasuri si l-au inlocuit cu cifre mici care nu se vad dim mers. Sa speram

ca vor scoate o versiune noua cu grafica mai ca lumea.

Conectorul interfetei e destul de mare si cand e conectat la masina nu se mai poate inchide capacul de la cutia de sigurante. M-am uitat pe acolo si are un piciorus care odata apasat elibereaza mufa care se duce in spate.

Eu vreau sa desfac cutia de sigurante si sa conectez permanent cablul la mufa OBD acolo prin lateral am vazut ca este ceva spatiu.

Scris: Joi 29-Sep-2011 21:20
de e.miron
http://www.2carpros.com/trouble_codes/obd2/P0204


Se pare ca sunt ceva probleme la injectorul nr 4

Acuma acolo apare la erori memorate, nu permanente. Poate fi mai de demult , cine stie cand a fost dusa masina la doctor ultima oara.

Eu am sa incerc sa sterg acele coduri, sa vad daca mai apar ulterior.

La coduri permanente nu e nimic, deci s-ar putea sa fie alarma falsa.

Oricum am trecut revizia acum 2 sapt si la gaze arse a iesit perfect, motorul nu face absolut nici un zgomot suspect, se comporta ireprosabil, consumul e ca si inexistent, ulei si apa fara pierderi.