Pagina 1 din 3

incalzire habitaclu

Scris: Vin 30-Sep-2011 12:09
de Rica
am si eu o intrebare
cum functioneaza incalzire habitaclului la xantia '94 motorizare 1.6i?
azi am dat drumul de proba si a venit un miros de fier incins
e normal?

Scris: Vin 30-Sep-2011 12:18
de dj01fad
daca se si abureste parbrizul, cel mai probabil ai radiatorul din bord spart. iti dispare apa din vas cumva?

Scris: Vin 30-Sep-2011 12:20
de Rica
din cate am vazut nu
parbrizul nu sa aburit
am lasat-o sa mearga 2 minute
deci e cu antigel nu este de pe galerie ca la olcit

Scris: Vin 30-Sep-2011 13:04
de dj01fad
daca miroase a antigel este clar. grabeste-te sa il schimbi sa nu te prinda iarna :?

Scris: Vin 30-Sep-2011 13:15
de Rica
unde este radiatorul sa il verific?

Scris: Vin 30-Sep-2011 13:35
de dj01fad
vesti proaste: trebuie sa dai jos bordul... TOT :cry:

Scris: Vin 30-Sep-2011 14:08
de Rica
m-ai omorat
o schema ceva cu suroabele?

Scris: Vin 30-Sep-2011 20:11
de Mexik
e jale frate la prima xantie aceasi buba am avuto,cum a zis si nik fal acum(e cam 120ron un radiator nou) dar e munca multa acolo.la urmatoarea xantie primu lucru caldura am varificat,daca constatam ca era problema nu luam masina,nuti pot ura decat multa bafta si rabdare

Scris: Vin 30-Sep-2011 23:21
de dj01fad
mai... nu am schema, dar cum spune si mexic, e teroare :cry: o zi de munca foc automat, sau 2 zile lejer...
daca ai curaj, apuca-te... si te ghidam noi aici ce si cum sa desfaci, ordinea demontarii, etc. oricum, tot groaznic ramane.

Scris: Sâm 01-Oct-2011 08:01
de sergiuliku
Cam la fel se simte si la mine un miros ciudat cand dau drumu la caldura, dar nu tot timpul. Si ce sa vorbesc ca nu prea bag caldura. De obicei inghet de frig pt ca doar pe mijloc vine putina caldura si pe laterale baga rece. Mentionez ca si la panoul de pe mijloc butonul acela ce merge stanga dreapta s alegi pe unde sa bage aer nu merge saa dea doar pe parbriz, se blocheaza la pozitia anterioara. Am dat jos masca de plastic dar ceva tine firul acela otelit intins. Ma gandeam ca a prins ceva acolo dar nu e asa. Ma gandesc ca sa blocat clapeta de la aer si nu ii mai da drumu sau altceva ce ar putea fi? Poate sa fie de la radiator cum ati spus mai sus? Apa nu pierde ba din contra ultima dataa cand am pus apa nu era full recipientu si ultima data cand mam uitat era pana la capac :)) ciudat

Scris: Sâm 01-Oct-2011 09:49
de Mexik
nici mie numi pierdea apa ca sa poti observa,avea un por radiatorul si se aburea imediat in masina iar in vas pierderea era isesizabila,am tot sperat ca e altceva dar pana la urma radiatoru a fost buba.asa ca apucativa acum cat e cald afara eu lam schimbat in ianuarie si vreti sa va zic ce chin e plasticele sunt casante,mana iti ingheata.....un adevarat blestem.cert mia luat 3 zile dar am pus totu inapi functional si dupaia stateam in tricou in masina :lol:

Scris: Sâm 01-Oct-2011 10:19
de sergiuliku
se poate cumva verifica daca e spart radiorul si/sau are vreun por?

Scris: Sâm 01-Oct-2011 11:19
de Mexik
pai pune si u sa bage caldura spre parbriz cand are motoru 90 gr.dai ventilatorul pe tr3 sau 2 si uitate atent la gaurile pe unde sufla daca nu arunca vapori de apa(se stropeste putin parbrizu,asta e probata nu vorbesc din auzite).mai ai o sansa sa nu fie radiatoru spart si sa fie pompa de apa obosita.eu la furtunul care iese din radiator am montat un aerisor de la o dacie si cand porneam motoru abia ca iesea apa pe acolo(era infundat radiatorul) ca la intrare in radiator,unde e aerisitorul original tasnea apa calumea.am tot incercat sal desfund cu fel si fel de solutii si asa lam stricat

Scris: Sâm 01-Oct-2011 11:41
de sergiuliku
problema e... cum am spus si mai sus... nu pot da aeru numai pe parbriz, butonu nu isi face cursa pana in capat, decat pana la picioare+bord

Scris: Sâm 01-Oct-2011 11:46
de e.miron
sergiuliku scrie:Cam la fel se simte si la mine un miros ciudat cand dau drumu la caldura, dar nu tot timpul. ... Apa nu pierde ba din contra ultima dataa cand am pus apa nu era full recipientu si ultima data cand mam uitat era pana la capac :)) ciudat


Un miros ciudat, un pic acru nu e de la radiator, e de la filtrul de polen imbacsit.

daca nu-l poti schimba macar scoate-l si da cu el de pamant de cateva ori sa se curete un pic. Nou e aproape 15 euro.

Apa incalzita isi mareste volumul, de aia urca pana la capac. Asta e de fapt si rolul vasului de EXPANSIUNE- sa aiba loc apa unde creste sa nu-ti crape instalatia.

Eu cand am luat masina si am verificat filtrele, aveam filtrul de polen PLIN, adica era o caramida, solida. Ventilatorul scotea niste zgomote de te scotea din masina. L-am schimat si in cateva zile zgomotele au disparut.