Pagina 1 din 5

Ajutor de urgenta Xantia! Moare motorul in mers

Scris: Sâm 26-Noi-2011 16:00
de Adydum
Ieri in timp ce eram cam pe la tara vecina, s-a pornit "greva". In viteza fiind am redus la o curba, dupa care incercand sa accelerez turometrul a cazut pe 0. ( Si bineanteles nu tragea). Las acceleratia, turometrul revine, pe scurt , motorul se opreste cum incerci sa il pui in sarcina. moare brusc. La relanti moare imediat. Am reusit sa ajung inapoi in tara cu acceleratia apasata doar cu un fulg :)
Ma poate ajuta vre-un user, sau macar o indrumare ( Constanta ) . ?
E vorba de xantia 1.8 benzina + gpl 1997 ( face absolut la fel si pe benzina, si pe gaz)

Scris: Sâm 26-Noi-2011 16:51
de Adydum
Mic update:
Motorul e asta :
Imagine
Imagine
ImagineImagine

Iac-ul l-am scos, curatat, la fel face. Fara mufa lui idem, doar ca ralantiul e pe la 3000

Cam asa :
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QdOXh9yxA5M[/youtube]

Scris: Dum 27-Noi-2011 08:01
de Mexik
daca scoti motorasul din locasul lui dar nu mufa bagata si pui contactul el face ceva?am patit ceva asemanator si atunci am infiletat varful la motoras(lam stras) lam pus la locul lui in admisie,am scos mufa si am pornit diavolu si am reusit sa ajung acasa cu relantiul pe la 3000

Scris: Dum 27-Noi-2011 23:09
de Adydum
Adica motorasul scos dar mufa bagata ? Nu am incercat. Pana la urma la tine ce a fost . Motorul facea la fel ? ( Vezi filmarea )
Maine am o programare la 9 , sa vedem poate se rezolva repede...

Scris: Mar 29-Noi-2011 16:18
de Adydum
Am verificat si distributia , nici de acolo nu e ...
Ma indruma cineva la o diagnoza in Constanta ?

Scris: Joi 01-Dec-2011 16:04
de Adydum
Chiar nimeni din COnstanta ??

Scris: Joi 01-Dec-2011 22:14
de Adydum
Update:
La pachet cu problema de mai sus a fost si faptul ca tastatura nu imi mai cerea codul de pornire.
Astazi s-a razgandit tam nesam. Partea frumoasa este ca nu mai merge acelasi cod!!! Asa ca in seara asta doarme in parcare la carrefour, am venit cu taxiul, bine ca nu eram in afara orasului...

Scris: Joi 01-Dec-2011 23:35
de dj01fad
in spatele farului din dreapta (pasager) o sa gasesti 2 mufe infipte in contraaripa. scoate-le afara, si da cu spray de contacte, apoi le pui la loc, cu grija sa se infiga detot. daca codul s-a resetat cumva, singurul cod pe care poate sa plece automat este cel de fabrica, si anume 1111. tare ciudat oricum, ca nu ti l-a cerut o bucata buna de vreme.

Scris: Vin 02-Dec-2011 19:25
de MARIAN
Codul de fabricĂŁ cred cĂŁ este 0001

Scris: Vin 02-Dec-2011 21:11
de dj01fad
unele tastaturi nu au cifra 0... deci... cam imposibil sa fie 0001. cel putin asa cred.

Scris: Vin 02-Dec-2011 23:32
de Adydum
@fad , multumesc mult, a mers cu 1111.
In continuare ramane problema initiala.
Culmea e ca la rece merge mult mai bine.
Daca e pe parte de senzori , etc ( debitmetru, senzor de bla etc) ar trebui sa se vada la o diagnoza ? Please in C-ta nici un iubitor de Xantia nu poate sa ma indrume la o diagnoza ??

Scris: Sâm 03-Dec-2011 00:14
de dj01fad
fi atent:
din corpul de admisie pleaca un furtunel subtire, si merge undeva langa motor, pe partea pasagerului intr-un senzor (map); e montat cumva langa panoul din spatele motorului, pe lateral pe lonjeronul din dreapta, sus detot. vezi daca dai de el, si verifica sa nu fie crapat cumva exact unde se mufeaza sau ceva de genul. eventual scoate-l afara si examineaza-l cu atentie. am pomenit asta la mai multe masini, dar mai e un simptom: nu cumva consuma mai mult?

Scris: Sâm 03-Dec-2011 11:35
de MARIAN
unele tastaturi nu au cifra 0... deci... cam imposibil sa fie 0001. cel putin asa cred.

Eu citisem pe undeva asta cu codul... astĂŁzi am cĂŁutat Âşi am gĂŁsit ĂŽn manualul utilizatorului acelaÂşi lucru. Eu l-am anulat de tot la a mea... :lol:
Imagine
Oricum, bine cĂŁ a mers cu celĂŁlalt Âşi este bine de reĂžinut :D

Scris: Sâm 10-Dec-2011 17:40
de Adydum
@fad multumesc, am curatat mufa respectica, verificat furtunul , totul era in regula acolo.
pana la urma am gasit cauza: Bobina de inductie "fura" curent. ( Fisele si bujiile sunt noi). Am oprit la intunric bezna si din arcul electric care se facea lumina creeata era suficienta ca sa imi lumineze capul fisei :). Inca nu am rezolvat problema, doar am identificat-o.
Multumesc

Scris: Mar 20-Mar-2012 00:52
de Adydum
Am schimbat bobina, e mai bine, dar si loc de mai bine. Am vorbit cu mecanicul ce a incercat initial sa o "rezolve". Acum nu stiu daca bobina este bine, daca distributia este la punct ( a tot jonglat cu ele in sus si in jos).
Care ar trebui sa fie ordinea corecta a fiselor la bobina?