PĂŁi Âşi de ce nu l-ai tradus? Ăi-ar fi infirnat teoria:
"Un alt dispozitiv denumit ĂŽn mod obiÂşnuit ca un fiind
servo este utilizat la automobile pentru a amplifica forÞa de frânare sau de direcÞie aplicatã de cãtre conducãtorul auto.
Oricum, aceste dispozitive nu sunt servo adevĂŁrate, ci mai degrabĂŁ amplificatoare mecanice." AdicĂŁ, autorul precizeazĂŁ cĂŁ sunt persoane care Âştiu acest sistem ca fiind
servo, dar de fapt nu prea este

Oricum, exemplul nu prea are treabĂŁ cu subiectul ĂŽn discuĂžie.
Mai jos sunt speciificaÞiile Citroen... putem obeserva cã la direcÞie precizeazã cã este servo, sã fi omis la frâne?
Suspension Direction Freinage
ANTIBLOCAGE ANTI-BLOCAGE ROUE
BARRE ANTIDĂVERS ARRIÈRE BARRE ANTI DEVERS AR DIAM 21
DIRECTION DIRECTION ASSISTEE
ANTIDĂVERS AVANT BARRE ANTI DEVERS AV DIAM 22
ANTIPATINAGE SANS ANTIPATINAGE
BUTĂE HYDRAULIQUE AVEC BUTEE HYDRAULIQUE
POMPE HYDRAULIQUE POMPE 6+2 + ANTI-AFFAISSEMENT
SPHÈRE DE SUSPENSION ARRIÈRE SPHERE SUSP AR AMELIOREE
ANTIDĂVERS ACTIF SANS ANTI-DEVERS ACTIF
SPHÈRE SUSPENSION AVANT SUPERIEURE "NOK"
SPHÈRE ACCUMULATEUR SPHERE ACCUMULATEUR DESMOPAN TALC
COURSE MĂCANISME DE DIRECTION COURSE MECANISME DIRECTION 74,3
SUSPENSION ACTIVE SUSPENSION HYDRACTIVE