Pagina 1 din 1

2.0 hdi relanti galopant

Scris: Dum 15-Ian-2012 14:51
de majestiqe
Salut , vin si eu tot aici , pe peugeot nu ai cu cine domne la ei cu ori ce problema trebuie dus la service :lol: :D

pe langa 405 ul turbo am cumparat un peugeot 406 cu acelasi motor 2.0 hdi ca pe xantia , peoductie 2000 , pentru mers zi de zi .
Am cateva probleme cu el :


Unu la mana imi galopeaza la relanti , mai ales cand e rece , cand e cald ii dau o pedala si ii trece . Ma gandesc sa nu fie cumva de la furtunele alea de vacuum de pe la egr .


Doi la mana , pierd tensiunea in bord , cad ceasurile , dupa care se ridica , treaba asta a facut-o de vreo 2 ori in 2 luni .


Trei la mana ( e de cartea recordurilor cum a zis si nic ) AM BUTUCUL DE PE STANGA INDOIT , bate , l-am prins in strung si are bataie aproape un mm , initial am crezut ca e ovalizat , am cumparat discuri noi , dar acelasi lucru . In sfasit asta se rezolva , am facut rost de fuzete complete cu discuri si tot tacamul .

Patru la mana , nu gasesc releul bitron , stiu ca tree sa fie pe undeva prin stanga ca la xantia , sau alt peugeot pe care l-am dezmembrat ( 406 ) dar surpriza nu e . Stie cineva pe unde il gasesc , sau macar mufa daca el nu e prezent :D, ma gandesc ca dobitocul de proprietar din naintea mea la dat jos .

Cinci la mana , nu se aprinde becul de la check engine , nu e nici becul ars , lam verificat .

Sase la mana , daca bruschez maneta de viteze spre a 5 a sau R , imi sare pe mijloc si intra intr a 3 a sau a 4 a , banuiesc ca e selectorul din cutie , tijele sunt in conditie buna . Aici astept confirmare de la voi ( la vara alta cutie sau nu ) :D .

si cam atat, sa auzim de bine .

Scris: Mie 08-Feb-2012 21:11
de majestiqe
vad ca nu se baga nimeni , arde domne arde : :D

Scris: Mie 08-Feb-2012 23:01
de dj01fad
bai, tu esti de pomina cu problmele...
galopatul poate sa aibe diverse cauze. cel mai simplu ar fi sa ii monitorizezi parametrii cu testerul cand galopeaza, ca sa vezi ce anume nu se regleaza cum tebuie. posibil sa fie de la senzorul pedalei, dar mai rar, de la senzorul de tepmeratura apa, cel dupa care se ia ecu, si ar mai fi; incearca cu mufa de la debitmetru scoasa, vezi cum face.
bitronul nu stiu... intreaba-l pe khan, poate te ajuta el.
cu bordul... sa nu cumva sa fie de la bsi, ca ala controleaza ceasurile. ia si tu toate sigurantele la puricat prima data, poate e vreuna oxidata.
becul de la check engine mi se pare ca poti sa il testezi tot cu testerul, stiu ca la xantia mea 2.1 puteam sa fac asta, la hdi nu am incercat.

Scris: Vin 10-Feb-2012 02:08
de majestiqe
asa ........
cu relantiul ,am schimbat senzorul de la pedala , si-a mai revenit un pic , am schimbat si termostatul , si-a revenit un pic mai mult , am curatat debitmetrul de aer si si-a revenit de tot :D.deci problem solved.
Tu la hdi ai un singur ventilator sau 2 ? ca a instalatia cu unul singur e beleaua lu dreacu cu rezistentele alea pe acolo.
Bordul pierde +12v deci e vreo mufa.
cu becul nu am facut nimic , am sa incerc treaba cu testerul .


Si inca ceva , daca schimb airbagul , nu trebuie schimbat si accelerometrul , nu ?
Oricum masina merge momentan destul de bine , am rezolvat si cu capota , am gasit una cu 100 de lei nitel stramba da sa rezolvat urmeaza sa o vopsesc mai spre primavara . In 3 luni de cand am luat-o am facut aproape 5000 de km si nu ma lasat nici odata in drum ,deci e de bine .