Pagina 1 din 2
Prbleme directie la Xantia x2
Scris: Joi 02-Feb-2012 13:21
de johnnypop1809
De vreo doua saptamani imi merge volanul foarte greu...LHM este destul , masina se ridica/lasa , franele merg bine

?
Scris: Joi 02-Feb-2012 13:32
de claus4you
de la pompa, am patit si eu tot la fel imi afecta decat volanul, tragea aer fals pe la furtunul gros
Scris: Joi 02-Feb-2012 13:38
de kady28
Asa si la mine...de la ger se trage

, ca alta explicatie nu am gasit. Am in portbagaj un pet 0.5 litri cu LHM si nu pare asa vascos...e ca uleiul de gatit la -20 grade. Semnul exclamarii si stop se sting relativ repede, cam 10 sec maxim la prima pornire -20 grade, frana am, dar cand ies din parcare trag de volan ca la dacie

...are anumite intervale la virare cand merge greu, si fasaitul care il am vara la virare nu prea se mai aude. Ori e pompa hidraulica..ori caseta de directie....poate ne lumineaza cineva

Scris: Joi 02-Feb-2012 13:43
de dj01fad
am inteles ca ar fi o valva vinovata, care este in capul rotativ al casetei de directie, si... cam asa se manifesta. si la mine face la fel la ambele masini, dar ii trece repede cand se incalzeste putin, asa ca ii dau pace, ca nu e vreme de demontat

Scris: Joi 02-Feb-2012 14:07
de johnnypop1809
Din cauza frigului nu prea as crede pentru ca aici doar de cateva zile sunt minus grade
Scris: Joi 02-Feb-2012 16:46
de bereczky_sandor
si la mine merge exact la fel...dupa pornire, aprox 5min. trebuie sa trag de volan de parca nar avea servo deloc.
Scris: Joi 02-Feb-2012 19:21
de sorin.
Si la mine a facut la fel zilele trecute, dar macar a pornit impecabil

Scris: Joi 02-Feb-2012 23:28
de kady28
Pai asta ma bucura si pe mine ..ca porneste..nu la prima cheie ca, chinui prea mult electromotorul, dau o cheie scurt si la a 2a porneste la -22

volan
Scris: Mie 25-Iul-2012 13:01
de lehelc
La -20 grade ar trebui sa functioneze perfect volanul, daca pompa este in regula. Insa daca partea hidraulica merge bine atunci partea servo ar trebui sa-ti mearga bine.
Cand nu invarti volanul tot uleiul iti intra inapoi in vas pe returul din caseta, insa in momentul in care invarti volanul ar trebui sa nu ai retur pana nu ajunge caseta in directia dorita. Probabil problema vine de la cele 3 inele de teflon din valva din caseta. Scapa uleiul pe retur. Nu e grav daca doar la -20 grade se intampla, dar sunt uzate deja. Nu te apuca de desfacut pana nu ai un kit complet de reparatie, ce nu se gaseste prin magazine mari(vorbesc de Timisoara, Oradea), gasesti pe net. Codul este 4048.Q8, si contine cele doua simeringuri din valva si cele 3 inele de teflon, capacul de plastic si ar trebui sa fie 6 garnituri de cauciuc de genul ce gasiti la toate conductele hidraulice.
Cealalta problema la rece cu uleiul poate veni de la calitatea uleiului. Vezi sa nu fie vechi sau ceva noname. Probabil pornesc discutii cu acest noname, dar la 30 de grade toate uleiurile par la fel, insa in -30 de grade as pune o picatura din fiecare (omv, castrol, valvoline, febi, bosch, TOTAL) pe o bucata de plastic sau metal intr-un unghi mic sa vad care cum curge...
Scris: Mie 25-Iul-2012 20:37
de Mexik
am patit si eu problema asta laxantia de vreo 3 ori darcand a fost ger rau -28 -30 dar a mers sacadat primele 3-4 invarteli ale volanului dupaia a mers normal.tin sazic ca pompa servo era noua pe masina nu sh de 200.000km si lhm-ul era schimbat deci tind sa cred ca buba e undeva la caseta nicicum la pompa sau lhm
Scris: Mie 25-Iul-2012 21:12
de Rica
poi la ger mie imi haraiau franele de ziceai ca e fier pe fir
directia...avem servo pe ger in primele minute?
dar ii invatasem damblauau,o lasam sa se ridice,calacam frana de cateva ori si roteam maxim volanul in cativa metri fata spate
dupa toate astea merge impecabil,e ulei totusi si gerul il afecteaza
Scris: Joi 26-Iul-2012 20:38
de Mexik
lhm rezista la -50gr deci nui afectat,am probat eu si e fluid la ger.frane aveam imediat cum porneam motorul,becul stop se stingea odata cu cel de ulei,am zis pompa era noua,dar la gere ger facea un pic balet servodirectia dar daca dadeai 2-3 ture i trecea(se manifesta ca la primele xantii cu distribuitor servo cand mergea sacadat,pt cei ce au avut ghinionul de asa sistem)
Scris: Joi 11-Oct-2012 12:03
de calul
De curand am constatat ca atunci cand virez de volan se aude un zgomot ca un tacanit. Nu stiu sa explic mai bine acest zgomot. Asta se intampla cand masina sta pe loc si virez rotile stanga - dreapta. Directia nu merge sacadata. Poate fi cremaliera dusa sau pistonul hidraulic care are scapari? La drum directia nu produce acest zgomot.

Scris: Vin 12-Oct-2012 11:32
de calul
Exista posibilitatea de a reviziona acest piston hidraulic al directiei

Scris: Vin 12-Oct-2012 12:22
de dj01fad
pistonul efectiv nu cred ca are nimic. are in fiecare capat cate o bucsa de cauciuc prin care este prins de caseta. verifica-le pe alea sa nu fie vreuna rupta, si ne zici dupa aia ce si cum.