Pagina 1 din 3
Buna ziua,la xantia 1,8 cu 16valve,
Scris: Joi 09-Feb-2012 12:48
de alexandrubani
Mi-a aparut pictograma cu fulgul de zapada,care nu stiu ce inseamna exact,dupa care acele de la turometru,vitezometru si cel de la benzina,au luat-o razna,dupa care au murit,usile se deschideau,luminile se aprindeau-se stingeau,si in final s-a oprit motorul,fara sa fie aprinsa pictograma"baterie".Ce se intampla?in vara,cand murise alternatorul,aveam pictograma "baterie"aprinsa,acum nu,deci nu e alternatorul de vina,nu?atunci?am schimbat bateria acum care era moarta si am plecat bine-mersi si am adus-o acasa,luindu-i plusul de la baterie de asta data.sa fie doar gerul de vina,sa mai verific daca incarca alternatorul?multumesc frumos!
bordul
Scris: Joi 09-Feb-2012 16:48
de alexandrubani
ce inseamna pictograma stelutei de gheata din stanga bordului?
Scris: Joi 09-Feb-2012 20:06
de marianmarian
te poate rezolva fam.Stan din ploiesti .
Scris: Joi 09-Feb-2012 21:05
de mbc
Ca se poate sa fie polei. Black Ice apare pe masinile cu display mare. Apare intre -3 si 3 grade parca.
Scris: Joi 09-Feb-2012 21:48
de retro
stai putin, cumva la asta te referi cand spui "steluta de gheata"?

Scris: Vin 10-Feb-2012 09:36
de vladd.alex
Ar fi culmea, ala nu`i motorul ?
Scris: Vin 10-Feb-2012 13:38
de e.miron
Daca asta e aprins e bai mare ca e indicatorul de probleme la motor. Trebuie dusa la diagnoza cu Lexia sa vezi despre ce e vorba. Nu stiu cum e acasa, dar aici se pare ca nici nu treci verificarea tehnica daca e aprinsa acea lumina.
Scris: Vin 10-Feb-2012 18:10
de majestiqe
iti face imobilizatorul figuri , ai probleme cu chipul din cheie sau cu receptorul de pe volan ,sau poate fi din cauza alarmei . incarca sa o dezactivezi de pe partea dreapta vezi ca e un contact , ca cel din bord , bagi cheia in el si rasucesti .
masina se armeaza din mers , din cauza asta se blocheaza\deblocheaza usile , se aprind\sting farurile , si iti taie si alimentarea .
si da ala e motorul (check engine)
pictograma bord
Scris: Vin 10-Feb-2012 18:43
de alexandrubani
Da,e un K cu codita in spate,pe fond portocaliu.am schimbat bateria,am ajuns acasa cu ea,3km.azi l-am dus pe fi-miu la antrenament la fotbal 1km,la Vega,noi lucuind la Gara de nord.Am ajuns bine,totul arata normal,cand ne-am intors,aproape de casa iar nu mai aveam indicatoare.am parcat,am oprit motorul,m-am dus sa-l schimb pe Luca si m-am intors,am mai dat o cheie,a pornit la adoua,s-a aprins k-ul pe care eu il vedeam steluta,acele nimic,s-a oprit.cand i-am mai dat o cheie, pa.Inainte de acest incident am avut o scurgere de ulei de motor.nu se vedea pe unde curge.inainte sa-mi curga intr-o zi geroasa am ambalat-o cam mult sa bage caldura sa dezghete geamurile.s-o fi intamplat ceva atunci?
Scris: Vin 10-Feb-2012 18:46
de Mexik
daca tia curs ulei nu cumva un senzor nu face contact siti da chek engine

Scris: Vin 10-Feb-2012 18:48
de alexandrubani
e.miron scrie:Daca asta e aprins e bai mare ca e indicatorul de probleme la motor. Trebuie dusa la diagnoza cu Lexia sa vezi despre ce e vorba. Nu stiu cum e acasa, dar aici se pare ca nici nu treci verificarea tehnica daca e aprinsa acea lumina.
Mersi frumos,am festelit-o.Intr-o zi cu ger,n-o mai pornisem de cateva zile,am ambalat-o mai tare si cand am venit,am gasit o pata de ulei cat palma.ce s-o fi intamplat?
Scris: Vin 10-Feb-2012 19:08
de alexandrubani
alexandrubani scrie:e.miron scrie:Daca asta e aprins e bai mare ca e indicatorul de probleme la motor. Trebuie dusa la diagnoza cu Lexia sa vezi despre ce e vorba. Nu stiu cum e acasa, dar aici se pare ca nici nu treci verificarea tehnica daca e aprinsa acea lumina.
Mersi frumos,am festelit-o.Intr-o zi cu ger,n-o mai pornisem de cateva zile,am ambalat-o mai tare si cand am venit,am gasit o pata de ulei cat palma.ce s-o fi intamplat?
Am completat uleiul,1/2l si am completat si hidraulicul tot cam jumatate de litru.acum ce-o mai fi?
Scris: Vin 10-Feb-2012 19:11
de alexandrubani
vladd.alex scrie:Ar fi culmea, ala nu`i motorul ?
Da asta e pictograma,ulei am completat si la motor si la servo.tot nu ma lasa sa plec
Scris: Vin 10-Feb-2012 22:21
de majestiqe
cel mai posibil a crapat vreun senzor , lexia spune adevarul imediat , deci recomandat o diagnoza cat mai repede pozibil . in legatura cu uleiul , nu stiu ce sa zic , trebuie vazut la fata locului .
Bafta
Scris: Sâm 11-Feb-2012 02:05
de dj01fad
pata de ulei... vezi si tu pe unde e umed pe la motor, ca trebuie sa fi ramas urme pe unde l-a vomitat.
referitor la problema cealalta, eu zic ca ai probleme la alternator!!! e clar ca nu iti incarca bateria daca zici ca ti-a mancat-o si pe asta de ai pus-o in cativa km. chiar daca nu iti aprinde becul de la baterie, tot de la alternator este. poate a crapat releul de incarcare, caci el aprinde becul. poti totusi sa verifici ceva: la alternator vin 2 fire; unul gros, si unul subtirel. vezi sa nu cumva sa fie retezat ala subtirel, ca merge de la releu la becul din bord, iar daca e intrerupt nici nu aprinde becul dar nici nu incarca! amorsarea alternatorului se face prin acel bec din bord. sau, sa nu cumva sa ai becul din bord ars! aceeasi problema, nu incarca. am gasit defectul asta la o masina, si am scobit de mi-a sarit basca pana i-am dat de cap.