Pagina 1 din 1
salut am si eu o problema cu ceasurile de bord
Scris: Dum 19-Feb-2012 16:42
de autodom
mai exact turometrul merge doar dimineata la rece cam 1 minut dupa care acul cade jos,ceasul de km nu merge deloc am desfacut bordul si nu am gasit nimic in neregula am invartit cablul de km cu mana si indica in bord sa fie ceva la partea de cutie unde intra cablul astept niste sfaturi ceasul este normal nu electronic
Scris: Dum 19-Feb-2012 18:34
de majestiqe
vezi cum arata melcul de la vitezometru , din cutie . si in legatura cu turometrul , nus ce sa zic , verifica contactele , vezi sa nu fie oxidate .
Scris: Dum 19-Feb-2012 18:43
de autodom
contactele sunt ok fara oxidare nu stiu despre ce lipituri tot am citit pe forum ca ar fii 4 lipituri mai mari care trebuie refacute si in legatura cu cablu de km o sa verific si melcul din cutie ms mult oricum ptr sugestii
Scris: Mar 21-Feb-2012 09:47
de MARIAN
Lipiturile vitozometrului care trebuiesc refĂŁcute sunt indicate ĂŽn site-ul de mai jos:
http://www.schaalbouw.nl/citroen/blog051007.htm
Scris: Joi 23-Feb-2012 08:33
de autodom
dl marian am dat ceasurile jos, dar pe spate ceasurile nu arata ca in poza,nu au plasticul acela mare alb au numai 2 capacele albe si nu vad acele 4 lipituri groase poate trebuie sa ma uit mai atent,oricum daca desfac iara ceasurile fac o poza sa vedeti mai exact cum arata
Scris: Joi 23-Feb-2012 11:02
de MARIAN
Acum am vĂŁzut cĂŁ tu ai vitozometrul cu cablu... refacerea lipiturilor este pentru cel electronic. DacĂŁ celelalte componete merg, cel mai probabil, ste o problemĂŁ la pinionul de la cutie.
Scris: Vin 24-Feb-2012 20:22
de autodom
am rezolvat astazi problema partial,adica mai exact am dat jos melcul de pe cutie si pinionul era rupt din interior nu a cazut in cutie dar nu mai invartea cablul ,am avut un melc asemanator de peugeot 405 si l-am montat si merge,dar problema este ca melcul original avea si o mufa de curent cu 3 pini pe el cel pus de mine nu are mufa respectiva ,poata sa fie turometrul aceea mufa ?in concluzie km merge acuma dar vreau sa gasesc un melc original ca al meu cu mufa de curent poate are cineva la dezmembrat,oricum luni ii fac poza la melcul dat jos si poate il gasesc mai usor,o zi buna
Scris: Vin 24-Feb-2012 21:46
de benny_merty
Pune poza cred ca te pot ajuta am una din 1994 cu cablu de dezmembrat

Scris: Sâm 25-Feb-2012 00:36
de MARIAN
Nu este turometrul! Ai Hydractiv?
Scris: Lun 27-Feb-2012 22:13
de autodom
nu stiu la ce te referi cand spui hidractiv
Scris: Lun 27-Feb-2012 22:16
de autodom
ideea este ca turometrul merge 1-2 minute cand este rece motorul dupa aceea cade acul turometrului,benny spunea ceva de senzor pe cutie cica ar face figuri ca si el apatit-o asa,cica masoara turatia de pe volanta cred
Scris: Lun 27-Feb-2012 22:33
de benny_merty
Cand apesi butonul hydractiv suspensia se intareste ,o stabilitate f buna in curbe.

Scris: Mar 28-Feb-2012 10:54
de MARIAN
autodom scrie:ideea este ca turometrul merge 1-2 minute cand este rece motorul dupa aceea cade acul turometrului,benny spunea ceva de senzor pe cutie cica ar face figuri ca si el apatit-o asa,cica masoara turatia de pe volanta cred
Senzorul de pe cutie, cel care mãsoarã turaÞiile motorului, este diferit faÞã de cel de pe melc, care mãsoarã vizeza de deplasare. Senzorul electric pentru mãsurarea vitezei de deplasare se foloseºte la bordul cu indicatoare electronice (fãrã cablu de kilometraj) ºi la cele dotate cu suspensie Hydractiv.
DacĂŁ ai suspensie hydractiv, ĂŽn faĂža manetei de reglare a gĂŁrzii la sol mai ai un buton, dacĂŁ nu... nu-Ăži este necesarĂŁ partea electrivĂŁ de pe melc.
Scris: Joi 01-Mar-2012 08:51
de autodom
am inteles acuma ,da am un buton in fata manetei de reglat garda de sol sincer nu stiam ce functie are,am observat ca parca suspensia este mai tare deoarece am un melc km fara acea mufa de curent,urmeaza sa pun un melc km cu mufa original cica are benny unul si mi-l trimite multumesc oricum ptr sfaturi si lamurire o zi buna