Pagina 1 din 2

unghi cadere

Scris: Dum 25-Mar-2012 04:52
de raulolariu
la xantia se poate face unchiul de cadere

Scris: Dum 25-Mar-2012 07:06
de VALY giurgiu
O sa-si revina la normal daca schimbi rulmentii pe spate de la brate,de acolo ai inclinatia aia . :wink:

pe fata

Scris: Dum 25-Mar-2012 10:36
de raulolariu
problema mea e pe fata nu pe spate

Scris: Dum 25-Mar-2012 20:16
de VALY giurgiu
Fi mai explicit,pe fata pe pozitia culcata sta rotile aiurea?sau ce vrei sa spui?
Ai toate bucsile bascula plus pivoti buni,bune ?

roti

Scris: Lun 26-Mar-2012 15:04
de raulolariu
pai pe fata cand e pe pozitia normala stau rotile cu partea de jos inclinate sub masina

Scris: Lun 26-Mar-2012 15:05
de raulolariu
da toate sunt bune

Scris: Lun 26-Mar-2012 16:15
de dj01fad
vezi sa fie inaltimea reglata corect. daca e prea sus asa se comporta.

Scris: Lun 26-Mar-2012 18:48
de Mexik
pai omu inainte de a schimbat motorul masinii.inainte i statea cracanata spre exterior si i uza cauciucurile pe interior,dupa schimbarea motorului sta cracanata in interior si uzeaza cauciucurile pe exterior si i este imposibil sa mearga dupa ce zice el ca fluera cauciucurile rau deci e bine adunata.chiar nu vad legatura sa fie e de la corectorul de inaltime

Scris: Lun 26-Mar-2012 21:17
de dj01fad
prin constructia suspensiei fata, apare ciudatenia asta cu caderea rotilor fata daca inaltimea nu este reglata corect. daca masina este ridicata sus la maxim, rotile stau inclinate catre interior in partea de jos, iar daca este jos detot, vor fi inclinate jos catre exterior. intr-adevar, diferenta nu este foarte mare, dar exista. daca la tine la masina inclinatia este mare, atunci ceva este total in neregula, posibil ceva indoit destul de rau, ca alta posibilitate nu prea vad...
incearca sa pui o poza sa vad si eu cat de rau stau inclinate, daca e asa de rau de se vede cu ochiul liber. peste toate astea, ar mai fi de verificat flansele de la telescoapele din fata, daca mai sunt pe mintile lor. un test rapid se face cam asa: pui o bara lunga si dreapta din stanga in dreapta peste aripi, deasupra celor 2 flanse, fix pe deasupra suruburilor de la telescoape, sau daca nu ai asa ceva, poti sa tii o sfoara intinsa. atentie, trebuie sa ai capacele de plastic de la piulite, altfel nu e concludent testul. e... cu bara aia pusa acolo sau cu sfoara intinsa, cu masina pe pozitie normala de inaltime si cu rotile drepte, cele 2 piulite trebuie sa fie la cativa mm in jos fata de sfoara, si cam la aceeasi inaltime una fata de cealalta. daca vreuna din ele e iesita in sus si iti impinge in ce ai pus acolo e grav, trebuie schimbata instant. bineinteles, te uiti bine la ea unde se prinde in caroserie sa nu fie mancata de rugina sau rupta...
alte cauze nu vad... repet, doar ceva indoi destul de rau, dar... pe ambele parti?! destul de ciudat.

Scris: Mar 27-Mar-2012 14:10
de Mexik
la flanse iam zis si eu sa se uite dar el cicas ok,ma mai gandeam sa nu fie jugu lovit dar cica arata bine zice el

flanse bune

Scris: Joi 29-Mar-2012 11:43
de raulolariu
aseara m-am uitat la flanse si arata super ok

brate lungi

Scris: Mar 03-Apr-2012 14:57
de raulolariu
problema sa rezolvat bratele care le aveam eu pe masina erau putin mai lungi inaintea mea o avut un pampalau masina numa si-a batut jok d ea

Scris: Mar 03-Apr-2012 15:14
de dj01fad
brate mai lungi?!?!?! :shock: hai ca asta e chiar misto. eu din cate masini am demolat, si au fost cam toate modelele posibile de xantia, nu am gasit sa existe 2 dimensiuni de brate! poate au fost de la alta masina, nu stiu ce sa zic. ia pune si o poza, ca sunt foarte curios.

posibil

Scris: Mar 03-Apr-2012 15:26
de raulolariu
aia a zis si unkiumio ca ii posibil sa fi fost de la alta masina ii mecanik

Scris: Mar 03-Apr-2012 16:08
de mbc
Am citit postul. Am ramas cu retina zgariata.