Termocupla, ventilator Xantia 1.6I

Forum de discutii generale despre Citroen Xantia. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

X1 1.6I
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Sâm 19-Mai-2012 08:59
Localitate: Simleu Silvaniei

Termocupla, ventilator Xantia 1.6I

Mesajde X1 1.6I » Sâm 19-Mai-2012 09:30

Salutare tuturor.
Sunt posesorul a doua Citroen Xantia 1.6i, una inmatriculata, functionala partial in acest moment :), si una pentru piese. Saptamana asta am ramas fara termocupla. A doua oara in acest an. Prima mi s-a ars in ianuarie, am prins zapezile si aveam de ales, ori dorm in zapada, ori merg mai departe. Probabil a intrat zapada si la ea (sub capota tot motorul era ud) si s-a ars. A doua s-a ars saptamana asta. Cu aceasta ocazie, mi s-a spart si radiatorul. Si ca sa fie complet, eram la 400 km de casa. A fost provocare sa vin 400 km fara termocupla, si nu am vazut masina la care sa-i fie atat de sete. Termocupla de pe a doua xantia, cea pentru piese, si probabil atat i-a fost viata.
Acum. radiator am, dar are cineva o termocupla? este vreo diferenta intre termocupla de 1.6i si trmocupla de pe celelalte modele?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 19-Mai-2012 10:04

una noua e 40 lei.... asta daca te referi la aia de vine montata pe radiator.

X1 1.6I
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Sâm 19-Mai-2012 08:59
Localitate: Simleu Silvaniei

Mesajde X1 1.6I » Sâm 19-Mai-2012 21:08

Imagine

la asta ma refeream.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 19-Mai-2012 22:05

eeeeeeeeeee.... asta e electroventilatorul. am eu unul. 50 lei + taxele de trimitere.

X1 1.6I
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Sâm 19-Mai-2012 08:59
Localitate: Simleu Silvaniei

Mesajde X1 1.6I » Vin 25-Mai-2012 18:10

Mersi dj01fad, dar am rezolvat cu electroventilatorul. L-am demontat complet de pe masina, i-am desfacut toate firele si apoi l-am probat iar, pentru siguranta. surpriza, a pornit. l-am montat inapoi pe masina si merge.
A aparut insa o alta problema. apa sta la 100 grade. porneste ventilatorul, dar temperatura la apa nu scade. am aerisit instalatia, nu imi da apa afara, isi mentine acelasi nivel, dar nu scade si nu urca peste 100 grade. ramane intepenita la 100 grade. am reusit ieri sa trec pe la un prieten si are termometru cu laser. la iesirea din radiator (iesirea din radiator partea dreapta jos) temperatura apei era 50-60 grade, la intrarea in radiator 100-105 grade (partea stanga deasupra termocontactului). care este circuitul apei prin motor? ce ar putea sa fie problema? unde sa verific? ce sa desfac? Am luat radiatorul jos si nu este infundat. prin oricare gaura bag apa, curge prin celelalte.

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Vin 25-Mai-2012 18:15

pai din ce spui tu apa se raceste
asta inseamna senzor sau ceas
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!

X1 1.6I
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Sâm 19-Mai-2012 08:59
Localitate: Simleu Silvaniei

Mesajde X1 1.6I » Vin 25-Mai-2012 18:28

da, ventilatorul raceste apa din radiator. dar de ce in motor ramane la 100 grade constant? ce nu e bine? asta incerc sa-mi dau seama.

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Vin 25-Mai-2012 18:33

cand pornesti de la cat pleaca?
am vazut la alta masina puse invers firele la senzor si statea ceasul numai la 100
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...

Ce ciudat!

X1 1.6I
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Sâm 19-Mai-2012 08:59
Localitate: Simleu Silvaniei

Mesajde X1 1.6I » Vin 25-Mai-2012 19:19

cand pornesc, temperatura e la 0 grade. apoi incet urca, pe masura ce se incalzeste motorul. ajunge la 100 grade si acolo ramane.

benny_merty
pasionat
Mesaje: 1050
Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
Localitate: Sibiu Cisnadie

Mesajde benny_merty » Vin 25-Mai-2012 19:32

Verifica termostatul la ce temperatura deschide :wink:

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Vin 25-Mai-2012 19:37

daca nu schimbal e 20ron pe gates,ieftin frate :D

X1 1.6I
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Sâm 19-Mai-2012 08:59
Localitate: Simleu Silvaniei

Mesajde X1 1.6I » Lun 04-Iun-2012 19:22

mersi tuturor, am rezolvat. era termostatul. deschidea foarte putin. l-am probat pe aragaz in apa fierbinte.


Înapoi la “Citroen Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru florinmarchidanu