Pagina 1 din 2
DILEMA
Scris: Joi 12-Iul-2012 23:25
de bereczky_sandor
Deci, povestea incepe si e cred ca cea mai nenorocita poveste de a mea pana acum, am mers la Weekend (strand) si cum am mers in pantalonii in care am facut baie, telefonul l-am scos din pantaloni, dar cheile nu... Cand sa ma intorc acasa observ ca nu am cheile, era si tarziu seara, am si cautat cu de toate, incepand de la lanterna "subacvatica" pana la ochelari etc. Dar nu am gasit nimic, maine ma intorc sa vad dimineata inainte sa apara oamenii, poate gasesc cheia. Daca nu, ma duc la administratie, sa vad daca este vreo sansa sa fie gasita pe la filtre (daca e macar posibil). In rest nu am idee ce sa fac si cum trebuie sa procedez in asa caz. Ajutati-ma va rog!
Scris: Joi 12-Iul-2012 23:26
de bereczky_sandor
dublura nu am....
Scris: Joi 12-Iul-2012 23:39
de dizel005
Frate din ce an ii masinuta ta...daca ii cheia cu cip ii cam nasoala treaba.recomandarea mea ii urmatoarea spargi un geam deschizi masina si comanzi alt geam ii vreo 50 ron .si iti comanzi si alt contact cu tot cu butuci de la usi care in Schrot ii iar vreo 150-300ron .sau apelezi la vreun hot de masini si tio rezolva el.alte variante nu stiu ce sa iti zic
Dar daca ii cu cip ii mai greu acolo ca trebe sa o duci la unu cu testeru sa iti schimbe daca poate codu de la cip daca se poate
Scris: Joi 12-Iul-2012 23:41
de dj01fad
aoleu.... deja la s2 este o problema treaba asta.
daca nu reusesti sa le gasesti sub nici o forma, trebuie sa faci rost de o cheie de s2 (sa aibe cipul in ea), cu contact cu tot ar fi ideal...
instalezi contactul, si cu lexia o poti programa la tine pe masina. problema este ca trebuie sa faci rost de codul de cheie (i se zice PIN si e format din 4 caractere, litere si cifre). daca ai cumva cartela originala a masinii cu key code, ar fi foarte simplu, dar chiar daca nu, vom incerca sa te ajutam sa il faci rost dupa seria de caroserie. chiar in seara asta mi-am mai programat o cheie la a mea xantie, si e extrem de simplu, doar ca trebuie sa ai cheia si codul!
ideal ar fi sa gasesti cheia, dar... nu dispera, ca se rezolva orice ar fi. in cel mai rau caz mergi la citroen si iti fac ei o cheie, dar costa... cam 280 lei sau ceva de genul.
multa bafta!
daca vrei sa spargi geam ca sa intri in ea, iti dau eu sa il pui la loc, dar totusi se poate deschide, daca ai ceva nervi. daca ai macarale cu manivela pe spate e mai simplu, ca fortezi tare in geam si o sa o ia in jos.
cheie cu contact am, dar este fara cip. totusi, s-ar putea sa am de la cine sa iti iau o cheie cu cip daca nu faci rost. nu promit nimic, ma interesez maine.
Scris: Joi 12-Iul-2012 23:42
de bereczky_sandor
din cate stiu e cu cip, e din 98, nu ma pronunt sigur.
Da asa ma gandeam si eu, oricum de spart geamul nu prea vreau, mai bine chem cineva, cine se stie mai bine la asa ceva...
Dar problema mai mare ramane ceea cu contactul...
Scris: Joi 12-Iul-2012 23:44
de bereczky_sandor
dj01fad scrie:aoleu.... deja la s2 este o problema treaba asta.
daca nu reusesti sa le gasesti sub nici o forma, trebuie sa faci rost de o cheie de s2 (sa aibe cipul in ea), cu contact cu tot ar fi ideal...
instalezi contactul, si cu lexia o poti programa la tine pe masina. problema este ca trebuie sa faci rost de codul de cheie (i se zice PIN si e format din 4 caractere, litere si cifre). daca ai cumva cartela originala a masinii cu key code, ar fi foarte simplu, dar chiar daca nu, vom incerca sa te ajutam sa il faci rost dupa seria de caroserie. chiar in seara asta mi-am mai programat o cheie la a mea xantie, si e extrem de simplu, doar ca trebuie sa ai cheia si codul!
ideal ar fi sa gasesti cheia, dar... nu dispera, ca se rezolva orice ar fi. in cel mai rau caz mergi la citroen si iti fac ei o cheie, dar costa... cam 280 lei sau ceva de genul.
multa bafta!
Cheie de Xantia pot face rost foarte usor, dar codul ar fi mai greu, oricum de deschis masina sper sa rezolv cu cineva, inca nu stiu cine, dar de spart geam nu vreau.
Vreau sa stiu daca fac rost de o cheie de Xantia, ce trebuie sa fac dupa, incat sa porneasca masina...
Scris: Joi 12-Iul-2012 23:44
de dj01fad
da-mi un buzz pe mess la id: dj01fad
Scris: Vin 13-Iul-2012 00:02
de dizel005
Fratilor .oare daca mergi cu cheia la cei ce copiaza chei nu poate sa iti citeasca ei codul (pin) de pe cip? sau ei cum o copiaza????
Scris: Vin 13-Iul-2012 00:10
de bereczky_sandor
dizel005 scrie:Fratilor .oare daca mergi cu cheia la cei ce copiaza chei nu poate sa iti citeasca ei codul (pin) de pe cip? sau ei cum o copiaza????
Da, dar pentru asta tre sa am cheia ma gandesc...
Scris: Vin 13-Iul-2012 00:32
de dizel005
NU mai sa iei codul de la cheia noua si sa tio modifice in calculatorul masini.Alfel nu prea vad cum poti face rost de codul vechei chiei.
Scris: Vin 13-Iul-2012 01:54
de e.miron
E simplu de aflat daca ai cip sau nu. Daca ai tastatura n-ai cip si invers.
Scris: Vin 13-Iul-2012 07:46
de Rica
miron nu este absolute necesar sa ai tastatura sa ai cip
am avut masina cu cip si fara tastatura
am vrut sa imi fac rezerva si nu mi-au facut ca puteam deschide decat usa la pornire nu ma lasa
toti mi-au recomandat reprezentanta,importatorul direct
asta cred ca trebuie facut si in cazul lui
Scris: Vin 13-Iul-2012 10:27
de bereczky_sandor
iuhu! cheia a fost gasita, cu ajutorul unor scafandrii! Multumiri lor, in rest, am dus telecomanda la un service de alarme, sa vad ce imi recomanda ei, si deocamdata a ramas la ei, ma duc inapoi in cateva ore.
Scris: Vin 13-Iul-2012 10:28
de Rica
da' la ce strand ai fost de a fost nevoie de scafandri?

Scris: Vin 13-Iul-2012 10:44
de bereczky_sandor
am fost la Weekend, nu stiu daca ai auzit de strandul asta de la Mures, e un strand foarte mare, cu numeroase bazine, dar eu am pierdut cheile intr-un bazin de 1.8m adancime.