Pagina 1 din 2
Problema coborare la Xantia cu antistik
Scris: Joi 13-Sep-2012 20:37
de vladd.alex
Salutare! Aveti idee de ce se lasa masina de fund de fiecare data cand pornesc motorul ? Ea are antistik, nu se lasa noaptea, nici zile in sir. Dar cum o pornesc, se lasa spatele si il ridica in scurt timp. Nu cred ca e normal, ce spuneti ? Iar legat de cod de pornire, e vreo metoda de aflat? Multumesc mult !
De mentionat, e bijuteria de la colegul Mexic

Scris: Vin 14-Sep-2012 20:25
de vladd.alex
Nici un semn ?
Scris: Vin 14-Sep-2012 20:29
de Mexik
eu cred ca corectoru de inaltime de pe spate,pompa servo este nou nouta iar dozatorul de frana nu fasaie deloc deci uzura nui la el
Scris: Mar 18-Sep-2012 21:21
de vladd.alex
L-am curatat si e tot la fel. Ce ar putea sa mai fie ?
Scris: Mar 18-Sep-2012 21:33
de dj01fad
Incarca sfera de la franele din spate si sfera de la disjunctor prima data. Daca tot face, cred ca e de la dozator. nu conteaza ca nu fasaie! Daca fasaie e clar stricat, dar daca e stricat, nu e musai sa fasaie.
Scris: Mar 18-Sep-2012 22:52
de vladd.alex
Sunt incarcate proaspat toate sferele. Care dozator?
Scris: Joi 20-Sep-2012 10:14
de Mexik
sferele fata au fost incarcate acum 2 luni,iar cele de pe spate acum un an
Scris: Lun 24-Sep-2012 10:05
de Mexik
am vorbit cu tatal lu jony despre problema ta si mia zis cas mai multe cauze posibile.in primul rand fa un test simplu.inainte de a parca masina evita sa pui frana de picior,foloseste frana de mana.dupa ce o pornesti peste cateva ore daca nu se lasa spatele jos inseamna ca este defect dozatorul de frana,iar daca se lasa jos spatele problema este in alta parte.dozatorul de frana are 2 circuite iar la franare de urgenta el este conceput sa ia presiune din suspensie si e posibil sa fie defect chiar daca nu fasaie.
iar topicu asta trebuia inceput la sectiune hidraulica asa ca daca un moderator are timp ias fi recunoscator.multumesc
Scris: Lun 24-Sep-2012 12:06
de dj01fad
testul asta e oarecum concludent, dar testul tre' facut altfel. dupa ce a stat ceva nepornita, pornesti masina si lasi sa se ridice, apoi o opresti. dupa cateva ore pornesti iar si vezi treaba spusa de mexic. cel mai simplu ar fi totusi sa tragi retururile din vas si sa vezi daca da ulei pe vreunul. este vorba de returul cel mai dinspre spatele masinii, si unul din cele 2 de vin vertical infipte in capac. nu stiu care, dar parca sa zic ca cel dinspre spate. faci testul asta dupa ce ai folosit franele, cu masina pornita. daca vine ulei pe vreunul din el mai mult de o picatura la cateva secunde, e clar dozatorul.
Scris: Lun 24-Sep-2012 16:55
de vladd.alex
Deci sa scot retururile dinspre spatele masinii si sa vad daca vine lhm cu motorul pornit. Iar daca vine e dozator ? Ma puteti ajuta cu o poza si o indicatie pe ea referitor la furtunele acelea? Multumesc!
Scris: Lun 24-Sep-2012 21:48
de dj01fad
citeste atent ce am scris! retururile de la vasul de lhm dinspre spatele masinii, nu retururile din spatele masinii.
Scris: Mar 25-Sep-2012 06:24
de calul
Asta este rezervorul LHM. Citeste postarea lui Nic si priveste poza asta si o sa intelegi care sunt retururile.
Scris: Mar 25-Sep-2012 08:35
de vladd.alex
Am inteles Nic, ma refeream la cele dinspre spate de la rezervor. Ma uit acum si la poza de la colegu.
Scris: Joi 27-Sep-2012 18:26
de vladd.alex
Am schimbat pompa de frana (dozatorul de sub vas). Urmarea: Tot se lasa cand pornesc, spatele, si pe deasupra disjunctorul tacane o data la secunda si nu tace deloc, iuar cand calc frana tare fasaie. Ce parere aveti?
Scris: Joi 27-Sep-2012 18:35
de dj01fad
pai ai pus unul foarte "bun", adica varza... daca fasaie... e clar.