Pagina 1 din 1
Problema
Scris: Mie 24-Oct-2012 20:14
de golanutau
salut! Abia ce mi-am luat o xantia 1.6 din `94, in seara asta 1 la mana: am abservat ca dupa ce opresc motorul spatele mi se lasa jos repede dar fata nu prea mi se lasa mai deloc;
-2 la mana : burduful ala care vine pe cilindri, care acopera cilindri in partea de jos imi este larg si cred ca am pierderi mici p`acolo. deci va rog sa ma ajutati cu sfaturi ce am de facut si cam cat mar costa.
Multumesc.
Scris: Mie 24-Oct-2012 21:03
de dj01fad
salutare si bine ai venit. banuiesc ca ai luat masina lui rica de la bucuresti... zicea el ca a dat-o prin barlad
daca se lasa repede spatele, ai 3 posibilitati: antisinkul spate daca ai asa ceva, dozatorul de frana daca nu ai antisink, si vreunul din telescoapele spate, in oricare din cazuri. zi-ne cate sfere ai pe spate, 2 sau 3 si putem sa eliminam vreo componenta...
cand zici burdufe, ma gandesc la telescoapele din fata... daca da, atunci asa stau ele largi pe telescop. daca sunt curse, probabil ca au pierderi si o sa trebuiasca schimbate. incearca sa vezi exact pe unde curge...
Scris: Joi 25-Oct-2012 12:30
de golanutau
dj01fad scrie:salutare si bine ai venit. banuiesc ca ai luat masina lui rica de la bucuresti... zicea el ca a dat-o prin barlad
daca se lasa repede spatele, ai 3 posibilitati: antisinkul spate daca ai asa ceva, dozatorul de frana daca nu ai antisink, si vreunul din telescoapele spate, in oricare din cazuri. zi-ne cate sfere ai pe spate, 2 sau 3 si putem sa eliminam vreo componenta...
cand zici burdufe, ma gandesc la telescoapele din fata... daca da, atunci asa stau ele largi pe telescop. daca sunt curse, probabil ca au pierderi si o sa trebuiasca schimbate. incearca sa vezi exact pe unde curge...
da masina e de la bucuresti dar nu a lui rica

...in fine.... pe spate are 3 sfere ,cate una la fiecare roata si una pe mijloc...dar ma corectez la ceea ce am spus aseara ca mam uitat la cateva videoclipuri si am vzt ca asa se lasa ele...am crezut ca se lasa mai repede din cauza ca fata mi se lasa mai greu...(intelegi tu

)...deci pb e pe fata..la cilindri aia cred

..las aici o poza ca sa vezi despre ce e vorba

Scris: Joi 25-Oct-2012 12:48
de Rica
da man,a mea este
problemele spuse au mai fost discutate pe aici
masina nu are anisink a fost concluzia
pe spate ai 3 sfere,mai este una intre roti in partea fata a puntii spate daca imi amintesc
pierderea pe tescop a fost de 0.7 litri pe an sa sa intelegeti cat de mare este pierderea
Scris: Joi 25-Oct-2012 13:05
de golanutau
daca e asa...ce pot sa fac in acest caz?? ce trebuie ca sa schimb si cat mar costa ??
Scris: Joi 25-Oct-2012 13:11
de dj01fad
daca pe spate are 3 sfere, atunci are clar antisink!
daca are antisink si coboara spatele foarte repede, atunci poate sa fie defect antisinkul, ceea ce nu prea cred, sau vreunul din telescoapele din spate, lucrul cel mai probabil. re ridicat se ridica repede sau greu de spate, comparativ cu fata?
cu telescoapele de pe fata nu e mare problema, daca nu curge mult poti sa le lasi si asa. poti sa le schimbi daca vrei, dar cu unele second ca noi costa cam mult. second as putea sa iti dau eu la 100 lei bucata in stare perfecta. totusi, eu zic sa le lasi asa daca sunt doar umede acolo si nu curg/curge rau.
cu telescoapele din spate trebuie sa verifici daca pierd presiune, lucru care poti sa il faci verificand debitul la retururile care intra in vasul de lhm. daca vrei sa te apuci, iti pot explica eu ce si cum sa faci.
Scris: Joi 25-Oct-2012 13:20
de Rica
se ridica repede spatele
sferele pe spate mi-a spus proprietarul ca sunt 6,3 fata 3 spate,nu le-am numarat,dar stiu unde ar trebui sa fie
in fata decat ala curge,dupa cum am spus 0.7 litri intr-un an,din ce am vorbit cu altii mi-au spus cum spuneai si tu nik ca nu e graba sau de speriat
Scris: Joi 25-Oct-2012 13:24
de Rica
@golanutau pentru triple vorbeste cu @leorot sau cu nik @dj01fad
pentru pareri si ajutor mai poti apela la @kady28 care se bucura cand a auzit ca masina a ajuns in barlad
Scris: Joi 25-Oct-2012 13:31
de golanutau
deci: fata se ridica mai repede decat spatele...spatele "ramane in urma" dupa ce termina fata de ridicat atunci mi se ridica si spatele...la coborare invers..spatele coboara cat trebuie dar fata mai greu..si.. nu cat ar trebui...daca o las o zi 2 fara sa o pornesc ajunge si fata la inaltimea spatelui...
Scris: Joi 25-Oct-2012 13:33
de golanutau
Rica scrie:@golanutau pentru triple vorbeste cu @leorot sau cu nik @dj01fad
pentru pareri si ajutor mai poti apela la @kady28 care se bucura cand a auzit ca masina a ajuns in barlad
dupa cum vedeti eu sunt nou pe aici si nush cum sa dau de ei

ajutor pls ::)
Scris: Joi 25-Oct-2012 13:39
de Rica
in partea stanga jos a fiecarui post ai PM sau clik pe user si gasesti acolo contactele
acum nu stiu daca e problema decat la mine,dar momentan la toti userii nu apare nimic cand dai clik pe user
sau ai rabdare ca te gasesc ei
dupa cum ai vazut nik alias dj01fad ti-a facut oferta pe piese

,e ok baiatul si poti sa mergi pe mana lui
Scris: Joi 25-Oct-2012 13:51
de golanutau
deci pierderi nu are cine stie ce...mai mult sta umed acolo dar nu asa tare.....si merci de oferta o sa merg la un service sa vad ce spun aia p`acolo si..daca e ne auzim aici @ dj01fad @
in alt ordin de idei mai am cateva intrebari daca nu va deranjeaza...:la cat timp de face presiunea la sfere...si cum imi dau seama??
GArnitura aia...sau burduful cum io fi spunand...il pot schimba acasa??? trebuie sa dau sfera jos ca sa pot sa bag garniruta aia??
Scris: Joi 25-Oct-2012 13:54
de Rica
suspensia devine rigida,topaie ,nu mai absoarbe socurile
nu cred ca ar trebui sa mergi la orice servis,mai bine vorbeste cu kadi si vezi unde te trimite el,unde isi face el verificarile
este activ pe aici si te va contacta el

,ori mesaj ori PM