Pagina 1 din 2
schimbare baterie
Scris: Vin 28-Dec-2012 15:58
de bereczky_sandor
Hey tuturor

Cred ca pentru veteranii de aici, e cea mai simpla intrebare. Am scos bateria ca sa o reincarc, si azi am pus-o la loc, dar cum e si normal, nu porneste masina. La inceput pornea alarma cand puneam contact, tineam un buton apasat pe telecomanda, si dupa un timp s-a oprit. Acuma pun contact, nu suna alarma, dar tot nu se intampla nimic. Tot incercam cu contactul si butoanele apasate pe telecomanda, dar...nimic. Deci astept ajutorul vostru! Multumesc

Scris: Vin 28-Dec-2012 16:36
de Mexik
dar invarte electromotorul?ai cumva cheie cu cip si trebe s-o invete poate
Scris: Vin 28-Dec-2012 16:38
de bereczky_sandor
nu invarte nimic, deci clar e ceva cu cheia. da cred ca am cheie cu cip
Scris: Vin 28-Dec-2012 16:41
de Mexik
ca sa vezi exact daca e sau nu cheie cu cip, dute unde fac chei si ti-o verifica imediat,daca nu ai e bine.la prima xantie la fel am patit ca tine.era un releu de la imobilizator ars,l-am legat pe direct si cheie
Scris: Vin 28-Dec-2012 16:54
de bereczky_sandor
asa ar trebui, dar anul asta nu cred ca mai lucreaza. din cauza asta va intreb ce as putea sa incerc. Stiu ca am mai patit asa, si cineva de la un service m-a ajutat, tot asa, apasa butonul etc si dupa nenumarate incercari a reusit sa o porneasca. Dar l-am sunat azi si nici el nu mai tine minte cum am facut pe vremea aia
Scris: Vin 28-Dec-2012 16:56
de Mexik
asta deja tine de alarma masinii cu imobilizatorul,poate un coleg care a avut problema ta sa zica,dar cu sarbatorile cam greu cu netul
Scris: Vin 28-Dec-2012 21:35
de dj01fad
nu conteaza ca are cip, nu e de acolo. daca are alarma cu imobilizator, ar trebui anulata porcaria aia de imobilizator, pentru ca e o mare tampenie, mai ales la masinile cu cip in cheie. eu zic ca e problema de la imobilizator, asa ca apuca-te sa dai jos plasticul de sub bord in partea soferului, si vezi ca ar trebui sa ai intrerupt un fir de la contact (din cele 6 cate sunt), si trecut printr-un releu. pur si simplu refaci traseul original si va merge.
Scris: Sâm 29-Dec-2012 03:41
de bereczky_sandor
capisch boss, maine incerc

Scris: Sâm 29-Dec-2012 15:07
de bereczky_sandor
totul bine si facut

Scris: Sâm 29-Dec-2012 17:16
de dj01fad
adica?
Scris: Dum 30-Dec-2012 05:01
de bereczky_sandor
adica am refacut azi circuitul original...deci pot sa scot si sa schimb/incarc bateria cand vreau fara sa ma ingrijorez de treburile astea
Scris: Mar 01-Ian-2013 11:48
de leo
apropos de asta,un prieten cu un ford tranzit a patit aceea aici la salerno.n-a mai pornit,a treabuit sa lase masina aici,am dus-o cu platforma la un mecanic...in total m-a costat 300 euro ca cic'ar fi schimbat cipu',cheia sau nu mai stiu ce...ma intreb daca s-ar fi putut rezolva in acelasi mod...
Scris: Mar 01-Ian-2013 15:04
de mbc
Tot e la subiect si nu vreau sa fac un thread nou: Stiti in cat timp se reincarca curentul consumat la pornirea motorului la rece? E vorba de C5-ul meu si nu sunt sigur daca trebuie sa schimb bateria.
Scris: Mar 01-Ian-2013 23:02
de kady28
Dimineata inainte sa pornesti motorul masoara cu multimetru tensiunea bateriei. Cu cat e mai apropiata de 12V cu atat bateria e pe duca. Se incarca dupa o pornire normala (adica nu dai la cheie de multe ori) in aprox 10 min. Cu un ampermetru poti urmari curentul "tras" de baterie dupa ce ai dat la cheie..la inceput e mai mare si apoi incepe sa scada, dupa ce s-a stabilizat si nu mai scade a recuperat energia consumata la pornire.
Scris: Mie 02-Ian-2013 01:53
de mbc
Mai aproape de 12, dar care ar fi intervalul? care e tensiunea exacta de referinta?
Later: Am masurat tensiunea inainte de pornirea motorului si este de 12,13v