Pagina 1 din 1

Problema Xantia. Merge infranata!

Scris: Sâm 02-Feb-2013 19:37
de Alex_pgt
Salutare, mi am luat de curand o Xantia 1995, 1.6 benzina. Problema este ca merge infranata de rotile din spate si nu stiu de ce? Tin sa va spun ca pana recent mergea mai tare infranata, acum mai putin dar tot iunfranata merge. Orce ajutor e binevenit.

Scris: Sâm 02-Feb-2013 23:37
de claus4you
pistonasu de la etrier merge greu, demontezi etrieru ii scoti pistonasul si il cureti, bine ar fi sa-ti iei inainte un kit de garnituri nu sunt scumpe cam 40-50 lei pentru ambele roti

Scris: Dum 03-Feb-2013 12:36
de Adrian Musat
Am avut si eu aceeasi problema la Xantia sotiei (infrana fata). S-a rezolvat la TotCitroServ prin urmatoarele actiuni: schimbat garnituri pistonase si curatarea lor, inlocuit LHM si desfacut dozator de frana si curatat si el. Odata cu schimbarea LHM s-a facut si curatarea filtrelor din rezervorul de lhm. Asta in toamna. In primavara voi mai schimba iar LHM-ul.

Scris: Dum 03-Feb-2013 13:32
de lehelc
In prima faza e bine sa cureti etrierele, sa vezi ce se intampla acolo, dar sa eu spun ca e mai probabil ca ai dozatorul de frana stricata. Trebuie verificat retururile de la vasul LHM.

La Xantia X2 stiu sigur ca este ultimul furtun din lateral si unul din cele din sus. In timp ce motorul e pornit sa demontezi furtunul de pe vas, si daca vezi ca vine ca la robinet, atunci e dozatorul.

Scris: Dum 03-Feb-2013 19:07
de Alex_pgt
Multumesc pentru sfaturi. problema este ca eu nu prea ma pricep , si masina am cumparat o in Danemarca. Aici este extraordinar de scump sa mergi la mecanic cu masina. :) Ca exemplu am schimbat uleuil cu filtru 300 de euro :(


Off topic: Ce inseamna LHM? Lichidul hidraulic de la suspensie/frane?

Scris: Dum 03-Feb-2013 19:39
de hippo
LHM: un ulei mineral verde fosforescent pentru sistemul hidraulic de suspensie, servo-directie si frana Citroen

Scris: Dum 03-Feb-2013 22:09
de dj01fad
destul de mult pentru un schimb de ulei, dar... din ce stiu eu e tare scump sa ai o masina in danemarca; numai taxa de prima inscriere e in cel mai bun caz inca odata cat masina (raportat la valoarea din factura de noua), si din cauza asta toti sunt fortati sa si le intretina. pe de alta parte lucrul asta explica de ce au un parc auto oarecum imbatranit... totusi, e alt nivel de trai acolo, mi s-au parut foarte linistiti oamenii.
de curiozitate, cat ai dat pe masina?

Scris: Sâm 09-Feb-2013 00:45
de Alex_pgt
Da ai dreptate in ceea ce stpui, aproximativ 180% este taxa de inmatriculare, dar masina am cumparato de aici inscrisa, a costat 8000 DKK, si nu este intr o stare perfecta. De intretinut le intretin dar masina deja are 430.000 km, si clima foarte umeda.