Salutare.
De o perioada am sesizat ca rotile din spate imi stau un pic inclinate cam asa: / \ (bine, nu chiar asa de tare ) si mi-au ros un pic cauciucurile pe interior. La dreapta spate se observa mai tare decat la stanga.
Masina e cea din stanga: xantia 1.8i 16v (nu e hidractiva)
Am cautat pe forum si cred ca e cam acelasi diagnostic ca AICI.
Am inteles ca trebuie demontat si vazut ce-i stricat si ce nu, ca e greu de dat cu parerea doar uitandu-te din afara, dar ce vreau sa stiu eu sunt urmatoarele:
1. Inafara de faptul ca se rod cauciucurile, ma poate afecta si in alt fel ? (gen.. pica roata la curbe, etc )
2. In timp, se vor inclina si mai tare ? Daca da, cat de tare? Destul incat sa fie periculos sa mergi cu ea? (sa se atinga roata pe interior de sasiu, etc...)
3. In situatia actuala, e recomandat sa ma pornesc la un drum mai lung ? (gen ... 700km dus + 700km intors).
4. Poate cineva sa-si dea cu parerea cam cat ar costa reparatia (piese (noi / sh) + manopera).
Intreb asta pentru ca stiu ca la un moment dat va trebui reparata problema, dar din pacate am inteles ca e destul de scump iar in urmatoarele 3-4 luni nu cred sa am bani, deoarece am alte probleme mai "apasatoare", plus ca am cheltuit deja niste bani cu masina recent (alternator nou, etc).
Multumesc.
Roti inclinate spate
Moderator: Echipa Tehnica
- MisterClaude
- Web Master
- Mesaje: 437
- Membru din: Vin 16-Dec-2011 09:02
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo CT
- 2: Citroen C4 Coupe, 2.0HDI
- 3: Citroen Xantia SX 1.8i 16v (RIP)
- Contact:
Roti inclinate spate
Web design profesionist.
-
- pasionat
- Mesaje: 368
- Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
- Localitate: Ploiesti
pe masura ce mergi cu ea asa ..da, va fi mai scumpa reparatia; adica daca acum scapi poate doar cu un set de rulmenti noi ( http://www.ingaraj.ro/rulment-roata-cit ... 266/10679/ ) care costa undeva intre 250-400 ron, in viitor, dupa ce mai mergi asa cu ea, va trebui sa-i schimbi bratele cu totul pe spate.
Dar daca ai citit topicul pe care l-ai precizat, cu siguranta ai inteles toate astea, ca e totul specificat acolo
Dar daca ai citit topicul pe care l-ai precizat, cu siguranta ai inteles toate astea, ca e totul specificat acolo
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
Nu este vorba despre acel rulment, Catalin. Este vorba de rulmentii de presiune de la bratele puntii spate. In timp, se tocesc, si in loc sa apese greutatea pe camasile lor, ajugn sa se distruga, inclinand planul rotii. Eu am schimbat totul singur, la fosta Xantie. M-a ajuns in jur de 200 lei setul. Pe manopera nu ar trebui sa dai mai mult de 100 lei. Se indeparteaza conductele, sferele, bolturile, apoi se extrag. Pentru mai multa siguranta, ai nevoie de o presa. Asigura-te de asemenea ca bolturile sa nu aiba abateri de cilindricitate, si de asemenea, cand le montezi, unge-le cu vaselina, pentru a preveni scartaitul. Succes.
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
- MisterClaude
- Web Master
- Mesaje: 437
- Membru din: Vin 16-Dec-2011 09:02
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo CT
- 2: Citroen C4 Coupe, 2.0HDI
- 3: Citroen Xantia SX 1.8i 16v (RIP)
- Contact:
Hehe... vechi subiectul.
Multumesc de raspunsuri. Da.... am facut mai multe drumuri lungi cu ea de-atunci pana acum. N-a avut nimic. Urmeaza sa-i schimb rulmentii aia cand mai strang niste bani, dar deocamndata i-am pus niste cauciucuri mai noi pe spate, si deja nu mai sta asa inclinata. Inca nu bate, nu troncane
Multumesc de raspunsuri. Da.... am facut mai multe drumuri lungi cu ea de-atunci pana acum. N-a avut nimic. Urmeaza sa-i schimb rulmentii aia cand mai strang niste bani, dar deocamndata i-am pus niste cauciucuri mai noi pe spate, si deja nu mai sta asa inclinata. Inca nu bate, nu troncane
Web design profesionist.
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
- MisterClaude
- Web Master
- Mesaje: 437
- Membru din: Vin 16-Dec-2011 09:02
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo CT
- 2: Citroen C4 Coupe, 2.0HDI
- 3: Citroen Xantia SX 1.8i 16v (RIP)
- Contact:
Fixed !
Cu mare bucurie va anunt ca s-a rezolvat problema. N-a fost nevoie decat de kit-urile de reparatie. Bratele erau ok. Acum rotile stau drepte ca brazii, ca sa zic asa )
Cu mare bucurie va anunt ca s-a rezolvat problema. N-a fost nevoie decat de kit-urile de reparatie. Bratele erau ok. Acum rotile stau drepte ca brazii, ca sa zic asa )
Web design profesionist.
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
- MisterClaude
- Web Master
- Mesaje: 437
- Membru din: Vin 16-Dec-2011 09:02
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo CT
- 2: Citroen C4 Coupe, 2.0HDI
- 3: Citroen Xantia SX 1.8i 16v (RIP)
- Contact:
vladd.alex scrie:Felicitarile mele! Mi-e dor de Xantia....asa confort nu ofera Roverul meu
Adevarat... mai rar confort ca cel oferit de suspensiile astea
Web design profesionist.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187661
Total subiecte 18612
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11701
Cel mai nou membru catalinos