Salut,
Avem ceva probleme cu Xantia HDI din familie.
Prima ar fi ca porneste greu la cald. La rece porneste fara nici o problema, dar la cald trebuie sa invarta de mai multe ori pana sa porneasca. Vreo idee?
A doua problema ar fi ca in timp ce dai la automat se ridica si cade fata (sau doar se ridica). Asta nu am patit eu, doar din spusele tatalui meu. Aceasta problema este acompaniata de "cuplari" dese ale pompei hidraulice, ceea ce banuiesc ca este de la sfera centrala. Sunt legate?
Multumesc.
Porneste greu la cald si se ridica la pornire
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Porneste greu la cald si se ridica la pornire
"If in doubt, flat out!"
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
daca porneste greu la cald poate sa fie ori de la regulatorul de presiune, ori de la vreun injector care scapa mult pe retur. eu personal suspectez regulatorul. nu cumva, in treapta 2 cel mai sigur, sau si celelalte superioare, daca o calci brusc atunci cand e la 2000 de ture, cand ajunge aproape de 3000 se pune in cap si se opreste motorul?
daca tzacane des, ori ai pierderi mari de presiune ori sfera de la disjunctor e vinovata. cel mai probabil sfera.
daca tzacane des, ori ai pierderi mari de presiune ori sfera de la disjunctor e vinovata. cel mai probabil sfera.
- gropitzabogdan
- pasionat
- Mesaje: 812
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
- Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
- Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
- 2: Citroen C5 2.0 HDi
- 3: Citroen C4 1.6 HDi
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
dj01fad scrie:daca porneste greu la cald poate sa fie ori de la regulatorul de presiune, ori de la vreun injector care scapa mult pe retur. eu personal suspectez regulatorul. nu cumva, in treapta 2 cel mai sigur, sau si celelalte superioare, daca o calci brusc atunci cand e la 2000 de ture, cand ajunge aproape de 3000 se pune in cap si se opreste motorul?
daca tzacane des, ori ai pierderi mari de presiune ori sfera de la disjunctor e vinovata. cel mai probabil sfera.
Ba da, cam da in cap la 3000. Cat costa regulatorul respectiv?
Unde gasesc sfere noi?
Merci.
"If in doubt, flat out!"
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO