Pagina 1 din 1
salutare am nevoie de ajutor
Scris: Dum 14-Iul-2013 20:37
de vasyle
va salut baieti
am cateva probleme cu xantia hdi din 99.mergand sa auzit o pocnitura mica si a inceput sa scoata fum negru ca la o locomotiva pe pacura si nu mai trage motorul abia mergea cu 1 ia.am schimbat valva de presiune cum mia zis beny si masina a pornit dar cu un bilbiit de motor dar dupa ceva gaz si revenit,dar pana la 2700 rotatii ,pedala la maxim.am oprito si am pornito iar si sa dus la 4000 rotatii si sa oprit deodata.problema e ca nu mai porneste deloc dau la automat si nu mai vrea de loc sa porneasca.desfacand plasticul de la roata catre distributie (aparatoarea)am gasit un cauciuc cu un fel de cui ponton sa vad daca pot sa incarc foto,este rotund si ascutit cu 2 crestaturi spre varf.daca ma poate ajuta cineva va rog de ce nu vrea sa porneasca si de unde provine acest cui sau ce va fi.

Scris: Lun 15-Iul-2013 10:03
de dj01fad
piesa aia este un suport de la capacul motorului, nu are nici o legatura cu mersul lui.
daca ai schimbat regulatorul de presiune, de care ai pus? nou sau second?!
test lexia ai facut? daca nu... e cam obligatoriu. la hdi nu poti sa schimbi piese cu gandul ca "poate o fi de acolo" si sa ai pretentia sa mearga. da... regulatorul de presiune e primul care trebuie suspectat, dar nu e totdeauna de la el problema. poate sa fie turbina, injector, pompa din rezervor, electrovane, pompa de vacuum, plus ca... ai spus si ca s-a auzit o pocnitura. fa un test lexia si vezi ce zice.
salutare
Scris: Lun 15-Iul-2013 10:16
de vasyle
problema e ca am vorbit cu beny ca el este din sibiu si a zis ca probabil e valva de presiune la care mi dat una sa o probez,am puso masina a pornit ca bilbaita dar iam dat ceva gaz si a mers normal relantiul fara fum negru dar numai la 2700 de turatii pedala la maxim. in timp ce vb cu el la tel am mai incercat o data si am turato pana la 4000 de ture si sa oprit dintrodata si nu a mai pornit.acum iam pus valva ei care a avuto si tot nu porneste.mentionez ca inainte sa pun valva de la beny masina pornea normal si fara sa faca nici un fel de probleme la relantiu dar daca o acceleram scotea fumul negru.test lexia nu am facut ca nu am unde asta vb si cu beny ca poate mai vii pe la el de curand si va repeziti si pe la mine sa vezi ce are .dar nu stiu daca e poate face testul fara sa porneasca intreb nu stiu.ai vreo sugestie?pompa functioneaza,injectoarele la fel cel putin cand pornea poate ai vreo solutie.te rog.si inca ceva in legatura cu valva a mea are in cap un cui mai lung si de la beny nu are nu cred ca e prob ca a pornit dar a lui se invarte gaurile si la mine sunt blocate nu se invart
Scris: Lun 15-Iul-2013 10:53
de dj01fad
a ta e mai lunga pentru ca inca are sita in varf. nu conteaza daca porneste sau nu, erorile au ramas memorate si se pot citi. de asemenea, in timp ce dai la cheie se pot monitoriza parametrii si se poate vedea daca face presiune pompa sau nu. mai exact, sansele sunt foarte mari sa poti sa vezi cu lexia de ce nu porneste.
salutare am nevoie de ajutor
Scris: Lun 15-Iul-2013 11:03
de vasyle
atunci ce as putea sa fac ca am verivicat acum la injectoare sa vad daca vine motorina si se pare ca vine.alt ceva ce as putea sa fac,a si imi sta aprins martorul de la motor ,se mai aprindea el cateodata dar se stingea acum sta aprins si nu porneste.ai vreo solutie sa o pot porni ca la turbina sufla aer.daca vrei dami nr tau sa te sun ca poate imi spui mai multe prin tel daca vrei ca lam intrebat si pe benone aseara si nu i sa intamplat niciodata treaba asta
Scris: Lun 15-Iul-2013 12:55
de dj01fad
numarul este 0755.587.390, nic.
nu imi vine nimic in cap acum, fara sa vad nu am cum sa imi dau cu parerea. chiar daca vine presiune la injectoare, nu e obligatoriu sa porneasca. daca nu salta presiunea la peste 200 nu porneste, deci poti sa ai presiune 30-40 si sa iti vina motorina, dar degeaba. esti sigur ca regulatorul care l-ai pus e bun?! poti de asemenea sa ai pierdere de presiune foarte mare la un injector, si sa se manifeste asa.
daca reusesti sa o pornesti, trage 4 furtunase de lungimi aproape egale de la retururile injectoarelor si baga-le in 4 paharele identice, si las-o pornita cateva minute pana se se umple primul pahar, si vezi cantitatile. daca sunt aproximativ egale, e ok. daca cel putin unul din ele se umple vizibil mai mult decat celelalte, ai o problema la respectivul injector.