Merge foarte prost motorul Diesel
Moderator: Echipa Tehnica
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
Merge foarte prost motorul Diesel
Salutare si imi cer scuze ca postez aici legat de cealalta masina, nu C5-ul, ci Roverul meu 45 Diesel. Masina e din 2002, 1994 cmc, Turbo Diesel, motor de Rover. Totul a mers bine in ultimile 6 luni. Masina are 175000 km. Am observat ceva scurgeri de ulei, dar nu era nimic grav..Completasem cu ulei cam 700 grame in 8000 km. Acceptabil zic eu. Pana alaltaieri. Nivel ulei mijloc. Am plecat din Zalau catre Viena. AM oprit pe autostrada langa Gyor, Ungaria, am facut o pauza...Cand sa plec, am observat ca porneste putin mai greu dar nu am bagat de seama. De obicei pornea instantaneu. MI-am vazut de drum....Pe autostrada am mers cam 400 km, constant, cu 130 - 140 (3200 rpm max). Bun...Am plecat din Viena, pana in Bratislava. Cand sa ajung, am verificat nivel de ulei. Surpriza, nu era urma cde ulei pe joja. Am cumparat pe loc si am bagat cam 1,5 litri ca sa vad ca abia se vedea la minim pe joja. Cine stie cat a fost problema, insa becul de ulei nu se aprinsese deloc. De pornit pornea din ce in ce mai greu...Acum la prima pornire pe zi da din cap groaznic, scoate fum albastru cateva secunde, merge in 3 pistoane, incerc sa o accelerez nu raspunde deloc! Asta cam 10 secunde. Apoi se accelereaza, dar daca o las in relanti merge rau, tremura. IN cateva minute sau la cativa km de mers se rezolva totul. Pe urma merge perfect. Daca o opresc si o las cateva ore, dau sa o pornersc si istoria se repeta.
Ce poate fi ? Nu imi pot explica......Insa e de rau sigur...
Ce poate fi ? Nu imi pot explica......Insa e de rau sigur...
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
Pana sa te apuci de desfacut ? mai bine testul inainte.Cateva comentarii legate de compresie.
http://vwforum.promotor.ro/topic/18851- ... la-diesel/
http://www.youtube.com/watch?v=Ly9ZK2o7bKo
http://www.youtube.com/watch?v=uE4wUS4ExIE
http://vwforum.promotor.ro/topic/18851- ... la-diesel/
http://www.youtube.com/watch?v=Ly9ZK2o7bKo
http://www.youtube.com/watch?v=uE4wUS4ExIE
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7665
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
atat de mult ulei nu poate sa consume pe la segmenti. poate sa consume pe la simeringurile de la supape, dar cred ca cel mai probabil pe la turbina.
fum albastru nu inseamna neaparat motor uzat. daca erau cuzinetii dusi, o invartea lejer electromotorul la rece, dar tindea sa gripeze la cald si batea rau. ori... daca zici ca atunci cand se incalzeste incepe sa mearga ok, si nici nu mai bate, eu zic ca nu au nimic cuzinetii.
din ce inteleg eu de la tine, merge foarte prost la rece, si pe masura ce se incalzeste incepe sa mearga bine spre perfect. de pornit cum porneste la cald? greu sau bine?
zi-mi te rog si ce motor ai, daca e cu pompa clasica, pompa electronica cu cap rotativ, sau cu rampa comuna. comportamentul difera radical intre aceste tipuri.
probleme ai, asta e clar. ai si la injectie, ai si la partea mecanica deoarece consuma ulei, deci fericirea e maxima. gandeste-te ca poate sa fie un injector zapacit, sau pompa, sau turbina, sau garnitura de chiuloasa, sau vreo supapa, sau vreun compensator hidraulic de la vreo supapa... cel mai ingrijorator lucru este ca dispare uleiul ca la prajitul de cartofi, si trebuie sa vezi ce se intampla cu el, pentru ca in ritmul asta bagi cot la cot cu motorina, si risti si sa ramai pe uscat in drum;
eu am avut comportamentul asta cu pornire urata, sa nu raspunda in primele secunde la pedala si fum la o masina cu pompa de injectie electronica cu cap rotativ, iar problema era din pompa. poti la fel de bine sa ai un injector pe duca, sau o supapa care nu isi face treaba la pornire, dar astea sunt lucruri care doar le putem presupune, nimic concret.
test de compresie este oarecum relevant, dar trebuie sa il iei si la rece si la cald. eu as incerca sa vad ceva pe tester in cazul in care are o injectie mai evoluata.
vorba lui mbc, este intr-un stadiu in care trebuie sa mergi la meserias.
fum albastru nu inseamna neaparat motor uzat. daca erau cuzinetii dusi, o invartea lejer electromotorul la rece, dar tindea sa gripeze la cald si batea rau. ori... daca zici ca atunci cand se incalzeste incepe sa mearga ok, si nici nu mai bate, eu zic ca nu au nimic cuzinetii.
din ce inteleg eu de la tine, merge foarte prost la rece, si pe masura ce se incalzeste incepe sa mearga bine spre perfect. de pornit cum porneste la cald? greu sau bine?
zi-mi te rog si ce motor ai, daca e cu pompa clasica, pompa electronica cu cap rotativ, sau cu rampa comuna. comportamentul difera radical intre aceste tipuri.
probleme ai, asta e clar. ai si la injectie, ai si la partea mecanica deoarece consuma ulei, deci fericirea e maxima. gandeste-te ca poate sa fie un injector zapacit, sau pompa, sau turbina, sau garnitura de chiuloasa, sau vreo supapa, sau vreun compensator hidraulic de la vreo supapa... cel mai ingrijorator lucru este ca dispare uleiul ca la prajitul de cartofi, si trebuie sa vezi ce se intampla cu el, pentru ca in ritmul asta bagi cot la cot cu motorina, si risti si sa ramai pe uscat in drum;
eu am avut comportamentul asta cu pornire urata, sa nu raspunda in primele secunde la pedala si fum la o masina cu pompa de injectie electronica cu cap rotativ, iar problema era din pompa. poti la fel de bine sa ai un injector pe duca, sau o supapa care nu isi face treaba la pornire, dar astea sunt lucruri care doar le putem presupune, nimic concret.
test de compresie este oarecum relevant, dar trebuie sa il iei si la rece si la cald. eu as incerca sa vad ceva pe tester in cazul in care are o injectie mai evoluata.
vorba lui mbc, este intr-un stadiu in care trebuie sa mergi la meserias.
[URL=https://matchnow.life]Real-life Females[/URL]
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
Motorul e cu pompa clasica, nu are sistem de injectie common rail. E Bosch, are electronic pe pompa, nu e din aia clasica si veche, insa nu e CP1, nu cred ca e cu pistoane radiale. Doar la pornirea la rece face asa, scoate fum albastru care miroase puternic a motorina, merge in 3 pistoane probabil, da din cap, tremura toata masina. Daca accelerez atunci, zici ca e trabant. Dupa ce se incalzeste, merge bine. Insa la cald, spre deosebire de cum era inaintea cursei de Viena, porneste dupa ce invarte cateva secunde. Inainte la cald pornea instant, absolut instant. Repet, probabil cateva sute de km a mers fara aprox. 1,8l ulei. La bord nu mi s-a aprins nimic.
UIte dee xemplu, am reverificat acum nivelul de ulei, si in max 110 km iar e la minim, si era la mijloc. Ceva pierderi am observat demult de ulei, sub baia de ulei, dar nu scadea nivel decat prea putin, completam la cateva mii de km cate o suta de grame. Acum am tot verificat dedesupt si e uscat, nu e urma de ulei proaspat sau picatura.
3200 rpm, 140 km/h constant, cum naiba sa clacheze asa motorul, ca doar nu e in 2 timpi. E diesel, 2.0, capacitate mare, raport de transmitere bun, inacceptabil. Eu zic ca e ceva problema mai veche si s-a extra agravat...
UIte dee xemplu, am reverificat acum nivelul de ulei, si in max 110 km iar e la minim, si era la mijloc. Ceva pierderi am observat demult de ulei, sub baia de ulei, dar nu scadea nivel decat prea putin, completam la cateva mii de km cate o suta de grame. Acum am tot verificat dedesupt si e uscat, nu e urma de ulei proaspat sau picatura.
3200 rpm, 140 km/h constant, cum naiba sa clacheze asa motorul, ca doar nu e in 2 timpi. E diesel, 2.0, capacitate mare, raport de transmitere bun, inacceptabil. Eu zic ca e ceva problema mai veche si s-a extra agravat...
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
Update
Update:
Am schimbat turbina, era moarta, baga ulei in interooler. Am schimbat debitmetru aer, era mort. Insa chiar si acum, problema cu pornitul la rece nu e rezolvata.
La prima pornire sau cand e rece motorul, merge foarte rau, scoate fum de motorina nearsa. La evacuare scoate in trepte presiune, inconstant. Semn ca ar merge in 3 pistoane. Cum se incalzeste, cum merge perfect rotund. Ce explicatie poate fi ?
Am schimbat turbina, era moarta, baga ulei in interooler. Am schimbat debitmetru aer, era mort. Insa chiar si acum, problema cu pornitul la rece nu e rezolvata.
La prima pornire sau cand e rece motorul, merge foarte rau, scoate fum de motorina nearsa. La evacuare scoate in trepte presiune, inconstant. Semn ca ar merge in 3 pistoane. Cum se incalzeste, cum merge perfect rotund. Ce explicatie poate fi ?
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187662
Total subiecte 18613
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11701
Cel mai nou membru catalinos