Pagina 2 din 3

Re: Xantia youtimer - viitoarea masina de colectie

Scris: Mar 19-Sep-2017 10:11
de WLD
Eu nu vorbesc din auzite, le-am condus pe toate. Yougtimerul meu este un XM TCT din 95, cu 56000km si am condus si V6, tot pe XM. Pe autostrada, 145-150km/h pe bord este mai silentios V6. In schimb, pana pe la 110-120km/h ambele sunt la fel, nu se aude mai nimic.
Am condus si Xantia cu ambele motoare, dar nu la drum lung pe autostrada. Oricum zgomotul motorului in Xantia pare mai bine suprimat decat in XM.

La masini atat de vechi, airbagurile oricum sunt mai mult de decor. Un singur airbag inseamna mult mai putine probleme :d

Re: Xantia youngtimer - viitoarea masina de colectie

Scris: Mar 19-Sep-2017 10:45
de james kilowatt
Si un XM m-ar interesa, insa sunt si mai rare, iar unul cu atat de putini km e exceptional.... si exorbitant de scump :D

Re: Xantia youngtimer - viitoarea masina de colectie

Scris: Mar 19-Sep-2017 11:26
de dj01fad
tct-ul arata incredibil de bine; mie nu imi place deoarece consuma mult si sunetul nu e deloc interesant. v6 are si sunet si consuma mai putin decat tct. le-am avut pe amandoua si diferenta era enorm de mare la consum daca ma dadeam la ele.
si cele din prima serie au 2 airbaguri, dar cele facute din 97.
Cu placutul cred ca e si chestie de gusturi. mie imi place mai mult interiorul (bordul si capacele de usi din fata) de S2, dar din fata arata mult mai bine S1 (ma refer in special la V6, TCT si 2,1TD care au bara specifica si aripi evazate, cele normale nu imi plac). chiar si stopurile de S1 sunt mai frumoase, cel putin mie imi plac mai mult. peste cap prefer S2, DAR recunosc, S1 este mult mai bine lucrat, cu materiale mai calitative!
daca vrei sa faci o treaba, ia-ti ori una V6 ori una TCT, nu te incurca cu 1.8 16v.

Re: Xantia youngtimer - viitoarea masina de colectie

Scris: Mar 19-Sep-2017 11:39
de james kilowatt
1.8 vreau doar s-o vad, nu s-o iau :D Sa-mi fac o idee despre restul elementelor. Asta de 1.8 nici nu e activa. Atata doar ca e aproape, intr-o ora am facut un tur si am ajuns si inapoi acasa.

Re: Xantia youngtimer - viitoarea masina de colectie

Scris: Mar 19-Sep-2017 11:42
de WLD
Eu m-am grabit putin si l-am luat cand erau ieftine, in 2011 cu 45000km.
Iti recomand Xantia, vei avea mai putine batai de cap cu procurarea pieselor.
Xm-ul s-a produs in 300000 exemplare (toate versiunile adunate), iar Xantia in ~2.000.000.

Apropo de consum, mie Xm-ul TCT (peste 180CP in loc de cei 147 din fabrica) mi-a luat anul trecut pe vreo 3800km, 9.2% pe computerul de bord si cam 9.4-9.5 la pompa.
Conditii de vara, foarte cald, AC pornit tot timpul, 3 persoane si bagaje inclusiv in habitaclu.
Vreo 2700km facuti pe autostrazi, inclusiv Croatia cu pantele lor nesfarsite, viteze de 140-150 pe bord.
In schimb daca ma dau la ea, reusesc usor sa consum aproape dublu :shock:

Re: Xantia youngtimer - viitoarea masina de colectie

Scris: Mar 19-Sep-2017 12:06
de james kilowatt
La mine consumul e putin relevant. Cele doua masini actuale fac cam 4500km/an aia mica si vreo 9000 aia mare, si e in scadere. Prin urmare mi-e absolut perpendicular daca consuma 7 sau 10...
Tot din motivul asta as putea s-o tin si suficient de mult cat sa ajunga collector. Daca o iau la 150.00km, la stilul la care merg probabil ca ar ajunge la 200.000 peste 10 ani sau mai mult. Din motivul asta si caut una care sa aiba potential, sa fie cat mai originala si cat mai putin hartanita. Nu vreau sa cumpar o coaja de care sa trag doi ani si apoi sa gasesc un fraier sa i-o vand.

Alt gand care m-ar bate ar fi sa le marit pe amandoua si sa iau un C5 automat ((sotia are permis doar pentru automata) cu hydractive. Desi nu se mai fabrica cu putin noroc pot fi gasite unele noi, de showroom etc. Asta ar fi un daily driver, care peste 20 ani (si s-ar putea sa termin rodajul pana atunci, sa se lase motorul :D) ar ajunge un yougtimer si peste 25 collector :D . Din pacate insa in toata europa nu gasesti decat diesel. Nu m-ar deranja foarte tare, ca nu sunt rasist cu dieselul insa mi-e teama sa nu ia astia vreo masura hei-rupista, conform modei din politica europeana.

Re: Xantia youngtimer - viitoarea masina de colectie

Scris: Mie 20-Sep-2017 09:21
de dj01fad

Re: Xantia youngtimer - viitoarea masina de colectie

Scris: Mie 20-Sep-2017 10:29
de james kilowatt
Zic ca n-ar fi rau dar... 284000? Pana acum n-am avut nicio masina cu peste 180.000 asa ca nu stiu ce sa zic.

Re: Xantia youngtimer - viitoarea masina de colectie

Scris: Mie 20-Sep-2017 17:31
de james kilowatt

Re: Xantia youngtimer - viitoarea masina de colectie

Scris: Vin 22-Sep-2017 00:06
de dj01fad
masina pare ok, in afara de bara din fata care e de la una normala, si parca si aripa din dreapta. cu putin noroc poti sa gasesti bara specifica. ca o concluzie, cred ca merita.

Re: Xantia youngtimer - viitoarea masina de colectie

Scris: Mar 26-Sep-2017 16:10
de james kilowatt
I-am scris si astuia sa vedem ce zice, e garaj si poate o poate trimite el in Be.
https://www.milanuncios.com/citroen-de- ... 437273.htm
E dizal, insa cu incredibil de putini km... daca or fi reali. Am cerut is poze mai bune, inclusiv din interior...

Re: Xantia youngtimer - viitoarea masina de colectie

Scris: Mar 26-Sep-2017 20:49
de dj01fad
ce sa zic, la km aia eu as lua-o, dar sa fie impecabila estetic, si sincer nu cred ca este. este din spania, asa ca probabil nu are niciun punctulet de rugina, dar sa te astepti la furtune coapte pe la retururile de la hidraulica. eu am mai gasit una cu 600 euro, dar are peste 300.000 si cred ca o sa o iau si pe aia... sa fie acolo.

Re: Xantia youngtimer - viitoarea masina de colectie

Scris: Mar 26-Sep-2017 22:32
de dj01fad
ca tot veni vorba, uite mai jos inca doua variante:
1. nu arata genial (cred ca trebuie vopsita integral, are lacul exfoliat pe alocuri), dar este relativ ieftina:
https://www.autoscout24.com/offers/citr ... ?cldtidx=2

2. arata foarte misto, are putini km si e in Germania. eu unul cred ca merita mult mai mult ca HDI-ul care l-ai gasit in Spania:
https://www.autoscout24.com/offers/citr ... ?cldtidx=8

Re: Xantia youngtimer - viitoarea masina de colectie

Scris: Mie 27-Sep-2017 10:10
de james kilowatt
O știu însă are probleme. Probabil trebuie demontat bordul pentru a schimba caloriferul și reparat chestiile care nu merg. Dacă fac asta aici ma costa minim încă 1000e...
Plus ca are rugina.
Ceva ma face sa cred ca n-a fost îngrijită.
Bai frate, una n-am găsit în Belgia...

Re: Xantia youngtimer - viitoarea masina de colectie

Scris: Joi 28-Sep-2017 14:23
de dj01fad
da... am sarit din vedere rugina... cu bordul e nasol la tine, aici ar fi fost mai simplu.
atunci ramane activa cea rosie din spania. oricum, pretul este mic.