Pagina 1 din 2

intrebari despre Xantia

Scris: Joi 07-Dec-2006 21:08
de Eftimie
as dori sa stiu cat ar trebui sa consume o xantia 1.8i din '94.Daca ma poate ajuta cineva cu ceva preturi pt rulmentii roata fata si bucse brat.
Am cumparat Xantia de o luna de zile, sunt destul de multumit de ea.Mi se pare ca are demaraj mic pt. motorul ei.
Noaptea, cand am farurile aprinse si pornesc aeroterma sau dezaburitorul luneta se aprinde un pic becul de la baterie.Am masurat tensiunea de incarcare si este 14.5 cu farurile stinse si 13.5 cu ele aprinse.Stiti ceva despre problema asta?

Multumesc!

Scris: Vin 08-Dec-2006 10:27
de florin_budea
Consum 7,5-12,depinde cum mergi- bucse pe brat (fata)nu exista dupa cate stiu eu, doar bratul complet.Totusi daca mergi la un mecanic mai bun se poate inlocui una, cea dinspre roata, dar nu vei gasi in comert bucsa pentru Citron Xantia, ia cotele si cauta de la o alta masina(Peugeot).
Exista deschis un subiect aprox. despre problema ta, la ELECTRICE in legatura cu incarcarea.

Scris: Lun 11-Dec-2006 01:59
de gabi caragea
felicitari si sa te bucuri de ea
consumul intre 8 si 14 fara misto eu am acelasi tip de masina ca a ta totul sta in stilul de condus si de sarcinii(aer cond.lumini,trafic)
referitor la rulmenti un kit complet de spate st/dr 3.6mil,rulm fata cred ca 600mii buc,incerca pe eminescu la magazinul cu sigla total tel 021 .210.62.60

Scris: Lun 11-Dec-2006 11:45
de florin_budea
Gabi , pe bune , la drum intins vit. de croaziera aprox.90 km/ora pot obtine un consum de 7,5. Cand am cumparat Xantia de piese de schimb cu sis. de injectie bosch euro 2, am parcurs 350 km, am alimentat 30 l am ramas cu 12-14 litri benzina(daca indica corect, era la prima linie , pe rosu are cel putin 10 l), cand a alimentat rezervorul era mai gol, chiar m-a atentionat vechiul proprietar sa alimentez repede ca raman fara benzina . Magnati Mareli consuma mai mult, si culmea sprintul la bosch era cu mult mai bun dacat Magnati.Nu am reusit sa montez bosch nu dadea comanda la pompa de benzina, dar pe viitor am sa merg la bosh sa mi-o monteze ei, sper ca nu a funtionat datorita sondei lambda care nu era montata, cei ce mi-au montat motorul nu stiu mare lucru despre injectii, asa ca mi-au montat vechea injectie magnati care nu are nevoie de sonda lambda.

Scris: Lun 11-Dec-2006 13:25
de gabi caragea
deci vrei sa spui ca la mareli nu foloseste sonda lambda
si ca la cea bosch are lambda,eu de care am cum pot sa aflu,si daca merg la bosch imi pot monta ei una de la ei,ai idee cat costa

Scris: Lun 11-Dec-2006 13:36
de tartorul
Te uiti sub masina si vezi daca ai catalizator sau nu. Daca nu ai catalizator nu ai nici sonda lambda.

Scris: Lun 11-Dec-2006 14:33
de gabi caragea
am catalizator

Scris: Lun 11-Dec-2006 15:11
de tartorul
La motorul asta, daca ai catalizator ai si sonda lambda.

Scris: Lun 11-Dec-2006 15:52
de gabi caragea
florin_budea scrie:Gabi , pe bune , la drum intins vit. de croaziera aprox.90 km/ora pot obtine un consum de 7,5. Cand am cumparat Xantia de piese de schimb cu sis. de injectie bosch euro 2, am parcurs 350 km, am alimentat 30 l am ramas cu 12-14 litri benzina(daca indica corect, era la prima linie , pe rosu are cel putin 10 l), cand a alimentat rezervorul era mai gol, chiar m-a atentionat vechiul proprietar sa alimentez repede ca raman fara benzina . Magnati Mareli consuma mai mult, si culmea sprintul la bosch era cu mult mai bun dacat Magnati.Nu am reusit sa montez bosch nu dadea comanda la pompa de benzina, dar pe viitor am sa merg la bosh sa mi-o monteze ei, sper ca nu a funtionat datorita sondei lambda care nu era montata, cei ce mi-au montat motorul nu stiu mare lucru despre injectii, asa ca mi-au montat vechea injectie magnati care nu are nevoie de sonda lambda.

deci pina la urma am bosch iar la consum nu am scos niciodata sub 8 nu inteleg am cosum de mareli dar am bosch pe masina poate mai trebuiesc curatate injectoarele la mine ca tare mi-ar suride un consum mai mic

Scris: Lun 11-Dec-2006 15:59
de tartorul
Daca ai Magnetti Marelli sau Bosch iti dai seama uitandu-te la injectie. Cel putin pe cea Magnetti Marelli este scris mare numele producatorului. La Bosch nu stiu cum e.

Scris: Lun 11-Dec-2006 16:17
de gabi caragea
cinstit sa fiu eu am vazut in cateva locuri scris mareli unul este sigur pe motorasul pas cu pas iar celelalte insemne nu mai stiu exact

Scris: Lun 11-Dec-2006 20:38
de florin_budea
Bosch nu are motorasul pas cu pas. Are o piesa care lucreaza cu debitul de aer situata in partea dreapta a filtrului de aer (in partea soferului). Oricum , deschide cutia de calculator si scrie pe el.Regulatorul de benzina lucreaza 3 bari, mareli 2,5 bari.

Scris: Mie 21-Mar-2007 17:02
de Ivanciu Victor
:?In furtunele care pleaca de la capacul de sus la motor (pe unde se baga ulei in motor) ,unul duce la la clapeta de acceleratie(mai subtire) si unul care merge in conducta de aer(mai gros),dupa filtrul de aer,se strange un fel de pasta ca un mustar. Se strange destul de multa ,aproape obtureaza furtunul. Stie cineva care poate fi cauza ?

Scris: Joi 22-Mar-2007 08:38
de gabi caragea
cred ca este de la condens asa se face la dacie cand este frig afara dar tot asa se face si cand este garnitura de chiuloasa arsa
sar putea sa ai garnitura dusa
uleiul de motor se face ca o pasta mai ales la busonul de umplere verifica si acolo si vezi cum este daca ai aceeasi pasta si pe buson nu prea este bine dar totodata uitate si la nivelul de antigel.

Scris: Joi 22-Mar-2007 11:05
de nicum
Ivanciu Victor scrie::?In furtunele care pleaca de la capacul de sus la motor (pe unde se baga ulei in motor) ,unul duce la la clapeta de acceleratie(mai subtire) si unul care merge in conducta de aer(mai gros),dupa filtrul de aer,se strange un fel de pasta ca un mustar. Se strange destul de multa ,aproape obtureaza furtunul. Stie cineva care poate fi cauza ?


"pasta" aia e normal sa apara intr-o anume cantitate, mai ales cind mergi mult timp cu motorul rece. Daca ai garnitura de chiuloasa arsa, te uiti in basul de expansiune dupa urme de ulei. Tot in vasul de expansiune ar trebui sa iti bolboroseasca motorul pt ca pierde presiune.