Pagina 1 din 1
intrebare
Scris: Joi 21-Dec-2006 14:15
de cristian.kiki
am avut probleme cu pompa hidraulica cu 2 iesiri. am pus una cu trei si mi-a spart pistonasul de la caseta . care este probl?
Scris: Joi 21-Dec-2006 14:37
de retro
Bine ai venit pe forum!
Ce anume s-a stricat la caseta? Care pistonas?
Cred ca ai avut pompa cu 1 iesire si s-a montat una cu 2 iesiri. Pentru ca nu exista nicio pompa cu 3 iesiri. Furtunul de alimentare nu se numara la iesiri ale pompei.
Cand s-a facut modificarea, s-a renuntat la repartitorul de debit si s-a inlocuit conjunctorul cu unul potrivit?
P.S. Ar fi bine sa ne spui ce masina ai. Sau si mai bine sa-ti completezi campul "Semnatura" din "Profil".
Scris: Joi 21-Dec-2006 19:19
de cristian.kiki
am xantia 1993, 1,9 D, am pus pompa , conjuctorul si caseta de directie de pe una din 97. mi-a spart pistonasul de la caseta de directie si nu stiu din care cauya ca nu am schita cu montarea pompei noi
Scris: Joi 21-Dec-2006 19:26
de retro
Incearca sa indici in poza de mai jos care este "pistonasul.

Scris: Joi 21-Dec-2006 19:30
de cristian.kiki
ala al doilea de jos . ala care se prinde de caseta
Scris: Joi 21-Dec-2006 19:32
de cristian.kiki
sau cilindru nu stiu exact cum se numeste
Scris: Joi 21-Dec-2006 19:40
de retro
Deci cel cu nr.4 in figura. Este cilindru de forta.
N-as putea sa zic cu siguranta de ce s-a spart. Poate sa cedeze simeringul de la capat. Sau poate nu a fost bine fixat de caseta si vibratiile au produs o fisura, asta mai ales la fundul cilindrului. Sau poate doar a sarit tubul de plastic de la mansonul care recupereaza lichidul hidraulic de pe piston.
Oricum, este o piesa independenta, nu trebuie sa schimbi toata caseta.
Scris: Joi 21-Dec-2006 22:30
de cristian.kiki
efectiv s-a spart pe la mijloc. ma gandeam sa nu fi pus invers conductele la pompa. conducta de la caseta am montat-o in iesirea de langa fulie iar conjuctorul la iesirea din capatul pompei. in mijloc intre cele doua e intrarea.
Scris: Vin 22-Dec-2006 08:55
de retro

Iesirea A este pentru suspensie-frana si merge la conjunctor si iesirea "C" merge la valva-pinion a casetei.
Cilindrul s-a spart imediat dupa ce ai montat noua pompa?
Este foarte posibil ca montarea gresita a conductelor sa fi dus la spargerea cilindrului.
Scris: Vin 22-Dec-2006 09:29
de cristian.kiki
mersi mult. Eu le-am pus invers. caseta la A si conjuctorul la C.
cilindru s-a spart cand am virat maxim
Scris: Vin 22-Dec-2006 10:19
de retro
Ce explicatie as da eu pentru ce s-a intamplat in cazul montarii astfel a conductelor: s-a creat o suprapresiune care nu a avut unde sa fie eliberata.
Presiunea circuitului de directie este reglata printr-o clapeta de descarcare tarata la ~160 bar, situata in corpul pompei iar presiunea circuitului de suspensie+ frana este limitata de conjunctor. Cum la tine circuitele au fost inversate, nu a mai existat nimic care sa limiteze presiunea facuta de pompa spre caseta de directie.
Nu-ti ramane decat sa montezi conductele corect si sa schimbi cilindrul.
Scris: Vin 22-Dec-2006 10:33
de cristian.kiki
mersi foarte mult. M-ai salvat.
in caz ca nu ne mai auzim pana la Craciun i-ti urez un Craciun foarte fericit alaturi de cei dragi
Scris: Vin 22-Dec-2006 10:37
de retro
Multumesc si eu pentru urari. Sarbatori fericite!