Pagina 1 din 3

reparatie capitala

Scris: Mie 03-Ian-2007 10:33
de gabi caragea
la multi ani tuturor
stie cineva cam cat ar costa sa inlocuiesti cateva piese sa spunem importante in bunul mers al masini
ex.:cilindri amortizor,conducte hidraulice,set motor sau un rk la motor sau un motor sh.
multumesc

Scris: Mie 03-Ian-2007 12:20
de gabi caragea
ideea era de a imi cumpara o masina noua sau una mai buna dar dupa cateva cautari,cercetari,si oferte primite cred ca cel mai bine pentru mine financiar vorbind este sa incerc sa fac aceasta masina cat mai aproape de adevar(noua) chiar daca nu imi voi scoate niciodata bani bagati in ea ,de aceea cer aceste date credeti ca cu 2000 de euro voi putea sa fac ceva?

Scris: Mie 03-Ian-2007 12:40
de alexd
clar ca poti face ceva cu ei...ii pui langa ceilalti 2500 luati de pe masina si ii dai avans la logan :lol:

Scris: Mie 03-Ian-2007 12:46
de gabi caragea
adica vrei sa spui ca mai mult de 2500 nu iau pe ia
ok cu inca 2000 fac 4500 avans la logan ,daca as lua un logan acela ar fi break dci si ma va duce rata la aprox 3mil pe luna timp de 10 ani chestie verificata.deci ce afacere am facut,doar sa am masina noua si cu cheltuieli mult mai mari pe luna,eu ma gindesc sa aduc ceva imbunatatiri la masina schimband ceva piese si cu costuri lunare mult mai mici,inevitabil si la cea noua vor aparea probleme,cinstit sa fiu nici eu nu stiu ce sa fac ,ma batea gindul la un c5 sh,sau 406 sh,dar sunt cu fundul in doua luntre ,si vreau sa gasesc cea mai buna solutie


ps.de aceea ai pus 2500 poate ti-o dau tie?? :D

Scris: Mie 03-Ian-2007 13:03
de paco
Gabi, tu ai bagat deja multi bani in actuala masina. De unde stii ca vei fi multumit dupa ce mai bagi inca atat? Ar fi cumplit sa constati ca masina nu e cum vrei tu si - din pacate - sunt sanse sa fie asa, pentru ca e veche si inevitabil mai cade cate ceva pe la ea.
Eu zic sa mai astepti sa vezi ce va veni din UE in cateva luni si te hotarasti atunci. In general, ca si in viata, e bine sa te lasi nitel si condus de circumstante, sa vezi ce cale ti se deschide, degeaba te incapatanezi sa lupti impotriva implacabilului. Poate schimbi si firma, sau renunti la sfere...? Sau incerci alta Xantie, fara atatea bube. Oricum, nu te grabi!!!

Scris: Mie 03-Ian-2007 14:18
de alexd
gabi caragea scrie:adica vrei sa spui ca mai mult de 2500 nu iau pe ia
ok cu inca 2000 fac 4500 avans la logan ,daca as lua un logan acela ar fi break dci si ma va duce rata la aprox 3mil pe luna timp de 10 ani chestie verificata.deci ce afacere am facut,doar sa am masina noua si cu cheltuieli mult mai mari pe luna,eu ma gindesc sa aduc ceva imbunatatiri la masina schimband ceva piese si cu costuri lunare mult mai mici,inevitabil si la cea noua vor aparea probleme,cinstit sa fiu nici eu nu stiu ce sa fac ,ma batea gindul la un c5 sh,sau 406 sh,dar sunt cu fundul in doua luntre ,si vreau sa gasesc cea mai buna solutie


ps.de aceea ai pus 2500 poate ti-o dau tie?? :D


rationamentul meu este simplu, si raportat la mentalitatea vanzatorului disperat (disperarea nu cred ca se aplica la tine)

in momentul in care stai muuuult timp cu masina la vanzare si vezi ca nimeni nu iti da pretul cerut, te apuci si faci reduceri succesive, care pot ajunge pana sub jumatate din suma initiala....asta in cazul in care vrei sa o vinzi. Ca si exemplu, batranul de la care am cumparat bx-ul 14 cerea initial 2500 :shock: . Aberant, dar justificat daca stateai sa-i asculti povestea de iubire si caietul de intretinere. A urmat un dans calculat (de mine) pe care nu are rost sa-l povestesc, interesant este rezultatul final: 1000 eur.

Nu cred ca voi plati vreodata 2500 pe o xantie din 94, dar asta este optiune personala, fiind proaspat intrati in europa, prefer sa dau cat 1 rata la logan pe o xantie din tari mai "calde", sa ma dau cu numerele straine (perfect legal) pana i se sparg sferele, apoi o desfac si o vand ca piese, si tot imi scot de 3 ori cat am dat pe ea. Adevarat, rationament de tigan samsar, dar ati vazut ce masini "are" astia...ce, io oi fi mai prost si cu ciunga-n par sa nu pot?

Scris: Mie 03-Ian-2007 16:01
de paco
Cum, cum? :lol:
Poti sa circuli cu numere europene la nesfarsit?
Care sunt costurile, taxele?

Scris: Mie 03-Ian-2007 16:07
de alexd
nu la nesfarsit, nu ai citit? pana cand se sparg sferele.....astea nu tin la nesfarsit :lol:

Scris: Mie 03-Ian-2007 16:08
de paco
Partea cu taxele e mai dura, ca la sfere, mai vedem.
Poate ne plac foile de arc 8)

Scris: Mie 03-Ian-2007 16:09
de paco
Daca stii ceva despre taxe, da drumul in aval, sa ne irigam si noi mintile.

Scris: Mie 03-Ian-2007 16:12
de alexd
iti poti lua numere provizorii de unde cumperi masina, sa zicem ca iei pe 6 luni, dai pe masina cateva sute....te dai cat te tin numeele, apoi o vinzi la dezmembrari sau ii dai motorul si sferele unuia "in need", si gata, ai banii pt o noua investitie, inclusiv de drum :lol:

in plus iti schimbi si masina mai des ca parlamentarii

Scris: Mie 03-Ian-2007 16:23
de eugenro2001
Nu cred ca e chiar asa de roz cum spui tu, numerele provizorii costa destul de mult si nu stiu daca sunt valabile 6 luni.
Daca ramai cu masina cu numere europene asta inseamna ca nu o radiaza vechiul proprietar, nu stiu cati accepta asa ceva. In acest caz trebuie sa platesti asigurarea la nivelul din tara de unde provine masina, trebuie sa ii faci ITP-ul tot acolo si deocamdata este valabila legea care iti cere ca o data la 3 luni sa iesi din tara cu ea.

Scris: Mie 03-Ian-2007 16:31
de alexd
totul pe lumea asta este facut din concursuri de imprejurari...nu cred ca sunt multi dintre noi care sa nu aibe cunostiinte/rude/prieteni prin tarile cu masini ieftine. Iar treaba cu iesitul, acum este mai simplu ca niciodata.

Scris: Mie 03-Ian-2007 16:33
de paco
Cedez nervos daca schimb masina de doua ori pe an...

Scris: Mie 03-Ian-2007 16:35
de paco
Hm, eu am rude in Spania, daca fac patru drumuri pe an, crapa rabla taman in drum. E adevarat, la primul cimitir de masini voi gasi un Volvo 340 impecabil, cu care sa ma intorc in tara, dar deranjul e cam mare 8)