Pagina 1 din 5

Viteza maxima

Scris: Vin 02-Feb-2007 17:39
de liviuvelisarie
As vrea sa stiu si eu cine a mers mai tare cu Citroenul...
Eu am mers cu 165 kmh si mi s-a parut ca la denivelari cam sare...cursa e cam lunga la suspensie? Cred ca oricum a mea trebuie sa vada un service. Nu a facut nici o reparatie importanta pana acum si are 114.000 km. Eu am luat-o la 92.000 km, dar stiu sigur ca a avut-o un mos care mergea rar cu ea. Decat ulei si filtre, placute de frana si...atat. Totul e original, capace nezgariate, roata de rezerva niciodata pusa.
La drum lung, parca e mai zgomotoasa la 100 kmh decat la 140.
Cica atinge 194 kmh, dar cred ca depaseste. Dar asta dupa revizia tehnica. Nu de alta, dar sa nu imi i-au zborul...............................

Scris: Vin 02-Feb-2007 21:03
de khan
poate ai niste sfere dezumflate de zici ca salta asa aiurea. fa o verificare simpla: lasa-te pe fiecare colt al masinii o singura data puternic. daca masina e moale si revine usor inapoi si apoi se stabilizeaza, totul e ok. daca insa e rigida sau balanseaza prea mult dupa ce ieri mina de pe ea, e o problema cu sferele

Scris: Sâm 03-Feb-2007 13:34
de cristian_v
+1 pentru sfere, daca nu au fost schimbate niciodata sunt sigur complet goale

sfere

Scris: Lun 05-Feb-2007 11:07
de liviuvelisarie
Nu, e bine, cand o apesi se stabilizeaza imediat. Dar daca nu au fost schimbate niciodata, sa ma duc cu ea la Citroen sa le schimbe? Sau cum sa fac?

Scris: Lun 05-Feb-2007 11:14
de cristian_v
In principiu da. Daca nu sunt goale de tot se pot umfla, se pot si daca sunt goale dar problema e ca nu tine.

Vezi ca la Citroen sunt destul de scumpe ~ 100 euro bucata. Incearca in retelele auto mari, poti gasii mult mai ieftin, pana pe la 35 euro bucata (fabricant IFHS)

sfere

Scris: Lun 05-Feb-2007 11:25
de liviuvelisarie
Merci. Poate iti pare o intrebare stupida, dar...cum adica se umfla? Cu ce? Pe unde? Cat costa?
Merci mult

Scris: Lun 05-Feb-2007 11:48
de eugenro2001
Corect este "se incarca". Sferele au in ele azot sub presiune. In timp presiunea scade iar suspensia devine rigida.
Incarcarea consta din introducerea de azot pentru a readuce presiunea la valoarea corecta.
Sferele se pot incarca cu succes doar daca mai au cel putin 15% din presiunea nominala.
Aceasta se poate face doar intr-un service Citroen care se ocupa de reparatii la masinile cu suspensie hidropneumatica. Cel mai bine sa cauti un service care repara CX, BX, XM.
Sferele se gasesc de cumparat si noi de la diversi producatori. Nu iti recomand sa cumperi marca Technosir deoarece sunt sfere reconditionate si de multe ori au probleme.

Intra pe www.citrothelo.com si contacteaza-l, poate stie unde sa te indrume.

Scris: Mar 06-Feb-2007 19:03
de gabi caragea
185 si cred ca mai putea
surprinzator este ca trage mult mai tare dela 140 in sus decat de la 100

xantia

Scris: Mie 07-Feb-2007 11:20
de liviuvelisarie
Da, motorul e de turatie si de aceea trage mai bine cand e turat. Oricum, cred ca erai si la 100 si la 140 si la 185 tot intr-a V-a. Daca motorul tau a ajuns la 185 inseamna ca si a mea trebuie sa ajunga la 194. Oare o sta bine pe drum?

viteza maxima

Scris: Joi 15-Feb-2007 00:00
de dory
nu stiu cit de actuala este aceasta discutie si /sau daca mai citeste cineva ce scriu eu dar eu la 240-250 nu prea am probleme max cu pedala la fund are 260 dar nu este recomandat cardiacilor :lol:

Re: viteza maxima

Scris: Joi 15-Feb-2007 00:06
de eugenro2001
dory scrie:nu stiu cit de actuala este aceasta discutie si /sau daca mai citeste cineva ce scriu eu dar eu la 240-250 nu prea am probleme max cu pedala la fund are 260 dar nu este recomandat cardiacilor :lol:


cred ca nu ai inteles exact, aici e vorba de viteza maxima pe care o poate atinge o Xantia.

viteza

Scris: Joi 15-Feb-2007 10:45
de liviuvelisarie
Da, nu prea stiu Citroen-uri care sa mearga cu 260 la ora...sigur ai un Citroen? Eu ma refeream la marca aceasta, si poate in particular la Xantia. Poate Xantia cu motor de 3000 si 190 de cai sa atinga viteze mai mari, dar nu cred ca merge cu 260 in nici un caz. BMW M3 E36, ultimul cu motor de 3000 si 286 de cai, pentru ca avea cutie in 5 trepte -asa cu are si Xantia- nu atingea viteze asa mari. Doar urmatorul, care avea 6 trepte de viteza si motor de 3200 depasea 280 kmh. Dar asta daca nu mai aveau limitatoarele de viteza care le opreau la 250 kmh...
Poate ai gresit clubul...

Scris: Vin 16-Feb-2007 09:25
de stan cristian
salut, uite am un citroen CX 25 gti turbo 1 din 1985 cu doar 168 cp , am mers cu peste 240 km/h pe dn1 de la banesti pana la ploiesti , acum am pus un diesel aspirat care merge max 170 , in curand o sa intre in revizie si sper sa reusesc sa-l aduc la adevarata lui valoare poate chiar un pic inbunatatit merita tot efortul doar e CITROEN .

viteza

Scris: Vin 16-Feb-2007 10:57
de liviuvelisarie
Da, CX are un coeficient aerodinamic foarte bun, iar daca aveai motorul de 2500 turbo cred ca era destul de puternic. Dar ce cutie de viteze aveai, adica la vitezele astea era el prevazut ca ajunge? Adica si Xantia mea poate ca ar depasi 200 kmh, dar e foarte turata la 170 incat tind sa cred ca nu depaseste 195 kmh, atat cat scrie in cartea ei... Are 5000 rpm la 170 kmh si zona rosie e la 6500 rpm...asa ca nu sunt optimist. Sigur ar avea nevoie de inca o treapta sau cel putin de alta demultiplicare a treptei a-V-a...
Cum statea la viteza aia? Era stabila?

Scris: Vin 16-Feb-2007 17:45
de dory
stai linistit liviuvelisarie ca nu am gresit ,desigur este o xantia de 3.0 si au mai scapat ceva modificari pe la ea dar nu f drastice (de ex: mi sa oferit o crestere de putere undeva la 280 de cai dara am refuzat datorita consumului exagerat de mare)momentan masina are 200 de cai de la 190 initial si iti pot face o proba de viteza ca sa vezi cum sta treaba..