Pagina 1 din 2
"baietii" de la ATS... sau despre aventuri in Roma
Scris: Vin 03-Dec-2004 17:28
de vursianu
Nu stiu daca printre noi se afla cineva de la ATS, desi mi-ar face placere sa cred ca da.
Problema este urmatoarea:
Am achizitionat un Citroen C3 cash la sfarsitul lunii septembrie anul trecut.
Dupa cum multi dintre voi stiu, se acorda un an si jumatate garantie cu posibilitatea extinderii la 3 ani.
Aici intervine problema. In luna octombrie a acestui an m-am hotarat sa prelungesc garantie si cand am fost la ei cu ocazia reviziei am aflat ca nu se poate.
De ce? Va spun eu de ce: pentru ca trebuia sa ma hotarasc sa prelungesc garantia in intervalul de un an de cand am achizitionat masina.
Cand am intrebat unde se precizeaza acest lucru am primit raspunsul ca trebuia sa-mi SPUNA cel ce mi-a inmanat cheile la livrare.
Dupa acest esec cu cei din service, am hotarat sa-i contactez pe cei de la reprezentanta. Cam dupa 2 luni dupa ce le-am trimis primul mail am aflat acelasi raspuns pe care l-am primit si in service.
O sa spuneti de ce am scris atat pe forum. Cu speranta ca o mica poveste legata de birocratia din Romania si despre sperantele desarte ca achizitionarea unei masini straine va schimba ceva din vechile aventuri cu Dacia, o sa va raspund cu o intrebare: poate cineva dintre voi sa-mi dea un sfat????
P.S. Avand in vedere ca la momentul achizitionarii, ATS statea destul de prost cu vanzarile, nu incepusera inca publicitatea la C3, faptul ca a fost achizitionat cash, nu scrie nicaieri ca trebuie sa ma hotarasc intr-un interval de 1 an de la achizitionare pentru prelungirea garantiei, nu meritam un tratament mai "ok"?
Scris: Vin 03-Dec-2004 20:07
de adytzu
Bun venit in clubul celor nemultumiti de ATS. Sunt inca multe de schimbat, nu numai la ei, referitor la pozitia si respectul fata de cumparator.
Din pacate, noi nu putem decat sa stam si sa asteptam o schimbare sau sa ne facem nervi, draci si timp pierdut.
Scris: Vin 03-Dec-2004 21:29
de WLD
Mai exista o cale.
Te adresezi "Biroului de Reprezentare Citroen" in Romania, care este insarcinat sa supervizeze activitatea importatorului si dealerilor Citroen.
Nu am numar de tel, dar adresa este Str. Pictor Ion Negulici nr. 13C, etaj 3, Sector 1, Bucuresti.
hmmm...
Scris: Lun 06-Dec-2004 09:05
de vursianu
Am crezut ca sunt eu aberant, ca sunt printre putinii nemultumiti de ATS. M-am gandit sa scriu un articol intr-un ziar proPSD (datorita functiei politice a d-lui Tariceanu, sigur mi se accepta articolul). Dar m-am linistit. M-am uitat pe actele de la ATS si am constat un singur lucru: ca daca ma cert cu ei nu am sanse de reusita. Pe factura este trecut faptul ca beneficiez de 18 luni de garantie "punct". Singurul loc unde am gasit referire la faptul ca pot extinde garantia a fost o "amarata" de oferta de la ATS care are o valoare nula!!!
Multumesc in legatura cu sfatul de a ma duce la acel birou de reprezentare, o sa incerc, dar totusi sa nu uitam ca dl Tariceanu este "boss" Citroen Romania si nu vad cu ce ar putea schimba demersul meu acest lucru. Din "bunavointa" ATS se acorda acel 1,5 an garantie. Oricum ma gandesc serios daca dupa expirarea garantiei o sa mai fac reviziile la ATS sau ceilalti 2(parca) dealeri din Bucuresti.
Va multumesc,
Victor Ursianu
Scris: Lun 06-Dec-2004 09:53
de adytzu
Te poti duce si acum sa faci reviziile la alte service-uri autorizate Citroen. Nu perzi garantia. Poti sa te duci si la unguri s-o faci. Unii din vestul tarii asa procedeaza (lesne de inteles de ce).
merci pt raspuns
Scris: Lun 06-Dec-2004 09:59
de vursianu
Daca totusi aveti unele adrese pt mecanici de C3 (electrician am) ar fi ok!Nu stiu daca o sa ii vizitez dar totusi sa fie acolo! In trecut ati mai postat unele adrese de mecanici dar erau pt modele mai vechi.
A avut loc intalnirea duminica?
Scris: Mie 16-Mar-2005 17:50
de nero
Sincer, am comandat masina acum o saptamana (un C4) si mi s-a spus din start faza cu garantia - 2 ani cu posibilitate de prelungire la 3 ani cu 100.000km cu conditia sa ma hotarasc in primul an de garantie. Pana acum s-au purtat foarte bine cu mine, nu am de ce sa ma plang, sa speram ca o tin tot asa.
Scris: Joi 17-Mar-2005 00:08
de MoonStorm
Yap, si mie. Problema e ca initial au omis sa-mi precizeze si acest aspect (si ATS si Champion), in ciuda faptului ca am intrebat de garantie.
Am cautat in draci detalii despre masina si am dat din greseala de un dealer din Timisoara care specifica posibilitatea extinderii garantiei. Ulterior cei de la ATS au confirmat, spunand ca e oferta Citroen.
Ca o paranteza, cei de la Champion sunt fantastic de dezinformati. Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca unele optionale gratuite in unele pachete, la ei in oferta, aveau atasat si un pret

(nu are nici o logica, stiu, sau mai bine zis nu vreau sa ma gandesc ce ar putea insemna asta).
Scris: Joi 17-Mar-2005 09:18
de nicum
Am vazut ieri un C4 coupe argintiu. Din pacate venea din sens opus si nu am admirat-o decit citeva fractiuni de secunda. Te asteptam la urmatoarea intilnire.
extindere garantie...reloaded
Scris: Joi 17-Mar-2005 10:34
de vursianu
Mda...Eu va doresc in continuare sa nu aveti probleme cu cei de la ATS. Poate a fost un caz singular, dar pe mine m-a facut sa ma reorientez catre service-ul Champion si pot spune ca e super ok acolo. La asta poate a contribuit si faptul ca tatal meu il cunoaste pe patronul de la Champion.
In rest, personal nu mai vreau sa mai aud de cei de la ATS.
Oftez si eu dupa un C4 dar e super ok si C3 pt oras...sunt curios C1 daca va prinde in Ro.
Cu prietenie,
Victor
Scris: Joi 17-Mar-2005 11:04
de adytzu
nero scrie:Pana acum s-au purtat foarte bine cu mine, nu am de ce sa ma plang, sa speram ca o tin tot asa.
In primul rand, e o diferenta de atitudine intre ShowRoom si Service. Normal ca cei de la vanzari trebuie sa se poarte dragut cu tine, daca vor sa vanda. Daca ar avea vanzari de zeci sau sute (exagerez) de masini pe luna, probabil ca i-ar durea undeva.
In al 2-lea rand: si cu mine s-au purtat dragut si amabil cei de la Service, in sensul ca nu m-au sutuit sau tratat cu indiferenta sau nesimtire, dar atat!
Mai departe, au facut tot cum stiu ei. Cand le-am aratat problemele au inceput sa dea din umeri si sa tergiverseze treaba, dar cu zambetul pe buze.
Sincer, as fi preferat sa fiu primit rece si cazon, dar sa-mi faca treaba cum trebuie, ca pana la urma asta conteaza, nu faptul ca stiu sa zambeasca frumos.
Scris: Joi 17-Mar-2005 12:40
de nicum
Pentru moonstorm: opteaza chiar de la inceput pentru garantia de 3 ani ca sa nu le lasi loc de intors dupa aia (iti spune Adytzu ce a patit el)). Si e vorba doar de 190 de euro fara TVA. Pentru ultimul an de garantie, merita.
si deci?!
Scris: Joi 17-Mar-2005 17:43
de vursianu
Si deci, <adytzu> unde iti faci reviziile acum?
Sunt cu totul si cu totul de acord cu tine ca cei de la vanzari sunt numai si numai cu zambetul pe buze...problema nu e la ei, ci la cei din service.
Nu stiu daca v-am spus, dar pe caietul de service era trecut ca revizia urmatoare sa fie la 20mii km.
M-am programat, am ajuns acolo ca sa aflu ca era greseala in carnet si ca la 30mii km era urmatoarea revizie.
"Welcome to ATS Romania..." mi-am zis si hop la cei de la Champions unde pana acum(1 revizie) e ok.
<nicum> ce vrei sa spui cu ultimul an?! Ma sperii!!
Si alta intrebare pt voi, sa risc sa-mi montez geamuri electrice la un electrician(motorasele si macaralele sunt ok)?Ideea e ca am inteles ca instalatia el la un Citroen e cam fragila!
Vic
Scris: Joi 17-Mar-2005 22:47
de adytzu
La Champion, bineinteles. N-am mai auzit pe nimeni sa se planga de geamurile electrice. Eu am doar pe fata si merg ok. Instalatia e originala?
geam el
Scris: Vin 18-Mar-2005 09:26
de vursianu
Hmmm, nu stiu ce sa zic, e o firma din timisoara care produce pt majoritatea modelelor, seturi incluzand motoras+macara.
Alta solutie n-am ,decat a celor de la champion - aprox 400 euro
Vic.
