Pagina 1 din 1
xantia nu patineaza
Scris: Joi 12-Apr-2007 09:29
de zoly
CRHISTOS A INVIAT! am o xantia 1,6 1995 stare foarte buna nam nici o problema ba da una la termostat dar nu sint sigur la drum intis nu creste temperatura mai mult de 70c si in oras urca de multeori la 95c de ce 70c afara si nu 85c sau 90c.Si acuma a doua nelamurire turez 6000 las ambreaju nu patineaza ,e ceva asistat la masina de nu lasa patinarea rotilor?[/b]
Scris: Joi 12-Apr-2007 09:38
de eugenro2001
Bine ai venit printre noi.
Cred ca iti patineaza ambreiajul daca nu scartaie rotile la pornire.
Scris: Joi 12-Apr-2007 10:04
de zoly
nu cred motoru trage bine cher si masina plina urca pentile fara sa simt vriun parinaj la amreaj
Scris: Joi 12-Apr-2007 10:18
de paco
Prima problema s-ar putea sa fie de la termostat, sa fie blocat pe deschis.
Mai bine il schimbi cu unul nou, vine vara si e periculos...
Scris: Joi 12-Apr-2007 10:33
de alexd
zoly, sa o luam gradual si ordonat:
1. sta aprins "marturu" de la ABS - verifica senzorii sau siguranta sistemului
2. la drum lung 70, in oras 95 - perfect normal, scoate capul pe geam in oras,cand stai la semafor, apoi scoate capul pe geam si in afara orasului, la viteza, si posteaza diferenta. La fel simte si motorul.
3. taca tu pleci de pe loc doar ambaland la 6000 imi imaginez ce sufera amaratul ala de disc. Pregateste-te de kit ambreiaj, chit ca momentan in panta trage. No o sa o mai faca pt mult timp.
Succes in bransa....si ai grija cu limba Romana, e mai complicata decat pare.
eugenro2001 wrote: am splituit topicul, cine are probleme cu limbile poate abera in continuare in sectiunea "Diverse"
Scris: Vin 13-Apr-2007 08:13
de eugenro2001
khan scrie:alexd scrie:zoly, sa o luam gradual si ordonat:2. la drum lung 70, in oras 95 - perfect normal, scoate capul pe geam in oras,cand stai la semafor, apoi scoate capul pe geam si in afara orasului, la viteza, si posteaza diferenta. La fel simte si motorul.
nu e chiar asa, temperatua trebuie sa fie constanta, cu asta se ocupa termostatul si ventilatoarele. eu zic ca e termostatul blocat spre deschis, asta insemnind ca in oras nu deschide complet si ar putea sa fiarba. deci schimba-l, costa putin pentru cite pagube ar putea face. cu ocazia asta verifica si functionarea ventilatorului (sau ambelor daca sint 2).
cu ambreiajul e ciudat, ar trebui macar un pic sa scirtiie. mai fa o proba, mergi cu vit 5 pe la 60-70 km/h si calca acceleratia brusc. daca turatia sare fara ca viteza sa se modifice prea mult, atunci pregateste-te de un ambreiaj. oricum, mai da niste date despre cum se comporta cind vrei sa pleci la 6000 dar nu scirtiie. scade mult turatia dupa ce ridici piciorul de pe ambreiaj, da sa moara motorul, se simte cum accelereaza masina rapid sau ramine turat motorul fara ca viteza sa creasca in accesi masura?
Scris: Vin 13-Apr-2007 08:14
de eugenro2001
zoly scrie:cu termostatu am rezolvat am cumparat altu dar nu lam montat inca,dar cu plecarea in forta pleaca forte tare dar nu scartie rotile dor 1/2,jumatate de roata ,cam asa!?tin motoru la 5000rpm,cind las ambreaju scade turatia 2100rpm dar pleca tare si se tureaza, pot spune progresi odata cu viteza nu pare a se tura in gol,pot spune ca se manifesta exact cum ar fi asistat nu stiu
Scris: Vin 13-Apr-2007 11:11
de cit_a
pacat de masina , multa viata nu are de trait cu tine. daca-ti doresti o xantie sanatoasa , treci pe motor de 3 litri v6 , posibil atunci sa inveti ce inseamna cifrele 1.6 si 3.
Scris: Mar 01-Mai-2007 20:38
de florin_budea
Depinde de termostat , al meu deschide la 85, nu scade niciodata sub 85-92.
Scris: Mie 11-Iul-2007 08:28
de arthy

apoi cu un 1.6 ce scartait de roti iti trebe?
baga un v6 de 3000 si acolo pa la 250hp si o sa iti ramana cauciucurile pa asfalt cand pleci de pa loc.
a mea i un T.D de 1.9 si daca o turez foarte bine si las ambreiaju face vo 2 ture complecte pe loc pana sa plece roata.
da' acolo mai e si sa stii cum s-o turezi, si cum sa lasi ambreiaj si alea... mai multe treburi.
idea e ca Xantia nu-i porche sa faci liniutze cu ea. daca mere bine, da-i pace ca oricum o sa te vedem p'aci cand o sa ai probleme SERIOASE.
Scris: Joi 12-Iul-2007 07:04
de nutzu313
salutare,
am si eu o mica nelamurire: nu fac liniute, nu vreau sa-mi las gumele pe asfalt dar in treptele de viteza 2 si 3, la o acceleratie mai puternica, motorul intai se tureaza si apoi masina isi ia demaraj. e normal acest lucru?
precizez ca ambreiajul "tine destul de sus". un reglaj al ambreiajului al rezolva problema?
Scris: Joi 12-Iul-2007 08:21
de cristian_v
nutzu313 scrie:salutare,
am si eu o mica nelamurire: nu fac liniute, nu vreau sa-mi las gumele pe asfalt dar in treptele de viteza 2 si 3, la o acceleratie mai puternica, motorul intai se tureaza si apoi masina isi ia demaraj. e normal acest lucru?
precizez ca ambreiajul "tine destul de sus". un reglaj al ambreiajului al rezolva problema?
iti patineaza ambreiajul. Se poate sa fie doar din reglajul cursei, sau e mort si trebuie schimbat discul
Scris: Sâm 14-Iul-2007 13:47
de cit_a
clar ai un disc de ambreaj uzat , gandeste deja unde ai pus pusculitza
