Pagina 1 din 1
Luxemburg-garaj Citroen, revizie generala-poveste...
Scris: Mar 28-Aug-2007 13:28
de liviuvelisarie
A mea Xantie, 1.8 16v 1996, ma arunca de pe sosea acum o saptamana. Asa ca am dus-o la Citroen Luxemburg. Au mers mecanicii putin cu ea si au zis ca sunt sferele. A stat acolo de marti pana luni. Deci-citesc de pe factura-87 de euro o sfera x4, plus LHM nou, plus curea de distributie, plus manopera---egal 536 euro. Platesc si i-au masina acasa. Nu mi-a venit sa cred! Masina plutea peste drum ca un covor magic. Pe bune. Nu am mai vazut asa ceva. Incredibil. Nu stiam ca poate sa mearga asa. Superb. Dar... La primul semafor, pun frana si se ridica de spate-tangaj. Demarez, se ridica de fata. Ce sa fie? Asa trebuie? E normal? Trebuia si sfera centrala schimbata? Ajung in parcare si observ ca sta mai sus pe roti,suspensia mai inalta decat in mod obisnuit. O apas pe portbagaj, se lasa cam 15 cm! Si fata la fel! Cu exceptia tangajului, balansarea fata-spate mai evidenta decat pana acum, in rest e superb. La 160 poti sa dormi la volan! Ulei nou, placute noi, masina are 111.000 km reali. Ce are??????????????
Scris: Mar 28-Aug-2007 14:05
de dj01fad
daca suspensia functioneaza impecabil, asa de moale trebuie sa fie. la modul ca daca pleci tare de pe loc, mai mai sa dai cu fundul de pamant

Scris: Mar 28-Aug-2007 14:12
de nicum
N-are nimic

Norocosule

Scris: Mar 28-Aug-2007 20:59
de eugenro2001
In ceea ce priveste ridicarea de spate cand franezi, poate nu au aerisit corect franele spate.
De asemenea, s-ar putea sa nu fi pus sferele corecte pentru modelul tau de masina deoarece se pare ca nu amortizeaza bine.
Mai este un aspect de luat in seama, la masinile cu Hydractive, eliberarea presiunii si repunerea instalatiei hidraulice sub presiune se face intr-un anumit mod, altfel se intampla ceva cu valvele pt hydractive. Nu stiu exact cum se face manevra dar imi amintesc ca ma citit ceva despre asta pe Planete Citroen.
Scris: Mie 29-Aug-2007 08:42
de cristian_v
aer in circuitul de franare. Necesita aerisire sau rabdare, dupa un timp trece
Scris: Mie 29-Aug-2007 13:08
de nicum
Sau fa-i putina gimnastica inaltime minima - inaltime maxima. Oricum, in timp se aeriseste singura.
Suspensie noua
Scris: Mie 29-Aug-2007 16:28
de liviuvelisarie
Nu are Hydractive. Si sferele par exact ca cele vechi. Poate e ceva neaerisit. Sper sa fie asta. Azi am bagat-o pe un drum facut praf-foarte greu de gasit asa ceva, am mers 15 km in spatele aeroportului- si am luat la un momendat 90 la ora. Nu simteam nimic. Adica NIMIC! Nu mi-a venit sa cred. Ce schimbare imensa! Daca nu as fi facut asta, nici acum nu stiam de ce e in stare. Totusi, stie cineva sa-mi zica daca e normal sa se aplece asa de tare in viraje? Parca stiam ca Xantiile isi tin chiar si garda la sol normal chiar si incarcate la maxim. E adevarat?
Re: Suspensie noua
Scris: Mie 29-Aug-2007 16:54
de cristian_v
liviuvelisarie scrie:Nu are Hydractive. Si sferele par exact ca cele vechi. Poate e ceva neaerisit. Sper sa fie asta. Azi am bagat-o pe un drum facut praf-foarte greu de gasit asa ceva, am mers 15 km in spatele aeroportului- si am luat la un momendat 90 la ora. Nu simteam nimic. Adica NIMIC! Nu mi-a venit sa cred. Ce schimbare imensa! Daca nu as fi facut asta, nici acum nu stiam de ce e in stare. Totusi, stie cineva sa-mi zica daca e normal sa se aplece asa de tare in viraje? Parca stiam ca Xantiile isi tin chiar si garda la sol normal chiar si incarcate la maxim. E adevarat?
garda la sol e constanta pentru orice sarcina, dar e normal sa se incline in curbe daca nu e echipata cu SC-CAR
Scris: Mar 04-Sep-2007 23:56
de gabi caragea
felicitari
ai grija cu inclinatul in curbe pentru ca sar putea sa sari de pe sosea,la fel se intimpla si la mine dar am rezolvat probleama micsorind gaurile de la sfere ,este un pic mai rigida dar am siguranta in curbe la viteze mai mari de 100km/h,referitor la frinare si ridicatul de spate te sfatuiesc sa o rezolvi cat mai repede daca nu ai rezolvat problema inca(adica sa aerisesti frinele de pe spate) poate fi periculos la o frinare mai brusca se schimba centrul de greutate si poti derapa chiar si cu ABS,sunt lucruri patite nu iti spun din carti sau auzite .,la ceea ce ai spus la inceput despre sfere ele par identice la exterior,dar modificarile apar la gurile din capul sferei,o gaura centrala mai mare (o masina barca)o gaura mai mica ( o masina sport sau mai rigda)
multa bafta
Scris: Dum 09-Sep-2007 18:52
de khan
nu sare xantia asa usor de pe drum!!!