Pagina 1 din 1
intrebare???trapa pe plafon
Scris: Vin 11-Apr-2008 19:53
de zoly
trapa pe lafon ,sunt curios daca trapa se ridica numai in sus sau culiseaza si sub plafonu masini?cand actionez butonul de inchidere a trapei coboara mult sub nivelul plafonului ,cred ca o data culisa sub plafonu masini,multumesc,xantia 1,6 anu 1995
Scris: Vin 11-Apr-2008 22:47
de dj01fad
trebuie sa mearga si in spate... cred ca ai ceva defect pe acolo. am patit as ceva la xm, si cu multa munca am reusit sa remediez...
Scris: Sâm 12-Apr-2008 06:43
de mbc
la bx culiseaza. daca e originala, nu vad de ce pe xantia nu ar face la fel
Scris: Sâm 12-Apr-2008 16:27
de retro
Asa-i.
Ca sa te lamuresti ce nu functioneaza incearca sa vezi daca o poti actiona mecanic. Exista posibilitatea asta, in cazul in care se ramane fara curent si totusi trapa nu trebuie sa ramana deschisa.
Deasupra oglinzii, intre parasolare este o zona a capitonajului care se detaseaza (nu complet, pt. ca sunt firele de la senzorul inchiderii centralizate). Sub ea se gaseste o manivela pe care daca o introduci in mecanism, poti sa faci toate miscarile cu trapa. Daca nu o mai ai, poti sa folosesti un inbus de 4 sau 5 mm., nu stiu sigur. Atentie! trebuie sa depui ceva efort pt. ca trapa va merge f. greu.
Scris: Lun 14-Apr-2008 09:43
de zoly
da am ancercat sa dau la manivela ,dar nam reusit so deschid de tot numa pina la jumatae a intrat in plafon dupa care a inceput sa sara cefa inuntru reductiei,am sa mai insist si va dau rezultatu dupa operatiune
Scris: Lun 14-Apr-2008 09:51
de dj01fad
nu mai insista... sper sa semene mecanismul cu cel de la xm, asa ca iti spun eu ce sa faci: scoti motorasul care are 3 suruburi... o sa vezi ca are un pinion sau roata dintata care antreneaza 2 coarde otelite spiralate. problema este ca incepe sa sara si daca se desincronizeaza cea din stanga fata de cea din dreapta, nu se mai trage trapa in spate. dupa ce ai scos motorul, trebuie sa centrezi trapa, si cel mai usor ca sa faci asta este sa te chinui sa o aduci in spate de tot... adica sa fie deschisa la maxim. vezi ca pe motoras, unde este pinionul, daca il dai jos, de sub el o sa iese o bucata de tabla in forma de u asa, care tine cele 2 tije otelite presate pe pinion (ai sa intelegi cand desfaci). acolo este marea problema, trebuie sa bagi cumva ceva ca sa fortezi capetele acelei table spre pinion. repet, sper sa fie ca la xm mecanismul, si asta e rezolvarea. la mine tot astea au fost simtomele, si s-a rezolvat in 2 ore si merge perfect de atunci.
Scris: Lun 14-Apr-2008 18:53
de zoly
da ai dreptate e la fel ca la Xm ??am vazut si cele doua coarde doar ca e cam inghesuit spatiu acolo ,miercuri merg la sat am un mic atelier acolo si ma uit mai atent sa vad ce pot sa fac ,multumesc de informati,ai dreptate nu sunt centrate spiralele alea cind am actionat butonu mergea sacadat ,stinga ,dreaptasi se bloca si irasi patina pe spire : e un dezastru,azi am reusit sa ung cu putina vazelina sinele pe unde culiseaza,multumesc mult
Scris: Lun 14-Apr-2008 19:53
de dj01fad
vezi ca sub pinionul de la motor, dupa ce il dai jos, poti sa scoti tabla aia otelita (e ca un arc) care tine tijele presate pe pinion. tabla aia sta si ea cu lateralele sprijinite pe profilul ala de entimoniu al motorului. eu, la mine i-am bagat intre tabla si antimoniu cate o bucatica de foaie de tabla de 0,5 parca pe fiecare parte si merge brici acum

Scris: Joi 08-Mai-2008 17:42
de zoly
ceau,azi am desfacut trapa am reusit sa-l repar partial!!interesat este ca nam gasit acea tabla in forma de ,,u,, de care mi-ai zis?corzile sunt prinse de un plastic si atit ,am si 3 contactori mici,pe care i-am reglar pe volantu de sub rotita dintata
Scris: Joi 08-Mai-2008 19:47
de dj01fad
probabil difera mecanismul fata de xm.... e bine ca ai reusit