Pagina 1 din 1
					
				schimbare motor xantia 2.0 benzina cu 1.9 td
				Scris: Sâm 05-Iul-2008 07:42
				de burcamic
				salut vreau sa schimb motorul de 2.0 la xantia din 1997benzina cu unul 1.9 td 
motorul de 19 td nu are ECU ce fac cu ECU al benzinarului pot sa il las pe masina si sa folosesc de la el turatia motorului si bulbul de la temperatura care este si comanda ventilatoarelor sau nu....... si pun bulb pe radiator???
La ce trebui sa fiu atent......cu ce o sa ma mai intalnesc???
multumesc 

 
			
					
				
				Scris: Sâm 05-Iul-2008 08:14
				de mbc
				cea mai grea parte din tot ce zici tu aici e rezolvatul actelor. Te vei lovi de multa birocratie, nesimtire si nepasare. Gandeste-te bine daca vrei chestia asta. daca te preocupa consumul, ia in discutie GPL-ul
			 
			
					
				acte
				Scris: Sâm 05-Iul-2008 12:42
				de burcamic
				actele nu sunt o problema ,,,,,sunt si rezolvate ....................consumul era o problema..... gpl prea scump....... motorul e si dat jos de pe masina cel disel nu  a costat mult adica mai nimic   si sunt blocat in problema de mai sus
			 
			
					
				
				Scris: Dum 06-Iul-2008 12:50
				de ASPIRINA1718
				SALUT ZICI CA AI SCHIMBAT MOTORUL CIT AI DAT PE CELALANT SUNT INTERESAT SI EU TOT DIN CAUZA CONSUMULUI SI MAI AM O PROBLEMA IMI TREBUIE O CAPOTA MA POATE AJUTA CINEVA MODEL 94
			 
			
					
				
				Scris: Lun 07-Iul-2008 09:24
				de nicum
				Nu mai scrie cu CAPS. Se intelege ca tipi la noi.
			 
			
					
				motor
				Scris: Joi 10-Iul-2008 20:50
				de burcamic
				acum lucrez la el este pe masina cel diesel mai am mici acareturi de pus si electricu.................. bani nu am dat pe motor ca am avut o combinatie cu cineva care imi era dator...
			 
			
					
				
				Scris: Sâm 12-Iul-2008 20:35
				de khan
				nu poti prelua din ecu vechi turatia pentru ca e masurata prin mijloace diferite. la benzina turatia e calculata in fct de frecventa scinteilor, care la diesel lipsesc. acolo ai nevoie si de un alt turometru/bord, iar informatia e preluata de la un senzor de tip Hall montat in carcasa ambreiajului deasupra volantei
			 
			
					
				turatia si ecu
				Scris: Dum 13-Iul-2008 08:57
				de burcamic
				da corect ce spui tu dar la mine turatia o citeste de pe volanta si merge in ECU si am last volanta masini pe motorul nou sa potrivit,,,,
ioo alceva va intrbam la ECU daca las numai turometru si senzorul de pe motor temperatura o sa mearga sau o sa inebuneasca si o sa intre in starea de avarie///////O SA MAI PORNEASCA VENTILATOARELEE
MULTUMESC 

 
			
					
				
				Scris: Dum 13-Iul-2008 12:07
				de khan
				nu e citita de pe volanta, ala e un senzor care stabileste PMS la pistonul 1 ca sa stie injectia de unde sa inceapa, adica e doar o referinta. nu trebuia sa schimbi volanta, cea de diesel e mult mai grea fata de cea de benzina si vor aparea vibratii la debreiere ca sa nu mai zic ca ambreiajul se va uza mult mai repede din cauza asta. oricum si cea de diesel are aceesi taietura in ea asa ca va functiona senzorul in continuare, chiar daca asta nu iti va arata turatia. cit despre ventilatoare trebuie sa vezi cum pornesc ele, comandate de o sonda din radiator sau in fct de temperatura din chiulasa. daca e in fct de temp din chiulasa atunci va trebui sa muti si senzorii de la vechiul motor ca sa se pastreze functia
			 
			
					
				ecu
				Scris: Dum 13-Iul-2008 12:56
				de burcamic
				Nu am senzor pe radiator am senzor pe chiulasa si senzori i-am pastrat pe cei ai benzinarului..... la volanta nu am umblat pt ca folosesc tot o cutie de viteze automata si cea dinainte tot o automata era si volantele sunt la fel.
Problema inca o data dupa tine ar merge ECU fara alti senzori in afara de cel de pe volata si cel de la temperatura apa sau inebuneste si intra in modul avarie. vorbesc de ECU injectie motor/magnetimarreli
multumesc 

 
			
					
				
				Scris: Joi 17-Iul-2008 21:01
				de khan
				n-am incercat niciodata, dar incearca sa pastrezi in acest caz toti senzorii, mai putin partea care se ocupa de alimentare/scinteie. ar trebui sa nu aibe nici o problema. dar nu ai precizat clar: cutia automata ai pastrat-o pe cea de benzina sau ai pus alta de turbodiesel? pentru ca nu e acelasi lucru
			 
			
					
				cutia
				Scris: Joi 17-Iul-2008 21:06
				de burcamic
				cutia difera stiu e alta senzori am pastrat sii ii si conectez maie putin pompa de benzina si injectoarele....de pe +de la bobona ma voi duce la electrovalve etc.....multam fain dar va tin la curent
			 
			
					
				
				Scris: Mie 23-Iul-2008 11:56
				de florin_budea
				Eu sincer nu as avea curajul sa fac asemenea schimbare, ar trebui sa inlocuiesti si partea electrica bordul cel putin partea cu ceasuri , dar legatura cu sasiul este la fel?, de obicei cele diesel tabla in ele sunt mai groase datotita vibratiilor motorul diesel, eu unul as prefera sa o vand si sa-mi cumpar alta pe motorina
			 
			
					
				
				Scris: Vin 25-Iul-2008 13:51
				de khan
				caroseriile si prinderile sint aceleasi pentru toata gama de motoare
			 
			
					
				curaj nuuu
				Scris: Mie 30-Iul-2008 20:10
				de burcamic
				nu curaj la toate xantiile tabla e la fel ca la bx de altfel si am avut curajul cum spui tu,,,dupa ce am modificat un bx automatic si acolo tin sa i-ti spun ca a fost mai usor da a iesit bine, Acum m-am intors din concediu si ma apuc de treaba .....va tin la curent.....apropo in concediu am fost cu bx 1,9 tzd am facut vreo2200 km cu el da merge diavolu nu sa incurca si am renceput sal iubesc ca prima data......salut 
