Electrovalve EGR defecte?
Scris: Joi 24-Iul-2008 07:36
Noroc.
Am o problema si nu-i mai dau de cap. De vreo luna-doua incoace Citroenul meu Xantia 2.0 HDI merge mai greu ca prima dacie. Constatarea mea a fost ca nu-i mai intra turbina. Nu se mai aude nici zgomotul specific si nu mai trage.
Masina are 2 electrovalve (una cu o mufa electrica alba si cealalta cu o mufa electrica albastra) amplasate in partea stanga-sus a motorului.
Acestea au fiecare cate doua iesiri. In electrovalve intra cele doua furtune de la turbina (unul din ele intra intr-un cot din care pleaca alte doua furtune) si un furtun de la un vacuum.
Se presupune ca ele ar fi de vina.
Am dus-o la tester dar nici un defect permanent legat de asta. Singurul defect permenent este un regulator de inalta presiune care are legatura cu bujiile.
Am testat-o si in mers si la relanti. Chiar am testat-o sanatos. Totul functioneaza ok dar masina nu merge.
Cel mai ciudat este urmatorul fapt: cand scot unul din furtunele ce intra in electrovalva cu mufa electrica albastra masina merge excelent si turbina intra fff bine (ieri mi-a facut unele figuri chiar si asa).
Va rog mult de tot ajutor. Am comandat 2 electrovalve dar vreau sa fiu sigur ca astea sunt de vina.
M-am saturat sa merg cu furtunul scos si oricum dupa 120 km/h mi se aprinde martorul motor care se stinge daca pun furtunele la loc, dar masina nu mai trage.
PLS AJUTOR!
Am curatat si debitmetrul si tot degeaba.
Am o problema si nu-i mai dau de cap. De vreo luna-doua incoace Citroenul meu Xantia 2.0 HDI merge mai greu ca prima dacie. Constatarea mea a fost ca nu-i mai intra turbina. Nu se mai aude nici zgomotul specific si nu mai trage.
Masina are 2 electrovalve (una cu o mufa electrica alba si cealalta cu o mufa electrica albastra) amplasate in partea stanga-sus a motorului.
Acestea au fiecare cate doua iesiri. In electrovalve intra cele doua furtune de la turbina (unul din ele intra intr-un cot din care pleaca alte doua furtune) si un furtun de la un vacuum.
Se presupune ca ele ar fi de vina.
Am dus-o la tester dar nici un defect permanent legat de asta. Singurul defect permenent este un regulator de inalta presiune care are legatura cu bujiile.
Am testat-o si in mers si la relanti. Chiar am testat-o sanatos. Totul functioneaza ok dar masina nu merge.
Cel mai ciudat este urmatorul fapt: cand scot unul din furtunele ce intra in electrovalva cu mufa electrica albastra masina merge excelent si turbina intra fff bine (ieri mi-a facut unele figuri chiar si asa).
Va rog mult de tot ajutor. Am comandat 2 electrovalve dar vreau sa fiu sigur ca astea sunt de vina.
M-am saturat sa merg cu furtunul scos si oricum dupa 120 km/h mi se aprinde martorul motor care se stinge daca pun furtunele la loc, dar masina nu mai trage.
PLS AJUTOR!
Am curatat si debitmetrul si tot degeaba.