Pagina 1 din 2

xantia scirtiit

Scris: Lun 27-Iun-2005 09:59
de gabi caragea
salutare
am cumparat o xantia din 94 si cred ca are ceva probleme credti ca ma puteti ajuta
1 cind merg incet se aude un sciirtiit cred ca la rotile din spate si este destul de neplacut parca ar fi o caruta
2 cind apas pedala de frina de mai multe ori spatele masini se lasa in jos

daca problema este grava luati-ma usor sa nu fac infarct ca bani sa o repar nu prea mai am ,mai ales ca pentru masina asta am facut credit la banca.
MULTUMESC
PS.DACA NU LUCREZ PE 3 IULIE POT VENI SI EU LA INTILNIRE?

Scris: Lun 27-Iun-2005 10:07
de editza
treaba cu scartaitul pe spate a mai fost dezbatuta pe forum.
Rulmentii de pe puntea spate. Doua recomandari : magazinul de pe Eminescu
2 x 1.900.000 lei kit-ul de reparatie care include rulmentii garnituri etc. si Cristi Stan la Ploiesti cu toata increderea.

Scris: Lun 27-Iun-2005 10:13
de gabi caragea
multumesc frumos
dar de treba cu lasatul de spate nu sti nimic

Re: xantia scirtiit

Scris: Lun 27-Iun-2005 10:14
de adytzu
gabi caragea scrie:salutare
PS.DACA NU LUCREZ PE 3 IULIE POT VENI SI EU LA INTILNIRE?


Evident, ca poti veni. E bine venit oricine, chiar si cu alta masina. Fan Citroen sa fie! :lol:

Scris: Lun 27-Iun-2005 10:17
de gabi caragea
apropo am vazut ca si tu ai o xantia,ai avut probleme cu ea.ca colegii de la servici cind au vazut ce masina am cumparat au inceput sa zica :ca nu este buna ,ca o sa am probleme,ca este foarte complicata ,adica m-au cam speriat putin.

Scris: Lun 27-Iun-2005 10:46
de editza
Treaba cu problemele la Xantia e mai mult sau mai putin adevarata. Acum depinde foarte mult cum a fost intretinuta masina si ce doresti sa faci pe viitor cu ea.
Ceea ce este cel mai important este functionarea sistemului hidraulic. Cum spuneam eu l-as recomanda pe Cristi. Stiu ca e cam peste mana din cauza distantei dar dpdv al lucrului bine facut eu cred ca merita efortul. La el ar trebui sa faci o diagnosticare completa a masinii dupa care sa tragi o concluzie.

Eu renuntasem la ideea ca masina asta mai poate fi reparata, motiv pt care am fost hotarat sa o vand aproape indiferent de pret. Dar acum lucrurile stau altfel. Deci daca mai vedeti pe net anuntul meu ... sa stiti ca nu mai e de actualitate... NU mai e de vanzare :D

Scris: Lun 27-Iun-2005 10:58
de gabi caragea
multumesc pentru informatii,ai nr tel al lui cristi stan.
eu am fost cu masina la un tip stefan care sta in spate la bila si s-a uitat la masina,dpdv masina este ok dar mai trebuiesc facute citeva reparatii:sfere,distributie,rulmenti.
tu il sti pe stefan?

Scris: Lun 27-Iun-2005 11:14
de editza
nu cred ca-l stiu. Numarul lui Cristi il gasesti la sectiunea mecanici&piese.
Oricum ar fi sfatul meu este sa ai un singur mecanic care sa se ocupe de masina ta.

Scris: Lun 27-Iun-2005 14:38
de nicum
@gabi caragea: bineinteles ca poti veni la intilnire, de preferat cu masina.
E absolut normal sa se lase spatele cind pui frina (dar nu sa se prabuseasca cu totul). Sa te ingrijorezi cind se va ridica de spate (asta inseamna ca ai aer in circuitul de frina de pe spate). Comportamentul e normal pentru ca frinarea pe spate se face cu ulei din suspensie. Cu cit spatele e mai incarcat cu atit frineaza mai tare.

Scris: Lun 27-Iun-2005 20:15
de WLD
gabi caragea scrie:multumesc pentru informatii,ai nr tel al lui cristi stan.
eu am fost cu masina la un tip stefan care sta in spate la bila si s-a uitat la masina,dpdv masina este ok dar mai trebuiesc facute citeva reparatii:sfere,distributie,rulmenti.
tu il sti pe stefan?


nu te mai duce la stefan - nu se merita!
Si eu ti-l recomand cu caldura pe Cristi Stan - lucreaza cu deosebita grija, nici nu se pune problema sa-l compari cu mecanicii din service. Tel. 0744294747
In legatura cu suspensia spate, daca nu sunt bani pentru kitul de reparatie se poate rezolva doar schimband rulmentii ~400.000/buc X 4 pentru tot spatele. Nu e bine sa amani reparatia pt ca se pot strica bratele si atunci sa vezi ce de bani va trebui sa scoti :twisted:

Te asteptam la intalnire :!:

Scris: Mar 28-Iun-2005 08:32
de editza
Sti cum e treaba asta cu rulmentii vs kit de reparatie.
Depinde ce vrei sa faci cu masina. Daca vrei sa o vinzi merge sa schimbi numai cilindrii. Daca vrei sa o tii merita sa-ti iei kitul de reperatie.
La mine cel putin cred ca daca puneam numai rulmentii ii puneam cam degeaba.

Scris: Mar 28-Iun-2005 14:32
de MARIAN
Hai sa fim seriosi ... cel mai important lucru din kit in afara de rulmenti ar mai fi aparatoarele de praf dar se pot inlocui si cu altceva.Sa dublezi pretul pt. surub+piulita,teava si poate vaselina nu cred ca este neaparat necesar dar daca ai banii astia...e ok

Scris: Mie 29-Iun-2005 10:45
de paco
Pt Gabi Caragea: poate fi o coincidenta de nume, dar vreau sa te intreb daca stai pe langa liceul T. Vladimirescu, in Militari. Cunosc o persoana cu numele asta care sta (sau statea) acolo.

Scris: Mie 29-Iun-2005 10:56
de gabi caragea
salut paco
cred ca este o coincidenta de nume,ce pacat credeam ca sunt UNIC.
eu stau in aviatie pe linga ats.

Scris: Mie 29-Iun-2005 15:57
de gabi caragea
slutare
am fost la un service din aviatie nu ats,si am schimbat cureaua de distributie si rola,au muncit vre-o 4-5 ore si pretul nu a fost mare 1 mil pentru toata treaba,oricum am inteles ca sunt meseriasi in motoare ,cutii de vit.si alte chesti.dar nu se baga la hidraulica,miine am programare la ciocarlan sa schimb rulm.pe spate si sferele cred ca o sa faca treaba buna,ca au disperato pe sotia mea sciriiturile.toate cele bune si sper sa ne vedem duminica.