Pagina 1 din 1
Modificarea indicatorului care arata nivelul LHM.
Scris: Mar 21-Oct-2008 13:58
de GHEORGHIU RAMIRO GABRIEL
Buna ziua,
Am vazut ca dimineata sau cind plec prima data in aceea zi cu masina nivelul LHM este sub minim ( a 2 a banda portocalie de jos ) si masina are servo care functioneaza greoi iar pe masura ce merg cu ea nivelul LHM creste ( intre prima si a doua linie portocalie ) si servodirectia functioneaza mult mai bine.Oare sa mai copletez cu LHM sau indicatorul nivelului LHM are probleme ? Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Scris: Mar 21-Oct-2008 14:56
de cbx
Sfera centrala ?????????
Scris: Sâm 25-Oct-2008 16:07
de GHEORGHIU RAMIRO GABRIEL
Buna seara,
Ieri seara mergind prin cartierul Baneasa am vazut ca servodirectia devine foarte greoaie, frineaza greu si astazi am vazut ca nivelul LHM este sub minim ( a doua banda portocalie ) am completat cu LHM dar am vazut ca LHM pus in vas ( dupa ce am ridicat introdus-o in treapta ridicata dar nu s-a ridicat) lichidul LHM curgea prin zona de sub vasul de expansiune si masina pentru prima data nu s-a mai ridicat deloc.
Credeti ca este sfera centrala sau vreo conducta sparta ?
Pot ajunge la un service cu ea in starea actuala ?
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Modificarea indicatorului care arata nivelul LHM.
Scris: Joi 30-Oct-2008 08:18
de moisescu gabriel
du-te la service URGENT; de referat pe platforma....
Scris: Joi 30-Oct-2008 10:20
de razzwan
daca nu te priepi asacat de cat la hidraulica du-o la service ... dar pana atunci incearca sa te bagi pe sub ea sa vezi cum se prezinta situatia pe la conducte....
Scris: Joi 30-Oct-2008 20:27
de khan
de ce? ca sa aibe ce sa ii cada in cap? mare atentie la (aflarea in) treaba sub un Citroen cu suspensie hidarulica!!!
Scris: Joi 30-Oct-2008 23:44
de dj01fad
posibilitatea1 : returul principal de la disjunctor spart, sau cel de la caseta de directie spart
posibilitatea2 : conducta principala sparta
mizez pe prima varianta deoarece din cate spui, a inceput sa faca treptat din ce in ce mai rau. daca era conducta pierdea instantaneu. nu mai pune lhm, si cheama pe cineva care se pricepe sa o vada, sau daca ai cum, du-o la cineva... nu te bagi sub ea decat daca o ridici sus si o asiguri bine sa nu cada pe tine, sau, cea mai buna varianta pe canal sau elevator... oricum cu putina rabdare cred ca poti sa vezi si pe sus pe unde curge.