problema majora
Moderator: Echipa Tehnica
problema majora
Am o problema care s-a agravat foarte repede ,de curand suspensia a devenit foarte rigida,adica asta undeva in ultimi 20 de km,si fata este lasata foarte jos,in mers se mai aprinde becul cu stop si cel cu o roata blocata(echivalent cu cel de frana de mana trasa ,dar rosu in stanga) cand stau pe loc cateodata se mai ridica singura si coboara.Mai sunt sanse de revenire la normal si unde pot gasi un service in dambovita si un numar de telefon daca e poate.Multumesc
Am dat tusesa si sper ca nu am luat junghiul
am cumparat-o de curand si nu facea acest lucru merge chiar foarte bine,dar cum am spus mai sus s-a intamplat totul dintr-odata sincer nu stiu cat tre sa fie nivelul la ulei,unde vad acest lucru si nu stiu ce reprezinta acele becuri care stau aprinse se mai sting in timp ce o turez la drum dar in unele momente se aprind iar,si faptul ca nu mai salta credeam ca descarcarea sferelor poate se face in timp nu asa dintr-o data adica totul s-a intamplat in scurt timp ,plecand de acasa si mergand o distanta de vreo 10 km,la inceput nu sunt simptome specifice descarcarii,si am mai observat ca pe la pompa pe unde este conducta de ifer prelinge ulei poate fi si nivelul scazut o cauza si unde observ cand este la nivel.
Am dat tusesa si sper ca nu am luat junghiul
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7664
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
daca curge ulei pe la pompa unde vine conducta, este posibil sa fi pierdut uleiul pe acolo. masina lasa balta jos? rezervorul de lhm se afla in partea tanga a masinii, langa oala de la telescopul din stanga. o sa vezi acolo un plutitor cu 2 palarii si 2 gradatii pe tub. nivelul corect, se face cu masina ridicata la maxim, astfel incat plutitorul sa fie pe cele 2 gradatii. incearca sa completezi tu, ca nu e mare lucru. dar, daca pierde pe undeva, recomand sa rezolvi de urgenta pierderea pt ca ai sa ramai fara din nou...
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
-
- pasionat
- Mesaje: 1334
- Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
- Localitate: Brasov
- Masina: Citroen c5 hdi
- 2: Vw t5-2.5tdi
- 3: Chrysler Grand voyager
am avut si o problema asemanatoare.cand stateam la semafor se aprindeau becurile dupa ce plecam se stingeau,am mers asa o perioada dupa care ramaneau aprinse continuu.uneori la drum intins daca era goala masina si mergeam mai tare se stingeau.cauza a fost pompa dusa numai facea presiune.am pus alta si acum cum pornesc motoru sau stins si becurile,pompa fluiera sau are un zgomot ca un motor diesel?
stie cineva un atelier in dambovita,pt ca cel mai apropiat atelier l-am gasit in prahova si la cum se aude zgomotul cand dau cu ea prin damburile soselei mi-e sa nu se rupa ceva la ea,sincer ime este ca nu mai rezista pana acolo.Si la mine acel plutitor sta undeva sus peste gradatiile acelea,bine ca nici de saltat nu mai salta.
Am dat tusesa si sper ca nu am luat junghiul
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187681
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11708
Cel mai nou membru Ibr_subaib